Грудень 2014

Понеділок, 29 Грудень 2014

Котовська ОДПІ ГУ Міндоходів в Одеській області повідомляє

Котовська ОДПІ ГУ Міндоходів в Одеській області

Котовська ОДПІ ГУ Міндоходів в Одеській області повідомляє, що з 01.01.2015р. відповідно до Закону України від 04.07.2013року №406-VII п.7 ст.3 Закону України №265/95- ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» cуб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівкові і безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (надані послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов'язані подати до органів доходів і зборів звітність пов'язану із застосуванням РРО та РК, не пізніше 15 числа наступного за звітним місяця у разі, якщо цим пунктом не передбачено подання інформації по дротових або бездротових каналах зв'язку

Суб'єкти господарювання, які використовують РРО (крім електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг) та РРО, що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з купівлі- продажу іноземної валюти), повинні подавати до органів доходів і зборів по дротових або бездротових каналах зв'язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці пам'яті реєстраторів розрахункових операцій або пам'яті модемів, які до них приєднані.

Суб'єкти господарювання, які використовують РРО як електронні таксометри, автомати з продажу товарів (послуг) та РРО, що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, повинні подавати до органів доходів і зборів по дротових або бездротових каналах зв'язку інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/ або в безготівковій формі, або про обсяг операцій з купівлі –продажу іноземної валюти, яка міститься в фіскальній пам'яті зазначених РРО.

Порядок передачі інформації до органів доходів і зборів по дротових або бездротових каналах зв'язку встановлюється на базі технології, розробленої Національним банком України та погодженої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Крім того відповідно до п.8 Прикінцевих положень Закону України №265/95- ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» з 1 січня 2015року дозволяється первинна реєстрація лише РРО, які створюють контрольну стрічку в електронній формі, та електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг), реєстраторів розрахункових операцій з купівлі – продажу іноземної валюти

Голова Комісії з реорганізації Котовської ОДПІ

ГУ Міндоходів в Одеській області Л.С. Олійник 

Read more

Середа, 24 Грудень 2014

УВАГА!!! ШАХРАЇ НЕ ДРІМАЮТЬ

УВАГА!!! ШАХРАЇ НЕ ДРІМАЮТЬ

Шановні платники податків, керівники підприємств, фізичні особи підприємці!

Котовська об'єднана державна податкова інспекція повідомляє, що останнім часом мають місце випадки діяльності шахраїв щодо вимагання коштів від імені керівництва податкової інспекції. Невідомі особи телефонують суб'єктам господарської діяльності та пропонують свої послуги у вирішенні проблемних питань.

Будьте обережні!!! В разі виявлення подібних випадків, просимо вас одразу повідомляти начальника Котовськом ОДПІ за адресою: Одеська область, м.Котовськ, вул. Калініна,126 та телефоном(04862) 22379,22769 або місцеві правоохоронні органи.

ДАВАЙТЕ РАЗОМ БОРОТИСЯ ПРОТИ ШАХРАЙСТВА!!!

Read more

Понеділок, 22 Грудень 2014

Н О В И Н И З П О Д А Т К О В О ЇЕлектронне адміністрування ПДВ

У ВАГА!

Електронне адміністрування ПДВ

 

З 1 січня буде запроваджена система електронного адміністрування податку на додану вартість. Кабінет Міністрів України своєю постановою від 16.10.2014 року №569 затвердив Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість , який визначає механізм відкриття та  закриття рахунків у системі електронного адміністрування ПДВ, особливості складання податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використання зазначених рахунків.

Порядок набирає чинності з 1 січня 2015 року, а його основні положення такі:

- електронний рахунок відкривається платнику ПДВ Державною казначейською службою автоматично на безоплатній основі. Далі казначейство надсилає інформацію про відкриття електронного рахунку Державній фіскальній службі України, яка в свою чергу повідомляє платнику податків його реквізити;

- платникам податків, які застосовують спеціальний режим оподаткування відповідно до ст.209 Податкового кодексу України, відкривається єдиний електронний рахунок для обліку сум податку за результатами діяльності, передбаченою зазначеною статтею, та іншої діяльності;

- електронні рахунки відкриваються виключно на підставі реєстру платників податку, який ДФС після присвоєння особі індивідуального податкового номера платника податку надсилає Казначейству;

- датою початку здійснення платником податку опера­цій з використанням електронного рахунка є дата реєст­рації його платником податку (для платників податку, зареєстрованих до 1 січня 2015 р., — 1 січня 2015 року);.

- казначейство подає ДФС в розрізі платників податку інформацію щодо сум поповнення електронних рахун­ків та залишків на таких рахунках, а платник податку має право отримувати у ДФС інформацію про стан сво­го електронного рахунка, а також суму податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі;

- казначейство на підставі реєстрів, отриманих від ДФС, перераховуватиме до бюджету та/або на спеціаль­ний рахунок суми податку, зазначені в податкових деклараціях з ПДВ, з електронного рахунка платника по­датку;

- якщо платник подасть уточнюючий розрахунок, сплата податкових зобов'язань та сплата передбачених законодавством штрафних санкцій і пені здійснюються платником податку до відповідного бюджету з поточно­го рахунка.

***

 

   Нова форма декларацій по ПДВ та нові правила її складання

Фахівці Котовської ОДПІ повідомляють, що з 01.01.2015 року декларація по ПДВ подається за новою формою. Нова редакція звітності враховує попередні законодавчі новації у порядку справляння податку на додану вартість, а саме: у формі декларації добавлено окремі рядки, в яких вказується обсяги постачання та придбання товарів за ставкою 7%. Також у декларації з ПДВ з’явилися рядки, в яких має бути відображено коригування податкових зобов’язань або податкового кредиту згідно із ст.39 «Трансфертне ціноутворення» Податкового кодексу України.

Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість в цілому суттєво не змінився, але має деякі важливі новації. Одна з них стосується платників, які працюють в умовах дії угоди про розподіл продукції. При від’ємному значенні суми податку на додану вартість, розрахованої інвестором за угодою про розподіл продукції така сума підлягає відшкодуванню інвестору, в порядку та строки, передбачені угодою про розподіл продукції, затвердженою Кабінетом Міністрів України. При цьому інвестор має право на автоматичне бюджетне відшкодування такої суми в повному обсязі.

Ще одним суттєвим нововведенням є те, що платники, які подають податкову звітність в електронному вигляді, до додатка 8 мають подати скановані копії розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням товарів чи послуг, або скановані копії первинних документів, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Також у Порядку з’явилися нові правила стосовно процедури отримання платником ПДВ бюджетного відшкодування у випадку зміни його напрямку, а саме: якщо платником податку приймається рішення про отримання на банківський рахунок бюджетного відшкодування сум податку, які у попередніх періодах були ним задекларовані в рахунок зменшення податкових зобов’язань, то таке рішення приймається за умови наявності в картках особових рахунків залишку не використаної  суми податку, що була задекларована до бюджетного відшкодування у зменшення податкових зобов’язань наступних звітних періодів. Якщо такі умови дотримані, платником подається  уточнюючий розрахунок, у якому проводяться відповідні коригування зміни напрямку бюджетного відшкодування.

 Ці норми прописані в Наказі Мінфіну України від 23.09.2014  №966 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання   податкової звітності з податку на додану вартість»

***

Ігор Білоус: спільними зусиллями держави та бізнесу ми кардинально змінимо на краще ситуацію з подальшим розвитком країни

Про це Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус заявив під час семінару-форуму «Оподаткування 2014: підсумки та перспективи», організованого редакцією журналу «Вісник Міндоходів» 11 грудня 2014 року.

«Сьогодні тривають дискусії щодо системи електронного адміністрування ПДВ. Хочу всіх заспокоїти: пропонується внести дуже багато змін до цього закону, зокрема, у частині від’ємного значення, критеріїв повернення ПДВ, запустити цей закон в тестовому режимі, щоб він попрацював квартал без штрафів, пройшов імплементацію, підприємці звикли до роботи за новими правилами. І вже потім, коли ми виправимо ті  помилки і похибки, які в нас можливо будуть виявлені під час тестування, запустити цей закон в дію», - зауважив Ігор Білоус.

Доопрацьоване законодавство, за словами Голови ДФС України, допоможе запровадити електронну систему адміністрування ПДВ, яка надасть можливість змінити податкове середовище і дисципліну сплати податків, зменшити втручання контролюючих органів в роботу суб’єктів господарювання.

***

Відповідальність за невиконання резидентами вимог щодо порядку та строків декларування валютних цінностей та іншого майна, що належить резиденту України і знаходяться за її межами

Несвоєчасне подання, приховування або перекручення у звітності даних про валютні операції тягне за собою відповідальність, передбачену ст.16 Декрету Кабінету міністрів України від 19.02.1993 .№ 15-93 „Про систему валютного регулювання і валютного контролю”, наказом ДПА України від 04.10.1999 р. № 542 «Про затвердження Порядку застосування штрафних санкцій за порушення валютного законодавства» та Постановою Національного банку України від 08.02.2000 №49  «Про затвердження Положення про валютний контроль».

 Відповідно до п.2.7 Положення про валютний контроль, невиконання резидентами вимог щодо порядку та строків декларування валютних цінностей та іншого майна тягне за собою таку відповідальність:

- порушення строків декларування - накладення штрафу в розмірі 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожний звітний період;

- порушення порядку декларування - накладення штрафу в розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порушенням порядку декларування є подання недостовірної інформації або перекручення даних, що відображаються у відповідній декларації, якщо такі дії свідчать про приховування резидентами валютних цінностей та майна, що знаходяться за межами України.

Неподання або несвоєчасне подання резидентами України декларації (за відсутності валютних цінностей та майна за межами України) не тягне за собою застосування фінансових санкцій.

                                                                              ***

 Приєднуйтесь до користувачів електронного сервісу «Електронний кабінет платника»

Електронний кабінет платника − це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету, шляхом автентифікації з використанням електронного цифрового підпису та авторизації такого платника.

Електронний кабінет платника надає платникам податків можливість працювати з органами фіскальної служби дистанційно у режимі реального часу, а саме:

- подавати декларації з використанням електронного цифрового підпису і переглядати подану та/або сформовану податкову звітність; отримувати нагадування щодо строків подання звітності та сплати податків, зборів (обов’язкових платежів); отримувати інформацію щодо особистих реєстраційних даних (податковий номер платника податків, назва платника податків, основний вид діяльності; ПІБ бухгалтера та директора тощо); подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби; вести в електронному вигляді Книги обліку доходів та витрат; переглядати інформацію щодо стану своїх розрахунків з бюджетом, зокрема про заборгованість зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

                                                                    ***

 

Шановні землевласники та землекористувачі (юридичні та фізичні особи)  м.Котовськ та Котовського району

 

Фахівці Котовської ОДПІ повідомляють, що Рішенням Котовської міської ради від 23.04.2014р. № 545-VI, та рішеннями сільських рад Котовського району затверджена технічна документація з нової нормативної грошової оцінки землі.

Вказана нормативна грошова оцінка земель набирає чинності з 01.01.2015 року.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України платники плати за землю (юридичні особи та фізичні особи-підприємці) самостійно обчислюють суму земельного податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік.

При цьому для визначення розміру земельного податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого законодавством (ст. 289.1 Податкового кодексу).

Одночасно з податковою декларацією необхідно надавати довідку (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Враховуючи викладене, для повноти нарахування  сум земельного податку на 2015 рік, необхідно отримати нові довідки (витяги) про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, які знаходяться у власності та/або користуванні.

 

Додатково повідомляємо, що для отримання  нової грошової  оцінки землі Вам необхідно звернутись до Управління Держземагенства у Котовському районі Одеської області   за адресою:  м.Котовськ, вул.Вокзальна,3

                                                                                  Прес-служба Котовської ОДПІ

                                                                                   ГУ Міндоходів в Одеській області

Read more

Вівторок, 16 Грудень 2014

З нового року запроваджуються нові марки акцизного податку на алкоголь та тютюн

З нового року запроваджуються нові марки акцизного податку на алкоголь та тютюн

Введення марок акцизного податку нового зразка для алкогольних напоїв і тютюнових виробів з 1 січня 2015 р. передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 19 листопада 2014 р. N 627.

Розмір плати за одну марку акцизного податку для алкогольних напоїв становитиме 0,1926 гривні, для тютюнових виробів - 0,091 гривні.

Також з 1 січня 2015 р. припиняється продаж марок акцизного податку для алкогольних напоїв і тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва, зразки яких затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2013 р. N 188 "Деякі питання маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів".

***

Можливість підтвердження факту реєстрації РРО та КОРО

Фахівці Котовської ОДПІ інформують що відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додається довідка про реєстрацію електронних контрольно-касових апаратів та книг обліку розрахункових операцій, що знаходяться у місці торгівлі.

Реєстрація РРО та КОРО здійснюється територіальними органами ДФС за основним місцем обліку. При цьому суб'єкт господарювання має перебувати на обліку в органах ДФС за адресою господарської одиниці, де буде використовуватись РРО.

Ліцензії видаються структурними підрозділами ГУ ДФС за місцем провадження суб'єктом господарювання торгівельної діяльності.

Для спрощення процедури видачі ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями суб'єкти господарювання мають можливість звертатися до Департаменту регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без довідки про реєстрацію електронних контрольно-касових апаратів та книг обліку розрахункових операцій.

***

Майже 78 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб надійшло до місцевих бюджетів Котовського та Красноокнянського районів

За січень-листопад 2014 року платники податків Котовської ОДПІ сплатили до місцевих бюджетів 77,8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, що на 4,5 млн. грн., більше від запланованого. В тому числі у листопаді платниками податку перераховано 7,8 млн. гривень.

У загальній сумі надходжень податків та зборів до місцевого бюджету, що контролюються податковою інспекцією районів, частка сплаченого податку на доходи фізичних осіб з початку року по м. Котовськ склала - 68% або 52,9 млн.грн.; Котовському району -16% або 12,1 млн. грн.; Красноокнянському району – 16% або 12,5 млн.грн.

***

Платники єдиного податку Котовської ОДПІ поповнили місцевий бюджет на 780 тисяч гривень

Протягом листопада 2014 року платники, які застосовують спрощену систему оподаткування, сплатили 780 тис. грн. єдиного податку.

З них 594 тис. грн.– фізичними особами-підприємцями це на 123,9 тис грн. більше планового показника та 186 тис. грн. – юридичними особами, плановий показник перевищено на 22 тис.грн.

На обліку в Котовській ОДПІ Головного управління ДФС в Одеській області перебуває 1819 фізичних осіб-підприємців та 103 юридичні особи, які обрали спрощену систему оподаткування. Найбільш популярною групою серед підприємців міста залишається перша та друга група спрощеної системи оподаткування.

***

22 грудня 2014 року – останній день подання декларації з ПДВ за листопад

Суб'єкти господарювання, які звітують з ПДВ помісячно податкову декларацію за листопад 2014 року повинні подати до 22 грудня 2014 року включно. Водночас, останнім днем сплати суми податкового зобов'язання, зазначеної у поданій податковій декларації, буде 30 грудня 2014 року.

Нагадуємо, що разом із декларацією потрібно подати копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді за листопад 2014 року.

Платники ПДВ, які звітують поквартально також повинні щомісячно (в терміни, що передбачені для подання податкової звітності – календарний місяць) подавати копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді. За листопад 2014 року – до 22 грудня 2014 року включно.

Відповідна норма визначена п.49.18, п.49.20 ст.49 та п.57.1 ст. 57 розділу II, п.201.15 ст.201 розділу V Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

***

У заяві про застосування спрощеної системи зазначається всі місця провадження господарської діяльності

Якщо фізична особа - підприємець - платник єдиного податку має декілька місць здійснення господарської діяльності, то відповідно у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування такий платник зазначає всі місця провадження господарської діяльності.

У разі здійснення платниками єдиного податку першої та другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку.

Перелік обов'язкових відомостей, які зазначаються у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, визначений пп. 298.3 ст. 298 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.

***

Прес-служба Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Вівторок, 09 Грудень 2014

Від котовських платників до бюджетів усіх рівнів надійшло 125 мільйонів гривень

Від котовських платників до бюджетів усіх рівнів надійшло

125 мільйонів гривень

Загалом за одинадцять місяців 2014 року від платників податків Котовської ОДПІ надійшло до бюджетів усіх рівнів майже 125 млн. грн.

Збір платежів до Державного бюджету склав понад 20 млн.грн., з них до загального фонду Державного бюджету надійшло 20 млн. грн., до спеціального фонду – 40 тис. грн.

Надходження єдиного соціального внеску від котовських платників податків за одинадцять місяців 2014 року становлять майже 200 млн. грн.

За цей час до Місцевих бюджетів за вказаний період надійшло податків і зборів на суму 105 млн. грн.

Протягом 2014 року по Котовській ОДПІ зібрано до Державного бюджету податків, зборів на суму 2,2 млн. грн., до Місцевого бюджету – 10,3 млн. грн. Надходження єдиного соціального внеску за листопад поточного року складають майже 19 млн. грн.

***

Надходження військового збору від котовських платників складає майже 662 тисячи гривень

Платники податків Котовської ОДПІ у листопаді місяці п.р. перерахували до бюджету 661,8 тисяч гривень військового збору. З розуміння ставляться представники бізнесу та роботодавці до обов'язку сплати податку. Ці кошти вкрай необхідні тим, хто сьогодні захищає незалежність та єдність нашої країни.

Звертаємо увагу, що військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних, компенсаційних або інших виплат і винагород, які нараховуються платнику у зв'язку із трудовими відносинами після 3 серпня 2014 року за будь-які періоди.

Не залишаємося байдужими до потреб наших військових, які знаходяться в зоні АТО!

***

Дії платника ПДВ у разі відмови з боку продавця товарів чи послуг надати податкову накладну

У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення чи порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника. Ця заява є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. Таке право зберігається за ним протягом 60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення чи порядок реєстрації в Єдиному реєстрі.

Також, до заяви потрібно додати копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Відповідна норма визначена п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.

***

Коли виникає право на віднесення сум ПДВ до податкового кредиту?

Право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:

а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;

б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);

в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;

г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Відповідна норма визначена ст. 198 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями. Також, з цим та іншими роз'ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (веб – портал ДФС, вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс», дане роз'яснення у категорії 101.16).

***

Обов'язкові реквізити, які повинна містити податкова накладна

Згідно з п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:

- у паперовому вигляді;

- в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити:

а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної;

в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

З цим та іншими роз'ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (веб – портал ДФС, вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс», дане роз'яснення у категорії 101.19).

***

Механізм перереєстрації місцезнаходження юридичних та фізичних осіб-підприємців з території проведення АТО

З метою забезпечення сплати податків платниками у разі зміни місцезнаходження/місця проживання з території Луганської та Донецької областей (територій, де здійснюється антитерористична операція) на інші території України запроваджено механізм, який дозволяє перереєструвати бізнес із зони АТО в інші регіони України.

Для реєстрації зміни свого місцезнаходження/місця проживання юридична особа або фізична особа – підприємець, яка зареєстрована на території проведення АТО, звертається до державного реєстратора реєстраційних служб територіальних органів Міністерства юстиції України в областях та місті Києві.

Після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про зміну місцезнаходження/місця проживання відповідні контролюючі органи в інших областях або місті Києві здійснюють взяття на облік платників.

Після взяття на облік платники сплачують податки, збори, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, подають податкові декларації (звіти, розрахунки) та виконують інші зобов'язання платників на контрольованих територіях України.

Зазначений механізм нормативно врегульований:

статтею 4 Закону України від 02 вересня 2014 року № 1669-VII "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції"; наказом Міністерства юстиції України від 05.11.2014 № 1849/5 "Про проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, місцезнаходженням/місцем проживання яких є територія проведення антитерористичної операції", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.11.2014 за № 1408/26185, який набрав чинності 19.11.2014; наказом Міністерства фінансів України від 17.11.2014 № 1127 "Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1453/26230, який набрав чинності 19.11.2014.

Прес-служба Котовської ОДПІ

ГУ Міндоходів в Одеській області

Read more

Понеділок, 01 Грудень 2014

Центр обслуговування платників Котовської ОДПІ надав більше 4 тисяч адміністративних послуг

Центр обслуговування платників Котовської ОДПІ надав

більше 4 тисяч адміністративних послуг

Про це розповів заступник начальника Котовської ОДПІ - куратор ЦОП Сергій Бурдейний.

Все більше платників податків користуються послугами Центра обслуговування платників Котовської ОДПІ та отримують якісні консультативні, інформаційні послуги.

Серед найбільш затребуваних залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків – 1867 та послуга внесення до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта – 202 послуги.

Не менш популярними є послуги з видачі документів про взяття на облік платника податків – 160 послуг, видачі довідки про зняття з обліку платника податків – 214 послуг, видачі свідоцтва платника єдиного податку – 368 послуг, реєстрація книги обліку розрахункових операцій – 154 послуги та інші.

***

Електронне адміністрування ПДВ

З 1 січня буде запроваджена система електронного адміністрування податку на додану вартість. Кабінет Міністрів України своєю постановою від 16.10.2014 року №569 затвердив Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість , який визначає механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування ПДВ, особливості складання податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використання зазначених рахунків.

Порядок набирає чинності з 1 січня 2015 року, а його основні положення такі:

- електронний рахунок відкривається платнику ПДВ Державною казначейською службою автоматично на безоплатній основі. Далі казначейство надсилає інформацію про відкриття електронного рахунку Державній фіскальній службі України, яка в свою чергу повідомляє платнику податків його реквізити;

- платникам податків, які застосовують спеціальний режим оподаткування відповідно до ст.209 Податкового кодексу України, відкривається єдиний електронний рахунок для обліку сум податку за результатами діяльності, передбаченою зазначеною статтею, та іншої діяльності;

- електронні рахунки відкриваються виключно на підставі реєстру платників податку, який ДФС після присвоєння особі індивідуального податкового номера платника податку надсилає Казначейству;

- датою початку здійснення платником податку опера¬цій з використанням електронного рахунка є дата реєст¬рації його платником податку (для платників податку, зареєстрованих до 1 січня 2015 р., — 1 січня 2015 року);.

- казначейство подає ДФС в розрізі платників податку інформацію щодо сум поповнення електронних рахун¬ків та залишків на таких рахунках, а платник податку має право отримувати у ДФС інформацію про стан сво¬го електронного рахунка, а також суму податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі;

- казначейство на підставі реєстрів, отриманих від ДФС, перераховуватиме до бюджету та/або на спеціаль¬ний рахунок суми податку, зазначені в податкових деклараціях з ПДВ, з електронного рахунка платника по¬датку;

- якщо платник подасть уточнюючий розрахунок, сплата податкових зобов'язань та сплата передбачених законодавством штрафних санкцій і пені здійснюються платником податку до відповідного бюджету з поточно¬го рахунка.

Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» – до 5 робочих днів

Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів ДФС – до 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки, а у разі її відсутності, підписом фізичної особи – підприємця (для фізичної особи – підприємця). Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.

З цим та іншими роз'ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (веб – портал ДФС, вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс», дане роз'яснення у категорії 401.02).

***

Щодо звітності про використання РРО

Відповідно до абзацу 1 пункту 7 статті 3 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР « Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон) «Суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані подавати до органів доходів і зборів звітність, пов'язану із застосуванням реєстратора розрахункових операцій та розрахункових книжок, не пізніше 15 числа наступного за звітним місяця у разі, якщо цим пунктом не передбачено подання інформації по дротових або бездротових каналах зв'язку».

Тобто, суб'єкти господарювання, які у своїй діяльності використовують РРО та повинні подавати до органів ДФС по дротових та бездротових каналах зв'язку звітність про використання РРО, не подають звіт про використання РРО (КОРО) за формою 3ВР-1.

***

На яку дату продавцем товарів/послуг складається податкова накладна?

Податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.

Відповідна норма визначена п. 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями. Також, з цим та іншими роз'ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане роз'яснення у категорії 101.19).

Товари (в тому числі валютні цінності) на які встановлені обмеження щодо їх переміщення через митний кордон України

Перелік товарів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 436 (зі змінами), а саме:

1) перелік наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України; 2) перелік товарів, зовнішньоекономічні операції з якими підлягають ліцензуванню; 3) перелік лісоматеріалів та пиломатеріалів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України; 4) перелік товарів, які є об'єктами застосування заходів нагляду або регіонального нагляду за імпортом в Україну; 5) перелік культурних цінностей, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України; 6) перелік дослідних сортів рослин, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України; 7) перелік товарів, які підлягають обов'язковій сертифікації під час переміщення через митний кордон України; 8) перелік продуктів лову та харчової продукції з них українського походження, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України; 9) перелік товарів військового призначення та подвійного використання, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України; 10) перелік валютних цінностей, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України; 11) перелік товарів, на які встановлено обмеження під час проведення зовнішньоекономічних операцій з реекспорту;

12) перелік товарів, які під час переміщення через митний кордон України підлягають оцінці відповідності згідно з вимогами технічних регламентів.

Пропуск таких товарів через митний кордон України та їх митне оформлення здійснюються органами ДФС на підставі отриманих з використанням засобів інформаційних технологій документів, які підтверджують дотримання зазначених обмежень, виданих державними органами, уповноваженими на здійснення відповідних контрольних функцій, іншими юридичними особами, уповноваженими на їх видачу, якщо подання таких документів органам ДФС передбачено законами України.

Обмеження щодо ввезення на митну територію України та вивезення за межі митної території України валютних цінностей, а також порядок переміщення їх через митний кордон України, у тому числі особливості декларування валютних цінностей (зокрема, визначення граничних сум валютних цінностей, які підлягають письмовому або усному декларуванню затверджені постановою Правління Національного банку України від 27.05.2008 № 148 «Про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України» відповідно до з яким фізична особа має право ввозити в Україну та вивозити за межі України готівку в сумі, що не перевищує в еквіваленті 10 000 євро, без письмового декларування митному органу.

Прес-служба Котовської ОДПІ

ГУ Міндоходів в Одеській області

Read more

Календар новин

<< < Грудень 2014 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31