Березень 2018

Вівторок, 27 Березень 2018

Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запрошує громадян, фермерів та сільськогосподарські підприємства взяти участь у земельних торгах у формі аукціону 23.04.2018

Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запрошує громадян, фермерів та сільськогосподарські підприємства взяти участь у земельних торгах у формі аукціону з продажу права оренди на 7 років на земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Подільського району Одеської області.

Торги відбудуться 23 квітня 2018 року за адресою: м. Одеса, вул. Космонавтів, 34, 2 поверх, 207 кімната (актова зала). Реєстрація учасників торгів відбуватиметься з 7.00 до 09.40. Початок торгів о 10.00.

Для участі у земельних торгах необхідно до 17.00 17 квітня 2018 року включно подати за вищезазначеною адресою заяву про участь у земельних торгах та сплатити реєстраційний та гарантійний внески.

Банківські реквізити виконавця земельних торгів:

- для сплати гарантійного внеску: отримувач – Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Чорноморськ, МФО 328168, п/р 26008242032.

- для сплати реєстраційного внеску: отримувач - Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Чорноморськ, МФО 328168, п/р 26007242033.

З текстом договору оренди, який укладатиметься за результатами земельних торгів за кожним лотом, можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Держгеокадастру України: http://land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги». На цьому ж сайті у розділі «Публічна кадастрова карта» можна переглянути на карті місце розташування відповідних земельних ділянок.

Форму заяви на участь у земельних торгах та інформацію про документи, що треба додавати до неї, можна отримати у Виконавця торгів або на сайті Головного управління Держгеокадастру в Одеській області: http://odeska.land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги».

Більш детальну інформацію про торги можна отримати у виконавця торгів: ДП «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» за телефоном: (048)766-95-36 (контактна особа – Зенковська Світлана Володимирівна).

Основні характеристики земельних ділянок, розташованих на території Подільського району, право оренди на які виставляється на земельні торги окремими лотами 23.04.2018 р.

Номер лота Місце розташування (адреса) земельної ділянки Цільове призначення (функціональне використання) Загальна площа ріллі, га Кадастровий номер земельної ділянки Стартовий розмір річної орендної плати, грн. Розмір гарантійного внеску Розмір реєстраційного внеску, грн

1 2 3 4 5 6 7 8

Подільський район Одеської області

213 Одеська область, Подільський район, Липецька сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 1,146 5122984200:01:002:0484 2 590,00 129,50 881,00

450 Одеська область, Подільський район, Великофонтанська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 4,000 5122981300:01:002:0280 11 810,00 590,50 881,00

1067 Одеська область, Подільський район, Великофонтанська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 5,8482 5122981300:01:001:0553 13 490,00 674,50 881,00

1298 Одеська область, Миколаївський район, Великофонтанська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 11,2743 5122981300:01:002:0197 34 360,00 1718,00 881,00

1299 Одеська область, Подільський район, Великофонтанська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 2,1565 5122981300:01:002:0198 6 010,00 300,50 881,00

Read more

Понеділок, 26 Березень 2018

Новини з податкової: ГУ ДФС в Одеській області запрошує платників ПДВ до участі у зустрічі з питань зупинення реєстрації податкових накладних

ГУ ДФС в Одеській області запрошує платників ПДВ до участі

у зустрічі з питань зупинення реєстрації податкових накладних

Головне управління ДФС в Одеській області анонсує проведення зустрічей з платниками податків з метою надання інформаційної допомоги та обговорення проблемних питань, що виникають під час зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зустрічі відбуватимуться за адресою: м. Одеса, вул. Семінарська, 5 (актова зала ГУ ДФС в Одеській області).

В даний час відкрито реєстрацію на 29.03.2018 року, початок зустрічі о 12.00 год.

З організаційних питань щодо участі у заходах звертатися за телефоном: (0482) 377-576.

Реєстрація для участі у заході є обов'язковою і триває до 15.00 год. 28.03.2018 року за посиланням:

https://docs.google.com/forms/

Підтвердження про свою участь учасники отримають 28.03.2018 року на електронні адреси, вказані при реєстрації.

Пропуск учасників зустрічі здійснюватиметься згідно попередньої реєстрації при пред'явленні документів, що посвідчують особу.

***

До уваги платників ПДВ: нові правила зупинення реєстрації податкових накладних діють з 22.03.2018

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області звертає увагу платників ПДВ, що 22.03.2018 набуває чинності постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Постанова №117).

Податкова накладна/розрахунок коригування (далі – ПН/РК), які підлягають моніторингу – сукупності заходів та методів роботи контролюючих органів, що виявляє за результатами проведення аналізу наявної інформації в інформаційних ресурсах ДФС України та/або за результатами проведення обробки та аналізу податкової інформації об'єктивні ознаки наявності ризиків порушення норм податкового законодавства, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника ПДВ, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника ПДВ.

Зокрема, слід зазначити, що відповідно до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Порядок) у разі, коли за результатами моніторингу платник ПДВ, яким складено ПН/РК, відповідає критеріям ризиковості платника ПДВ, реєстрація таких ПН/РК зупиняється.

У разі коли за результатами моніторингу ПН/РК відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім ПН/РК, складених платником ПДВ, який має позитивну податкову історію платника ПДВ, реєстрація таких ПН/РК зупиняється.

ДФС України формує і веде у відкритому доступі окремий Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, за формою згідно з Додатком 1 до Порядку та щодня оприлюднює його на своєму офіційному веб-сайті.

Протягом місяця з дня набрання чинності Порядком окремий Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, функціонує в тестовому режимі.

Критерії ризиковості платника ПДВ, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника ПДВ, визначає ДФС України та надсилає на погодження Міністерству фінансів України в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

ДФС України оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника ПДВ, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника ПДВ.

ДФС України розраховує показники для визначення позитивної податкової історії платника ПДВ щомісяця до 10 числа місяця, що настає за звітним. Розраховані показники стають доступними для платника ПДВ в Електронному кабінеті.

Нагадуємо, що Постанову №117 опубліковано у офіційному виданні «Урядовий кур'єр» від 07.03.2018 №46.

***

Застосування у 2018 році ставки земельного податку, встановлені органом місцевого самоврядування

Фахівці Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області надають роз'яснення що відповідно до п.п. 10.1.1 п. 10.1 ст. 10 та п.п. 265.1.3 п. 265.1 ст. 265 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) плата за землю у складі податку на майно належить до місцевих податків.

Згідно з п. 12.3 ст. 12 ПКУ сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.

Оскільки плату за землю віднесено до місцевих податків і зборів, органи місцевого самоврядування на виконання вимог чинного законодавства повинні прийняти рішення про встановлення податку на майно в частині плати за землю і, зокрема визначити ставки земельного податку та перелік пільг зі сплати податку. Загальні засади встановлення податків і зборів визначено ст. 7 ПКУ.

Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом (п.п. 12.3.4 п. 12.3 ст. 12 ПКУ)

У разі якщо сільська, селищна, міська рада або рада об'єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов'язковими згідно з нормами ПКУ, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм ПКУ із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (п.п. 12.3.5 п. 12.3 ст. 12 ПКУ).

Водночас, п. 3 розд. ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 07 грудня 2017 року № 2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» встановлено, що у 2018 році до рішень про встановлення місцевих податків і зборів, прийнятих органами місцевого самоврядування, у тому числі радами об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, після 15 липня 2017 року та у 2018 році, не застосовуються вимоги п.п. 4.1.9 п. 4.1 та п. 4.5 ст. 4, п.п. 12.3.4 п. 12.3, п.п. 12.4.3 п. 12.4 та п. 12.5 ст. 12 ПКУ та Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Відповідно до п. 1 ст. 73 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із змінами та доповненнями акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Отже, якщо рішення органу місцевого самоврядування щодо встановлення ставок земельного податку (або зміни до рішення) прийнято та оприлюднене після 15.07.2017, то таке рішення є обов'язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами.

Обов'язок щодо застосування ставок земельного податку у платника виникає з урахуванням строків, визначених таким рішенням органу місцевого самоврядування.

***

Хто є платником рентної плати за спеціальне використання води з 01.01.2018 року

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що відповідно до п. 255.1 ст. 255 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками рентної плати за спеціальне використання води є:

первинні водокористувачі – суб'єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об'єктів;

суб'єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Згідно з частинами другою та третьою ст. 42 Водного кодексу України від 06 червня 1995 року № 213/95-ВР зі змінами і доповненнями водокористувачі можуть бути первинними і вторинними. Первинні водокористувачі – це ті, що мають власні водозабірні споруди і відповідне обладнання для забору води.

Слід зазначити, що згідно із п.п. 5 п. 297.1 ст. 297 ПКУ платники єдиного податку четвертої групи звільняються від обов'язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води.

***

Понад 80 мільйонів гривень ПДФО надійшло до бюджетів з легальних доходів мешканців Північного регіону Одеської області

У початку 2018 році по Подільській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області до бюджетів усіх рівнів сплачено 80,4 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб. Це на 5,2 мільйона гривень або на 14,1 відсотка більше проти відповідного періоду минулого року.

До державного бюджету відповідно до розподілу коштів надійшло 60,2 мільйона гривень ПДФО, бюджети місцевих громад отримали 20,2 мільйона гривень цього податку.

Так у місцевий бюджет міста Подільськ забезпечено надходження в сумі 18,9 млн грн., місцеві скарбниці Подільського району отримали 4,3 млн грн.., Балтського району – 9,6 млн грн., Ананьївського району – 6,9 млн грн., Любашівського району – 5,5 млн грн., Кодимського району – 4,9 млн грн., Савранського району – 4,1 млн грн., Окнянського району – 5,6 млн грн.

Активна співпраця влади, громадськості та бізнесу у питаннях легалізації та оплати праці приносить конкретні результати у збільшенні надходжень до бюджету з легальних доходів Важливо, що очільники територіальних громад долучилися до вирішення проблем легалізації ринку праці. Це стратегічне завдання для громад, які прагнуть реальної фінансової самостійності і збільшення надходжень за рахунок податкових платежів.

Нагадуємо, що до 1 травня 2018 року триває кампанія декларування доходів, отриманих у минулому році. Тому декларантів, котрі торік отримали доходи, з яких не сплачено ПДФО та військовий збір, чекають у Центрах обслуговування платників для роз'яснення питань, пов'язаних з процесом заповнення та подачі декларацій.

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Середа, 21 Березень 2018

ПОВІДОМЛЕННЯ про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”





ПОВІДОМЛЕННЯ
про початок проходження перевірки відповідно до
Закону України “Про очищення влади”

21 березня 2018 року в ______________Подільській районній раді Одеської області__________      (дата початку перевірки)                       (найменування органу державної влади/органу місцевого самоврядування)

розпочато проведення перевірки щодо таких осіб:

________________________Каменщик Катерини Миколаївни__     _________________________
                                                                   (прізвище, ім’я та по батькові особи, місце роботи,

претендент на посаду головного бухгалтера виконавчого апарату Подільської районної ради
                                   посада на час застосування положення Закону України “Про очищення влади”)

 

       Голова_Подільської районної ради______
(найменування посади керівника органу державної влади/ органу місцевого самоврядування)

___________

(підпис)

Л. М. Білоус

(ініціали та прізвище)

 

 

 

Read more

РОЗПОРЯДЖЕННЯ Про проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади»

УКРАЇНА

ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ

ПОДІЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Про проведення перевірки відповідно до Закону України

«Про очищення влади»

Відповідно до статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» зі змінами :

1. Провести перевірку, передбачену Законом України «Про очищення влади», стосовно посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого апарату Подільської районної ради (крім виборних посад) визначивши днем початку перевірки 21 березня 2018 року згідно списку ( Додаток).

2. Визначити відповідальним за проведення перевірки керуючого справами виконавчого апарату районної ради Нотевську О. Д.

3. Працівникам, стосовно яких проводиться перевірка, у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати до виконавчого апарату районної ради :

- власноручно написану заяву про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них згідно додатку 2;

- копії таких документів: декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік; паспорта громадянина України; документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

4. Виконавчому апарату районної ради:

4.1. Забезпечити оприлюднення розпорядження на офіційному веб-сайті Подільської районної ради.

4.2. Ознайомити з розпорядженням посадових осіб, стосовно яких проводиться перевірка.

4.3. У триденний термін після одержання заяви забезпечити розміщення на веб-сайті районної ради інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

4.4. На підставі відповіді, що надійшли від органів перевірки за результатами перевірки, надати довідку про результати перевірки голові районної ради у триденний строк.

5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Голова Подільської

районної ради                                                                                        Л. М. Білоус

21 березня 2018 року

№ 14/18

Додаток

до розпорядження голови

Подільської районної ради

21.03.2018 № 14/18

Список

посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого апарату Подільської районної ради, стосовно яких проводиться перевірка

№ з/п         Прізвище, ім'я,

                  по-батькові                          Посада                                          Ознайомлення

1 Каменщик Катерина Миколаївна Головний бухгалтер виконавчого апарату районної ради

Керуючий справами                                                                   Нотевська О. Д.

виконавчого апарату

Подільської районної ради

Read more

Вівторок, 20 Березень 2018

До уваги представників бізнесу та інститутів громадянського суспільства!21 березня 2018 року

До уваги представників бізнесу та інститутів громадянського суспільства!

21 березня 2018 року о 10.00 годині відбудеться спільна зустріч керівництва Головного управління ДФС в Одеській області, Одеської митниці ДФС та Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС з представниками бізнесу та громадськості.

На зустрічі планується обговорити проблемні питання, які виникають під час здійснення господарської діяльності, з метою їх вирішення, тощо.

До участі запрошуються фізичні особи-підприємці, керівники підприємств (організацій).

Реєстрація для участі у заході є обов'язковою і триває до 19.03.2018 року (включно) за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1QKN2RA-bzRcZZ-gZfumMhzUCrRE9i5TcZlgr4QqbuBU/edit

Підтвердження про свою участь учасники отримають 20.03.2018 року на електронні адреси, вказані при реєстрації.

Пропуск учасників зустрічі здійснюватиметься згідно підтвердженої попередньої реєстрації при пред'явленні документів, що посвідчують особу.

Представництво від імені фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб здійснюється за наявністю довіреності, оформленої згідно чинного законодавства.

Зустріч відбудеться за адресою: м.Одеса, вул.Семінарська, 5 (актова зала ГУ ДФС в Одеській області).

З організаційних питань щодо участі у заході звертатися за телефоном: (0482) 377-576.

Read more

Зміни для продавців нерухомості: створюється єдина база оцінки майна

Зміни для продавців нерухомості: створюється єдина база оцінки майна

З 01.01.2018 набрав чинності (крім окремих норм) Закон України від 07.12.2017 № 2245-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році".

Змінами передбачено, що для запобігання заниженню бази оподаткування (оціночної вартості) під час продажу нерухомого майна передбачається створення єдиної бази даних звітів про оцінку об'єктів нерухомості.

Так, у разі продажу об'єкта нерухомості, розмір доходу визначається виходячи з ціни, зазначеної в договорі купівлі-продажу, але не нижче оціночної вартості такого об'єкта, розрахованої органом, уповноваженим здійснювати таку оцінку, та зареєстрованої в єдиній базі даних звітів про оцінку.

Порядок ведення єдиної бази даних звітів про оцінку затверджується Фондом державного майна України.

Така єдина база даних забезпечує розміщення, створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про об'єкт нерухомості та його вартість.

Внесення інформації до єдиної бази даних здійснюється суб'єктами оціночної діяльності через авторизовані електронні майданчики.

Єдина база даних здійснює аналіз звіту про оцінку щодо відсутності порушень при його складанні та у разі відповідності оціночної вартості майна ринковим цінам, реєструє його з присвоєнням унікального номера.

Звіт, не зареєстрований у єдиній базі даних, без присвоєного унікального номера, є недійсним.

Під час посвідчення правочинів, для яких законодавством передбачено отримання нотаріусом звіту про оцінку, нотаріус перевіряє реєстрацію такого звіту в єдиній базі даних звітів про оцінку та наявність присвоєного йому унікального номера.

Тобто, якщо звіт про оцінку не зареєстрований із присвоєнням йому унікального номера, операція купівлі-продажу нерухомості не відбувається, оскільки нотаріусом не здійснюється посвідчення договору.

Зазначена норма передбачена п. 172.3 ст. 172 Податкового кодексу.

***

Про спрощення процедури участі бізнесу у торгах

У Міністерстві юстиції України 05.02.2018 за № 139/31581 зареєстровано наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 №37/11 «Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі».

Основною метою прийняття наказу є спрощення для суб'єктів господарювання процедури участі у торгах шляхом проведення автоматизованої перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Взаємодія електронної системи закупівель «PROZORRO» та інформаційних систем ДФС здійснюватиметься на центральному рівні в електронній формі, що дозволить забезпечити під час проведення торгів автоматичну перевірку відсутності або наявності в учасника процедури закупівлі заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС.

До запровадження інформаційної взаємодії в автоматизованому режимі перевірка замовником фактичного стану розрахунків платника податків з бюджетом здійснювалась виключно на підставі документа, поданого учасником процедури закупівлі.

***

Підстави для анулювання ліцензії

Відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" із змінами та доповненнями ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі:

заяви суб'єкта господарювання;

рішення про скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання;

несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії;

рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб'єктом господарювання марок акцизного податку (стосовно імпортерів);

рішення суду про встановлення факту торгівлі суб'єктом господарювання алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку;

рішення суду про встановлення факту переміщення суб'єктом господарювання алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем;

порушення вимог статті 15 прим.3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях.

Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб'єктом господарювання письмового розпорядження про її анулювання.

***

За два місяці надходження по Подільській ОДПІ до місцевих бюджетів зросли майже на 32 мільйони гривень

«Надходження до місцевих бюджетів територіальних громад у січні-лютому 2018 року зросли на 31,7 млн грн. порівняно з минулорічними показниками та склали 120,3 млн грн.», – повідомила в.о. начальника Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Людмила Олійник.

За даними Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області, територіальні громади, отримали 60,2 млн грн. податку на доходи фізичних осіб, що на 17,6 млн грн. більше, ніж у січні-лютому 2017 року.

Крім цього, вагомий внесок місцеві бюджети отримали у вигляді єдиного податку – 23,8 млн грн. та плати за землю – 33,2 млн грн..

Суттєво, на 377,8 тис.грн., зросли надходження податку на нерухоме майно, загальна сума якого за два місяці поточного року склала 829 тис. грн..

З роздрібного продажу підакцизних товарів до місцевих бюджетів надійшло 1,2 млн грн. акцизного податку.

«Стабільні надходження до місцевих бюджетів районів впливають на можливості фінансування економічних та соціальних програм територіальних громад. Фахівці Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області й надалі, у взаємодії з органами місцевого самоврядування, будуть відпрацьовувати такі резерви, як офіційне оформлення найманих працівників», - підкреслила Людмила Олійник.

Сектор організації роботи Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Середа, 07 Березень 2018

Зі святом 8 Березня!


Шановні, дорогі, прекрасні, чудові жінки!

Прийміть сердечні вітання з нагоди чудового весняного свята – 8 Березня! Ваша енергія, відповідальність, активна життєва позиція несуть у світ злагоду, добро і любов. Бажаю Вам завжди бути щасливими, здоровими, оточеними ніжністю і турботою. Нехай Вас завжди супроводжує впевненість у завтрашньому дні!


Голова Подільської

районної ради                                                Л.М. Білоус

Read more

Календар новин

<< < Березень 2018 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31