Вівторок, 15 Березень 2016

НОВИНИ З ПОДАТКОВОЇ Увага: «Гаряча лінія»! 17 березня 2016 року з 10.00 до 11.00

Увага: «Гаряча лінія»!

17 березня 2016 року з 10.00 до 11.00 буде проведено сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія» з заступником начальника управління - начальником відділу адміністрування податку на доходи фізичних осіб управління податків і зборів з фізичних осіб Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Гладким Сергієм Анатолійовичем на тему: «Сплата податку на нерухомість фізичними особами за 2015 рік».

Контактний телефон: (04862) 2-05-81

***

Користувались іпотечним житловим кредитом - отримайте податкову знижку

Громадяни, які у минулому році користувалися іпотечним житловим кредитом в національній або іноземній валютах, мають право включити до податкової знижки частину суми фактично сплачених протягом звітного податкового року процентів за користування цим кредитом.

При сплаті процентів за іпотечним житловим кредитом в іноземній валюті сума платежів за такими процентами, здійснених в іноземній валюті, перераховується у гривні за офіційним валютним (обмінним) курсом Національного банку України, що діє на день сплати таких процентів.

Таке право виникає в разі якщо за рахунок іпотечного житлового кредиту будується чи купується житловий будинок (квартира, кімната), визначений платником податку як основне місце його проживання, зокрема згідно з позначкою в паспорті про реєстрацію за місцезнаходженням такого житла.

Порядок визначення суми процентів, сплачених платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, з метою нарахування податкової знижки регулюється ст.175 Податкового кодексу України.

Нагадаємо, що до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).

У зазначених документах обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).

Для отримання податкової знижки за наслідками 2015 року необхідно подати декларацію про майновий стан і доходи до 31 грудня 2016 року.

***

До уваги котовчан, отримавших у 2015 році дохід у вигляді спадщини чи подарунка

Громадянам, які у 2015 році отримували доходи в результаті прийняття ними у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав, необхідно подати до органу фіскальної служби за місцем реєстрації декларацію про майновий стан і доходи.

Так, відповідно до ст. 174 Податкового кодексу України при оподаткуванні спадщини застосовуються такі ставки податку на доходи фізичних осіб: нульова ставка, 5%, а також 15% або 20%.

За нульовою ставкою оподатковується, зокрема, вартість власності, що успадковується членами сім'ї спадкодавця першого ступеня споріднення (батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені).

Ставка 5% застосовується для будь-якого майна для спадкоємців, що не є членами сім'ї спадкодавця першого ступеня споріднення.

Якщо ж спадщину чи подарунок отримує спадкоємець від спадкодавця-нерезидента або спадкоємець-нерезидент від спадкодавця-резидента, ставка податку становить 15 або 20%.

Громадяни, які одержали дохід у вигляді спадщини чи подарунку, котрий оподатковується за нульовою ставкою податку, не зобов'язані подавати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи.

Всім іншим громадянам, які отримали у 2015 році спадщину чи подарунок, необхідно задекларувати такі доходи до 1 травня 2016 року.

***

Антикорупційний сервіс «Пульс»

Інтерактивний сервіс «Пульс» - інструмент двостороннього зв'язку із громадянами та суб'єктами господарювання, який дає можливість запобігати правопорушенням з боку працівників ДФС.

За номером телефону: (044)284-00-07 громадяни та суб'єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкових інспекцій та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у процесі адміністрування податків, або під час митного оформлення.

Сервіс «Пульс» працює цілодобово в режимі Call-back.

Заявники протягом 1-3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути подовжено до 15 днів.

Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу «Пульс» Ви можете надати в електронному вигляді на адресу: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

***

До уваги платників акцизного податку з реалізації пального

Згідно із змінами до Податкового кодексу України (далі - Кодекс), внесеними Законом України від 24 грудня 2015 року № 909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», з 01.03.2016 запроваджуються система електронного адміністрування реалізації пального (далі - СЕАРП) та Єдиний реєстр акцизних накладних.

Під реалізацією пального розуміються будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (в тому числі передача на комісійну/довірчу реалізацію),поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника. Не вважаються реалізацією пального операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів зберігання (підпункт 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Кодексу).

Особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов'язковій реєстрації як платники податку до початку здійснення реалізації пального. Реєстрація платника акцизного податку з реалізації пального (далі - платник акцизного податку) здійснюється на підставі подання особою заяви, форма якої затверджується Міністерством фінансів України. ДФС веде Реєстр платників акцизного податку з реалізації пального (далі - Реєстр платників).

Порядок реєстрації платників акцизного податку визначено підпунктом 212.3.4 пункту 212.3 статті 212 Кодексу та розділом II Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України.

Платник акцизного податку може направити до ДФС засобами електронного зв'язку в електронному вигляді запит для отримання витягу із Реєстру платників за формою І(Е)1302501 (далі - Запит).

Не пізніше наступного робочого дня після отримання Запиту ДФС направляє особі засобами електронного зв'язку в електронному вигляді витяг із Реєстру платників. Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до Реєстру платників.

Дані Реєстру платників доступні в оновленому «Електронному кабінеті платника» (відкрита та закрита частини).

ДФС після внесення осіб до Реєстру платників протягом одного робочого дня надсилає Казначейству дані для відкриття електронних рахунків платникам акцизного податку. Електронний рахунок відкривається платнику податку Казначейством автоматично без укладання договору та на безоплатній основі.

Казначейство відповідно до вимог статті 69 Кодексу надсилає ДФС повідомлення про відкриття електронного рахунка платника акцизного податку не пізніше операційного дня, що настає за днем відкриття. Після надходження такого повідомлення ДФС інформує платника акцизного податку про реквізити його електронного рахунка у вигляді електронного повідомлення.

***

З початку року фахівцями Котовської податкової інспекції надано майже 1000 адміністративних послуг

З початку 2016 року Центром обслуговування платників Котовської ОДПІ надано 952 адміністративні послуги.

Найбільш запитуваними послугами серед громадян та суб'єктів господарювання є:

- видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків (607);

- реєстрація платника єдиного податку (83);

- реєстрація книг обліку розрахункових операцій (72).

- надання витягу з реєстру платників єдиного податку (64);

До Центру обслуговування платників Котовської ОДПІ можна звернутися з питань отримання адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, приймання звітності тощо.

З переліком адміністративних послуг можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС України (http://sfs.gov.ua/). Для зручності платників на сайті розміщені електронні форми заяв, необхідні для отримання таких послуг.

***

З початку поточного року котовські платники податків направили до бюджетів усіх рівнів понад 37 млн. гривень

Це майже на 11,4 млн. гривень більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Протягом січня-лютого 2016 року до Зведеного бюджету України котовські платники податків направили 37,1 млн. гривень, в т.ч. до Загального фонду Державного бюджету - 9,7 млн. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року показник надходжень зріс на 17,1 % або на 1,4 млн. гривень.

У розрізі основних податків надходження до Загального фонду Державного бюджету склали:

- податку на доходи фізичних осіб надійшло 5,5 млн.грн.;

- податку на додану вартість надійшло 2,5 млн.грн.;

- військового збору – 1,2 млн.грн.;

До місцевих бюджетів надійшло 27,4 млн. гривень. Це на 59,7 % або на 10,3 млн.грн. перевищує надходження січня-лютого 2015 року.

Найбільша частка надходжень до місцевих бюджетів належить податку на доходи фізичних осіб, якого у січні-лютому поточного року було зібрано майже 16 млн.гривень. Суб'єкти господарювання на спрощеній системі оподаткування сплатили майже 2,0 млн.грн. єдиного податку, а власники земельних ділянок – 7,0 млн.грн. плати за землю та акцизного податку з реалізації через роздрібну мережу підакцизних товарів -1,2 млн.грн. .

Прес-служба Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Календар новин

<< < Березень 2016 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31