Січень 2017

Вівторок, 31 Січень 2017

Новини з податкової: До уваги платників податків!!!!!

                        Новини з податкової:

До уваги платників податків!

Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України та Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" відкрито рахунки для зарахування надходжень до Державного та місцевих бюджетів у 2017 році.

Дата початку здійснення операцій - 30.01.2017.

Платникам (18050500) Єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередний податковий рік дорівнює або перевищує 75 % з реквізитами нових рахунків можна ознайомитися в ЦОП Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області за місцем реєстрації або на суб-сайті територіальних органів ДФС в Одеській області в розділі «Бюджетні рахунки» за посиленням http://od.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

***

Бюджетне відшкодування ПДВ: Єдиний реєстр та нові правила

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області звертає увагу платників ПДВ на те, що з 1 січня 2017 року бюджетне відшкодування ПДВ здійснюється на підставі єдиного Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування та в межах коштів, наявних на єдиному казначейському рахунку.

Заяви про повернення сум бюджетного відшкодування вносяться до Реєстру заяв автоматично, протягом операційного дня їх отримання та у хронологічному порядку їх надходження. Повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування буде здійснюватися також у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Суттєво збільшилося інформаційне наповнення Реєстру заяв, в якому відтепер, окрім даних платника податку, які були ним задекларовані в Заяві на відшкодування, посадовими особами органів ДФС та ДКУ розміщуватиметься детальна інформація щодо початку та закінчення проведення перевірок даних, зазначених у податковій декларації, складення та вручення платнику податків актів перевірок, процедур оскарження, дати та суми повернених (зарахованих) коштів. Вказані дані з Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування (крім реквізитів банківських рахунків платників ПДВ), не є інформацією з обмеженим доступом та будуть щоденно, крім вихідних, святкових та неробочих днів, оприлюднюватися на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України.

***

Актуально про порядок подання Звіту по ЄСВ

Фізичні особи-підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування та на спрощеній системі оподаткування є платниками єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування. Такі платники зобов'язані подавати звітність з єдиного внеску за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (далі - Порядок).

Зокрема, такі особи формують та подають до органів доходів і зборів Звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік. Звіт подається за формою № Д5 згідно з додатком 5 до цього Порядку із зазначенням типу форми «початкова».

Граничний термін подання Звіту за 2016 рік – 9 лютого 2017 року.

Фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, формують та подають самі за себе до органів ДФС Звіт згідно з таблицею 2 додатка 5 до Порядку.

Фізичні особи-підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування, самі за себе формують та подають до органів ДФС Звіт згідно з таблицею 1 додатка 5 Порядку.

Фізичні особи-підприємці, які протягом звітного року змінювали систему оподаткування, формують та подають до органів ДФС Звіт з наявним титульним аркушем, який включає дві таблиці: таблицю 1 та таблицю 2 додатка 5 до Порядку (пункт 18 розділу IV Порядку).

Відповідальним за правильність та достовірність заповнення Звіту є страхувальник.

Звіт страхувальником повинен подаватися в повному обсязі.

Звіт, складений з порушенням вимог Порядку, у тому числі без обов'язкових реквізитів, передбачених пунктом 6 цього розділу, та поданий без всіх необхідних таблиць, не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.

За порушення норм Закону № 2464 статтею 25 цього Закону та статтею 165¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено фінансову та адміністративну відповідальність фізичних осіб-підприємців.

***

Платники акцизного податку Котовської ОДПІ сплатили до місцевих бюджетів понад 30 мільйонів гривень

За словами заступника начальника – начальника Красноокнянського відділення Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Сергія Бурдейного, за 2016 рік суб'єктами господарювання, які реалізують у роздрібній мережі підакцизні товари, сплачено до місцевих бюджетів 30,1 млн. грн. акцизного податку. В порівнянні з 2015 роком надходження зросли на 11,9 млн. гривень.

Зокрема, по м. Подільськ сплачено 9,6 млн грн., Балтському району –5,7 млн грн., Любашівському району – 6,2 млн грн., Ананьївському району – 2,4 млн грн., Подільському району –0,5 млн грн., Кодимському району – 3,5 млн грн., Окнянському району – 0,6 млн грн., Савранському району – 1,7 млн грн.

Нагадаємо, що Законом України від 20.12.2016 р. № 1791-VIII внесено зміни до Закону від 19.12.1995 р. № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» стосовно подання звітності платниками. Так, з 01.01.2017 року алкогольно-тютюнову звітність подають тільки суб'єкти господарювання, які отримали ліцензії на виробництво та/або оптову торгівлю спиртом, алкогольними напоями і тютюновими виробами та здійснюють таку діяльність та/або експорт, імпорт зазначеної продукції.

Таким чином, у роздрібних торгівців алкогольною та тютюновою продукцією з 1 січня 2017 року вже не має обов'язку подавати таку звітність.

***

Майже 78 млн. грн. єдиного податку надійшло у минулому році від платників Котовської ОДПІ

« Це на 31 млн. грн. більше у порівнянні з січнем – груднем 2015 року. Найбільші надходження забезпечили юридичні особи. Ними сплачено до місцевого бюджету 50 млн. грн., що на 21,2 млн. грн. більше показника 2015 року. Фізичними особами – підприємцями сплачено 27,5 млн. грн., що на 9,6 млн. грн. більше січня – грудня 2015 року», - зазначає начальник Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Володимир Перішков.

Зокрема, по м. Подільськ сплачено 7,2 млн грн., Балтському району –14,2 млн грн., Любашівському району – 11,2 млн грн., Ананьївському району – 9,1 млн грн., Подільському району –7,7 млн грн., Кодимському району – 8,8 млн грн., Окнянському району – 9,4 млн грн., Савранському району – 9,7 млн грн.

За словами посадовця єдиний податок від суб'єктів малого бізнесу належить до таких податкових платежів, надходження яких стабільно і суттєво зростають та поповнюють місцевий бюджет.

Звертаємо увагу, що платники єдиного податку І та ІІ груп згідно статті 295 Податкового кодексу України сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

З 1 січня цього року фіксовані ставки платників єдиного податку змінились. Відтепер єдинники першої групи щомісячно сплачуватимуть 160 грн. єдиного податку (розмір прожиткового мінімуму на працездатну особу (1600 грн.) *10% (максимальна ставка єдиного податку для платників І групи). А для платників, що працюють на умовах другої групи єдиного податку, щомісячний розмір авансового внеску становить – 640 грн. (розмір мінімальної заробітної плати на 01.01.2017 р. (3200 грн. ) * 20 % (максимальна ставка єдиного податку для платників ІІ групи).

Платники третьої групи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

***

На оборону країни платники Котовської ОДПІ спрямували 25 мільйонів гривень

За 2016 рік платники податків Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області направили для сприяння обороноздатності України 25 млн. грн. військового збору. Це майже на 2,7 млн. грн. більше, ніж у 2015 році.

Зокрема, по м. Подільськ сплачено 4,8 млн грн., Балтському району – 5,6 млн грн., Любашівському району – 3,1 млн грн., Ананьївському району – 2,9 млн грн., Подільському району – 2 млн грн., Кодимському району – 2,2 млн грн., Окнянському району – 2,2 млн грн., Савранському району –2,1 млн грн.

Нагадаємо, що платниками військового збору є фізичні особи -резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Об'єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені статтею 163 Податкового кодексу України. Зокрема, до таких доходів, крім заробітної плати інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв'язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться орендна плата, виграш в державну та недержавну грошову лотерею, купівля продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини та інші доходи. Ставка збору становить 1,5 відс. від об'єкта оподаткування.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Вівторок, 24 Січень 2017

Новини з податкової: Запит і відповідь на податкову консультацію у 2017 році оформляється за новими вимогами

                          Запит і відповідь на податкову консультацію у 2017 році оформляється за новими вимогами

Фахівці Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформують, що Законом України від 21.12.2016р. №1797-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", який набрав чинності з 1 січня 2017 року, змінено порядок надання податкових консультацій платникам податків.

Згідно з оновленою статтею 53 Кодексу за зверненням платників податків контролюючі органи надають їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 25 (раніше - 30) календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом. Вказаний термін може бути продовжено уповноваженою особою органу ДФС на строк не більше 10 календарних днів, із письмовим повідомленням платника про таке продовження до закінчення 25 - денного строку.

Звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі повинно містити:

- найменування для юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв'язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;

- код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;

- підпис платника податків; дату підписання звернення.

На звернення платника податків, що не відповідає вимогам, зазначеним у цьому пункті, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України "Про звернення громадян".

***

Порядок надання податкової знижки на оплату вартості навчання змінено

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє що пунктом 75 розділу І Закону України від 21.12.2016 №1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», що набрав чинності з 01.01.2017, внесено зміни до підпункту 166.3.3 пункту 166.3 статті 166 Податкового кодексу України, яка регламентує правила включення до податкової знижки з податку на доходи фізичних осіб оплаченої вартості навчання фізичної особи.

Відтепер дозволяється включати до податкової знижки витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих і професійно-технічних навчальних закладів (раніше було зазначено «на користь закладів освіти»).

Крім того, з 2017 року для отримання податкової знижки у разі оплати вартості навчання членів сім'ї першого ступеня споріднення не обов'язково, щоб такий член сім'ї не одержував заробітної плати. Тобто член сім'ї, який навчається, може бути працевлаштованим та отримувати заробітну плату. Особа ж, яка оплачує його навчання, має право включити ці витрати до податкової знижки.

Також скасовано обмеження щодо розміру витрат. Раніше сума витрат для включення до податкової знижки не могла перевищувати суму місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн (у 2016 році – 1930 грн).

***

Що нового очікує підприємців – загальносистемників з 2017 року

Фахівці Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області звертають увагу фізичних осіб –підприємців, які працюють на загальній системі оподаткування, про суттєві зміни в оподаткуванні їхніх доходів.

З 1 січня поточного року у зв'язку із нововведеннями, внесеними Законом України 21.12.2017 року №1797 в статтю 177 Податкового кодексу, до доходу підприємця в сфері роздрібної торгівлі не включаються суми акцизного податку з реалізації підакцизних товарів.

Окрім того, до переліку витрат таких суб'єктів господарювання включаються суми ЄСВ, суми податків, зборів, які пов'язані з проведенням господарської діяльності ФОПа (за винятком ПДВ для фізособи-підприємця, зареєстрованого як платник ПДВ, акцизного податку, податку на доходи фізичних осіб із доходу від господарської діяльності та податку на майно). До витратної частини можна також додавати платежі, сплачені за одержання ліцензій на провадження певних видів господарської діяльності підприємцем, одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, які пов'язані з його господарською діяльністю.

Варто звернути увагу на підпункт 177.4.5 Кодексу, в якому зазначені витрати, які не включаються до складу витрат підприємця. А саме, витрати, не пов'язані з провадженням господарської діяльності ФОПа; витрати на придбання, самостійне виготовлення основних засобів та на придбання нематеріальних активів, які підлягають амортизації; а також витрати на придбання та утримання основних засобів подвійного призначення. Окрім того, не дозволяється включати до складу витрат – документально не підтверджені витрати.

Нововведеннями підприємцям надано право за власним бажанням нараховувати та включати до складу витрат амортизацію ОЗ та нематеріальних активів за умови ведення окремого обліку таких амортизаційних витрат.

Як виняток не підлягають амортизації та повністю включаються до складу витрат звітного періоду витрати на проведення ремонту, реконструкції, модернізації та інших видів поліпшення основних засобів, а також витрати на ліквідацію основних засобів (у частині залишкової вартості).

При цьому підприємці не мають право амортизувати ОЗ подвійного призначення, а саме земельні ділянки, житлову нерухомість і легкові та вантажні автомобілі.

Не допустили до перевірки – чого чекати від контролерів

Котовська ОДПІ інформує що при проведенні виїзних документальних перевірок слід враховувати зміни, внесені до п. 81.2 ст. 81 Податкового кодексу України, щодо визначення чіткого порядку дій посадових осіб контролюючих органів при не допуску їх до проведення такої перевірки. Зокрема, у цьому випадку невідкладно складається у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.

Посадова (службова) особа платника податків (його представник або особа, яка фактично проводить розрахункові операції) має право надати свої письмові пояснення до складеного контролюючим органом акта. При відмові від підписання такого акта, посадовими особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує факт відмови в отриманні акта та/або наданні письмових пояснень до нього.

***

Платники Котовської ОДПІ перерахували 271 млн грн ЄСВ

За 2016 рік платники Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області перерахували до бюджету 271,1 млн грн єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що на 8 млн грн. більше за очікувані показники. Виконання бюджетного призначення становить 102 відсотків.

Зокрема, по м. Подільськ сплачено 70 млн грн., Балтському району – 57 млн грн., Любашівському району – 32 млн грн., Ананьївському району – 31 млн грн., Подільському району –19 млн грн., Кодимському району – 23 млн грн., Окнянському району – 21 млн грн., Савранському району – 19 млн грн.

Варто нагадати, що з 1 січня 2017 року із набранням чинності Закону України від 06.12.2016 року № 1774 –VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» внесено низку змін до закону №2464, зокрема щодо нарахування та сплати єдиного соціального внеску фізичними особами - підприємцями, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, та особами, які провадять незалежну професійну діяльність.

Так, максимальна величина бази нарахування єдиного внеску для фізичних осіб – підприємців та осіб , які провадять незалежну професійну діяльність на 2017 рік становитиме: з 01 січня 2017 року – 40000 грн., з 01 травня 2017 року – 42100 грн., з 01 грудня 2017 року – 44050 грн.

У минулому році податку на додану вартість сплачено майже 131 мільйон гривень

За 2016 рік платниками, які знаходяться на обліку в Котовській ОДПІ було мобілізовано до Державного бюджету 137,8 млн грн. податку на додану вартість, а саме: юридичними особами сплачено 135,9 млн грн., фізичними особами - підприємцями 1,9 млн грн., надходження збільшились в порівнянні з минулим роком на 101,3 млн грн.

Звертаємо увагу, що відповідно до змін, внесених Законом № 1797 до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу, код товару згідно з УКТ ЗЕД та код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі — ДКПП) стали обов'язковими реквізитами податкової накладної для всіх без винятку товарів і послуг.

Платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з ДКПП неповністю, але не менше ніж чотири перші цифри відповідного коду.

При цьому до 31.12.2017 р. штрафні санкції, передбачені п. 1201.3 ст. 1201 Податкового кодексу, за помилки, допущені в податковій накладній під час зазначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та/або коду послуги згідно з ДКПП, не застосовуватимуться (п. 351 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу).

Водночас слід звернути увагу, що реалізація норми Податкового кодексу щодо зазначення в податковій накладній коду послуги згідно з ДКПП можлива лише після внесення змін до форми податкової накладної, яка на сьогодні затверджена наказом № 1307, у частині доповнення форми новою графою, відведеною для зазначення такого коду.

Однак вказане не поширюється на реквізит щодо коду товару згідно з УКТ ЗЕД, оскільки чинна редакція форми податкової накладної дає змогу зазначати такий код відповідно до вимог Податкового кодексу.

Таким чином, у податкових накладних, складених на операції з постачання товарів починаючи з 01.01.2017 р., у графі 3 «Код товару згідно з УКТ ЗЕД» розділу Б табличної частини податкової накладної та у графі 4 розділу Б табличної частини розрахунку коригування до такої податкової накладної обов'язково має бути зазначений код товару УКТ ЗЕД.

Сектор організації роботи

Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Середа, 11 Січень 2017

Новини з податкової: 50 000 грн – гранична сума розрахунків готівкою

                      50 000 грн – гранична сума розрахунків готівкою

04.01.2017 р. набрала чинності постанова НБУ від 25.11.2016 р. № 407, якою втричі зменшено граничну суму розрахунків готівкою для фізичних осіб.

Так, гранична сума розрахунків готівкою між фізичною особою та підприємством (підприємцем) протягом одного дня не може перевищувати 50 000 грн. До сьогодні така гранична сума становила 150 000 грн.

При укладанні договорів купівлі-продажу між фізичними особами, які підлягають нотаріальному посвідченню (наприклад, продаж автомобіля), гранична сума також не має перевищувати 50 000 грн у разі якщо розрахунок проводиться в готівковій формі.

Постановою зазначено, що фізичні особи мають право здійснювати розрахунки на суму, яка перевищує 50 000 грн, шляхом перерахування коштів з поточного рахунку на поточний рахунок, внесення та/або перерахування коштів на поточні рахунки (у тому числі у депозит нотаріуса на окремий поточний рахунок у національній валюті).

Незмінною залишається гранична сума розрахунків готівкою підприємств (підприємців) між собою протягом одного дня — 10 000 грн.

Безготівкові розрахунки можуть здійснюватися без будь-яких обмежень і банки зобов'язані забезпечити безготівкові перерахування на вимогу клієнтів у повному обсязі.

Нацбанк України наголошує, що встановлення граничної суми розрахунків готівкою на рівні 50 000 грн не завдасть незручностей громадянам та не зачіпатиме щоденних покупок населення, оскільки стосуватимуться лише великих придбань (нерухомості, коштовностей, транспортних засобів, предметів мистецтва, хутра, дорогих годинників, подорожей тощо).

Контроль за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) згідно з Податковим кодексом України здійснюватимуть органи ДФС України.

***

Зміни щодо нарахування та сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями та особами, які провадять незалежну професійну діяльність

Законом України від 06 грудня 2016 року № 1774-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (далі – Закон №1774) внесено низку змін до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464–VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон №2464), які набули чинності з 01 січня 2017 року.

Зокрема, зміни стосуються питань щодо нарахування та сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями, у тому числі тими, що обрали спрощену систему оподаткування, та особами, які провадять незалежну професійну діяльність.

Єдиний внесок для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом №2464 (з 01 січня 2017 року - 40000 грн. (1600грн. х 25)). При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (з 01 січня 2017 року - 704 грн. (3200 грн. х 22%)).

Водночас, згідно із внесеними змінами, з 01.01.2017 фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, та віднесені до першої групи платників єдиного податку, мають право сплачувати єдиний внесок у сумі не менше за 0,5 мінімального страхового внеску із зарахуванням відповідних періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу (з 01 січня 2017 року - 352 грн. (3200 грн. х 0,5 х 22%)).

З 2017 року у разі якщо фізичними особами – підприємцями не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такі платники зобов'язані визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску (з 01 січня 2017 року - 40000 грн.). При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (з 01 січня 2017 року - 704 грн.).

Звільняються від сплати за себе єдиного внеску фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, та фізичні особи – підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Зазначена норма не застосовується до осіб, які провадять незалежну професійну діяльність.

***

Починаючи із податкової звітності за перший звітний (податковий) період 2017 року сільгоспвиробники подають до ДФС виключно податкову декларацію з позначкою "0110"

Починаючи із податкової звітності за перший звітний (податковий) період 2017 року сільгоспвиробники подають до ДФС виключно податкову декларацію з позначкою "0110" за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, у якій відображатимуться розрахунки з бюджетом за усіма операціями такого сільгоспвиробника.

У разі якщо в сільгоспвиробника за результатами здійснення сільськогосподарської діяльності за останній звітний (податковий) період перебування на спеціальному режимі було задеклароване від'ємне значення різниці між податковими зобов'язаннями і податковим кредитом (значення рядка 21 декларації), то такі суми податку, відповідно до пункту 49 підрозділу 2 розділу XX Кодексу, переносяться із податкової декларації з ПДВ із позначкою 0121 -0123, 0130, поданої за останній звітний (податковий) період перебування на спеціальному режимі (грудень 2016 року/ IV квартал 2016 року), до податкової декларації з ПДВ із позначкою 0110 (рядок 16.1) за перший звітний період 2017 року (січень 2017 року/1 квартал 2017 року).

Податкова соціальна пільга в 2017 році становитиме 800 гривень

У зв'язку із затвердженням нових норм мінімальної заробітної плати та прожиткового рівня варто звернути увагу на умови застосування в 2017 році податкової соціальної пільги.

Податковий кодекс України визначає, що податкова соціальна пільга (ПСП) надається в розмірі, що дорівнює 50 відсоткам розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року, - для будь-якого платника податку за умови, що місячний розмір доходу у вигляді заробітної плати такого платника податку не перевищує граничну суму для застосування пільги.

На основі значення прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленому законом на 1 січня звітного податкового року податкова соціальна пільга (ПСП) у 2017 році надається, якщо розмір заробітної плати не перевищуватиме 2240 грн. (1600*1,4).

Разом з тим, для осіб, які утримують двох і більше дітей віком до 18 років, для одинокої матері (батька), вдови (вдівця) або опікуна, піклувальника, які мають дитину (дітей) до 18 років та для осіб, які утримують дитину-інваліда (дітей-інвалідів) віком до 18 років - граничний дохід, що дає право на пільгу, визначається як добуток граничного розміру доходу для застосування ПСП і відповідної кількості дітей. Розмір звичайної соціальної пільги (100%) – 800 гривень (50 відс. від 1600 грн.), підвищеної ПСП (150%) – 1200 грн., підвищеної ПСП (200%) – 1600 грн.

***

За 2016 рік від платників Котовської ОДПІ надійшло

майже 800 мільйонів гривень податків і зборів

За 2016 рік платники податків північного регіону Одеської області забезпечили надходження до бюджетів усіх рівнів 758 мільйонів гривень. Як повідомив в. о. начальника Котовськом ОДПІ Головного управління ДФС в Одеській області Ігор Голубенко, рівень надходжень попереднього року перевищено на 320 мільйонів гривень.

«Перевиконання дохідної частини як державного, так й місцевих бюджетів зафіксовано за всіма бюджетоутворюючими податками. До бюджету країни за рік при індикативі 235 млн грн. спрямовано понад 254 млн грн.., до місцевих скарбниць сплачено 502 млн грн. при плановому показнику 411 млн грн. Бюджети громад отримали майже 90 млн грн. додаткових коштів», – зазначив Ігор Голубенко.

Із загальної суми надходжень до держбюджету 131 млн гривень – сплата податку на додану вартість. Це на 101 мільйонів більше за рівень 2015 року та на 1,6 мільйонів перевищує індикатив на 2016 рік.

Податку на доходи фізичних осіб сплачено до бюджету країни 85 млн, що на 26 млн грн. більше, ніж у попередньому році, та на 13 мільйонів випереджає індикатив на рік.

Також, підприємства регіону перерахували 8,3 млн грн. податку на прибуток при доведеному показнику - 6 млн грн. Порівняно з 2015 роком надходження зросли на 3,3 млн грн.

На підтримку Збройних сил України спрямовано 25 мільйон гривень військового збору. Також значні суми до держбюджету надійшли у вигляді рентної плати та плати за використання природних ресурсів – 1,1 млн грн.

***

До місцевих бюджетів від платників податків Котовської ОДПІ надійшло 502 мільйони гривень

Платниками податків і зборів Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області у січні-грудні 2016 року до місцевих бюджетів мобілізовано 502 млн грн., що дозволило забезпечити позитивну динаміку у порівнянні з аналогічним періодом минулого року – до місцевих бюджетів додатково надійшло майже 90 млн гривень. Так місцеві громади отримали по м.Подільськ -111,3 млн. грн., Балтському району – 90 млн грн., Любашівському району – 69,3 млн грн., Ананьївському району – 48,2 млн грн., по Подільському району –45,1 млн грн., Кодимському району – 51,4 млн грн., Окнянському району – 47,4 млн грн., Савранському району – 39 млн грн.

Податку на доходи фізичних осіб, який є основним доходним джерелом наповнення місцевих бюджетів, у 2016 році мобілізовано майже 250 млн грн., що на 45 відс., або на 77 млн. грн. більше, ніж у аналогічному періоді 2015 року.

Щодо інших доходних джерел: плати за землю надійшло -135 млн грн., єдиного податку – 77,5 млн грн., акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрiбної торгiвлi пiдакцизних товарiв – 30,2 млн. грн., податку на прибуток – 1,1 млн грн., податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 2,4 млн грн. , плати за ліцензії –2,8 млн грн. , екологічного податку – 1,7 млн грн., рентної плати за спеціальне використання води та надр – 556 тис. грн.

Сектор роботи Котоської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Середа, 04 Січень 2017

ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

                   Про функціонування «телефону довіри» у Південному офісі Держаудитслужби

«Телефон довіри» є одним із засобів забезпечення зворотного зв'язку органів державного фінансового контролю з громадськістю.

Основними завданнями функціонування телефону довіри є:

- надання інформації щодо повноважень Держаудитслужби;

- забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними установами, визначеними ч. 1 ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

- виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів при здійсненні ними своїх повноважень.

Зворотній зв'язок органів Держаудитслужби з громадськістю забезпечується за допомогою «телефонів довіри» щодня (крім вихідних та святкових днів) з 09 год. до 18 год. (у п'ятницю з 09 год. до 16 год. 45 хв.).

Звернення, отримані за «телефоном довіри», опрацьовуються та вживаються заходи відповідного реагування згідно законодавства.

Діючі номери «телефонів довіри»:

- Південний офіс Держаудитслужби – (048)7283686

- Держаудитслужба України (044)4283818

За цими номерами може зателефонувати кожен громадянин нашої області, задати питання або поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни.

Read more

Новини з податкової: З 1 січня 2017 року розпочинається кампанія декларування !!!!

З 1 січня 2017 року розпочинається кампанія декларування

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадує про те, що з 01 січня 2017 року розпочинається кампанія декларування, за якою:

- окремі категорії фізичних осіб зобов'язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи та визначити податкові зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору;

- окремі категорії фізичних осіб мають право подати декларації для отримання податкової знижки.

Форма декларації про майновий стан та доходи, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 11 жовтня 2016 року за №1349/29479, що набирає чинності 31 грудня 2016 року, запроваджується з 01 січня 2017 року.

У зв'язку із впровадженням ставки податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18 відсотків та скасуванням пп. "є" п. 176.1 ст. 176 Податкового кодексу, у платників податку, які отримували доходи від двох та більше податкових агентів у розмірі визначеному пп. "є" п. 176.1 ст. 176 Кодексу, обов'язок щодо подання декларації за результатами 2016 року не виникає.

***

Незалежно від отриманого доходу мінімальна сума страхового внеску у 2017 році -704 гривні

З 1 січня 2017 року набирає чинності Закон України від 06.12.2016 №1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (далі – Закон №1774.), - звертають увагу в Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області.

Відповідно до нових норм з 01.01.2017 фізичні особи – підприємці (далі – ФОП), на загальній системі оподаткування; особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а також ФОП – платники єдиного податку другої та третьої груп визначають суму єдиного внеску у розмірі не менше мінімального страхового внеску на місяць, тобто 704 гривні на місяць (3 200 грн. х 22% = 704 грн.), та зобов'язані її сплатити незалежно від того, отримували вони цього місяця дохід чи ні.

При цьому, перша група спрощенців повинні сплачувати половину мінімального страхового внеску, тобто 352 гривні на місяць.

Закон №1774 опубліковано у газеті «Голос України» від 27.12.2016 №248 та розміщено на офіційному веб-порталі Верховної Ради України за посиланням:http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1774-19

***

З 3 грудня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 09.11.2016 №828, згідно з якою підвищено розмір мінімальних оптово-відпускних цін на окремі види алкогольних напоїв.

***

Державна фіскальна служба України ввійшла у ТОП-5 «відкритих» розпорядників

За результатами зустрічі-дискусії «Open by Default: стан та пріоритети розвитку відкритих даних в Україні», яка відбулась 22 грудня 2016 року, з представниками громадськості та Державного агентства з питань електронного урядування, Державна фіскальна служба України у рейтингу ТОП-5 «відкритих» розпорядників серед органів центральної влади, які виконали постанову Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у форматі відкритих даних»

***

В Котовській ОДПІ надходження податку на доходи фізичних осіб до бюджету сягнули більше 40 мільйонів гривень

За грудень місяць 2016 року грошові накопичення податку з доходів фізичних осіб у зведеному бюджеті становили 40,8 млн грн., що на 18 млн грн. більше, ніж за 2015 рік. До Державного бюджету надійшло 10,3 млн. грн., до місцевих бюджетів 30,5 млн. грн..

Також нагадуємо що з 1 січня вводиться нова форма декларації про майновий стан і доходи.

Наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» внесено зміни до форми декларації про майновий стан і доходи. Так, зокрема, передбачено зменшення обсягу декларації (зменшення кількості додатків з чотирьох до двох) та зміна порядку розрахунку податкових зобов'язань фізичних осіб-підприємців.

Наказ набуває чинності 31 грудня 2016 року.

Звертаємо увагу, що нова форма декларації про майновий стан і доходи вводиться в дію з 1 січня 2017 року.

***

Про подання податкової звітності з податку на прибуток

Фахівці Котовськом ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області надають роз'яснення що згідно статті 137 Податкового кодексу України для податку на прибуток підприємств передбачено податкові (звітні) періоди: календарні квартал, півріччя, три квартали, рік (п. 137.4 ПКУ) та річний податковий (звітний) період (п. 137.5). Отже, при складанні податкової звітності з податку на прибуток платник визначає та заповнює відомості стосовно базового звітного періоду.

Для податкової декларації з податку на прибуток форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897 із змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 19.08.2016 № 585, в рядку 2 заголовної частини декларації передбачено поле для позначки «Базовий звітний період квартал» або «Базовий звітний період рік».

Якщо для податкової декларації з податку на прибуток за 2016 рік зазначено позначку «Базовий звітний період квартал», то граничним строком подання буде 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем 2016 року, а якщо - «Базовий звітний період рік», то граничним строком подання буде 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем 2016 року. Платниками податку на прибуток підприємств, що подають звітність засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством (далі – в електронному вигляді):

- для базового звітного періоду квартал обирається електронна форма з кодом J0100115 (коди додатків J0110307, J0110605, J0111305, J0111406, J0111505, J0111605, J0111706, J0111803, J0112803);

- для базового звітного періоду рік обирається електронна форма з кодом J0108103 (коди додатків J0180303, J0180603, J0181303, J0181403, J0181503, J0181603, J0181703, J0181803, J0182803).

При складанні та поданні на паперових носіях розрахунків податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво, форми яких затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2015 № 544, після рядка 2 заголовної частини розрахунку платнику рекомендується зазначати на бланку самостійно слова «Базовий звітний період квартал» або «Базовий звітний період рік». Відповідно, якщо для розрахунку за 2016 рік зазначено слова «Базовий звітний період квартал», то граничним строком подання буде 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем 2016 року, а якщо - «Базовий звітний період рік», то граничним строком подання буде 60 календарних днів що настають за останнім календарним днем 2016 року.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Календар новин

<< < Січень 2017 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31