Червень 2017

Понеділок, 26 Червень 2017

Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запрошує громадян, фермерів та сільськогосподарські підприємства взяти участь у повторних земельних торгах

Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запрошує громадян, фермерів та сільськогосподарські підприємства взяти участь у повторних земельних торгах у формі аукціону з продажу права оренди на 7 років на земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Подільського району Одеської області.

Торги відбудуться 27 липня 2017 року за адресою: м. Одеса, вул. Космонавтів, 34, 2 поверх, 207 кімната (актова зала). Реєстрація учасників торгів відбуватиметься з 7.00 до 09.40. Початок торгів о 10.00.

Для участі у земельних торгах необхідно до 17.00 21 липня 2017 року включно подати за вищезазначеною адресою заяву про участь у земельних торгах та сплатити реєстраційний та гарантійний внески.

Банківські реквізити виконавця земельних торгів:

- для сплати гарантійного внеску: отримувач – Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Чорноморськ, МФО 328168, п/р 26008242032.

- для сплати реєстраційного внеску: отримувач - Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Чорноморськ, МФО 328168, п/р 26007242033.

З текстом договору оренди, який укладатиметься за результатами земельних торгів за кожним лотом, можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Держгеокадастру України: http://land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги». На цьому ж сайті у розділі «Публічна кадастрова карта» можна переглянути на карті місце розташування відповідних земельних ділянок.

Форму заяви на участь у земельних торгах та інформацію про документи, що треба додавати до неї, можна отримати у Виконавця торгів або на сайті Головного управління Держгеокадастру в Одеській області: http://odeska.land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги».

Більш детальну інформацію про торги можна отримати у виконавця торгів: ДП «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» за телефоном: (048) 765-84-15 (контактна особа – Петрушка Василь Михайлович).

Основні характеристики земельних ділянок, розташованих на території Подільського району, право оренди на які виставляється на повторні земельні торги окремими лотами 27.07.2017 р.

№ Місце розташування (адреса) земельної ділянки Цільове призначення (функціональне використання) земельної ділянки Загальна площа ріллі, га Кадастровий номер земельної ділянки Стартовий розмір річної орендної плати, грн. Розмір гарантійного внеску, грн. Розмір реєстраційного внеску, грн.

1 2 3 4 5 6 7 8

Подільський район Одеської області

1 Одеська область, Подільський район, Гоноратська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 4,2095 5122981700:01:002:0261 8 360,00 418,00 842,00

2 Одеська область, Подільський район, Куяльницька сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 8,2973 5122983800:01:002:0526 18 110,00 905,50 842,00

3 Одеська область, Подільський район, Куяльницька сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 6,1880 5122983800:01:004:0118 13 510,00 675,50 842,00

4 Одеська область, Подільський район, Нестоїтська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 16,6216 5122985100:01:003:0452 32 620,00 1 631,00 842,00

Read more

Торги відбудуться 27 липня 2017 року

 Торги відбудуться 27 липня 2017 року

Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запрошує громадян, фермерів та сільськогосподарські підприємства взяти участь у повторних земельних торгах у формі аукціону з продажу права оренди на 7 років на земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Подільського району Одеської області.

Торги відбудуться 27 липня 2017 року за адресою: м. Одеса, вул. Космонавтів, 34, 2 поверх, 207 кімната (актова зала). Реєстрація учасників торгів відбуватиметься з 7.00 до 09.40. Початок торгів о 10.00.

Для участі у земельних торгах необхідно до 17.00 21 липня 2017 року включно подати за вищезазначеною адресою заяву про участь у земельних торгах та сплатити реєстраційний та гарантійний внески.

Банківські реквізити виконавця земельних торгів:

- для сплати гарантійного внеску: отримувач – Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Чорноморськ, МФО 328168, п/р 26008242032.

- для сплати реєстраційного внеску: отримувач - Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Чорноморськ, МФО 328168, п/р 26007242033.

З текстом договору оренди, який укладатиметься за результатами земельних торгів за кожним лотом, можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Держгеокадастру України: http://land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги». На цьому ж сайті у розділі «Публічна кадастрова карта» можна переглянути на карті місце розташування відповідних земельних ділянок.

Форму заяви на участь у земельних торгах та інформацію про документи, що треба додавати до неї, можна отримати у Виконавця торгів або на сайті Головного управління Держгеокадастру в Одеській області: http://odeska.land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги».

Більш детальну інформацію про торги можна отримати у виконавця торгів: ДП «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» за телефоном: (048) 765-84-15 (контактна особа – Петрушка Василь Михайлович).

Основні характеристики земельних ділянок, розташованих на території Подільського району, право оренди на які виставляється на повторні земельні торги окремими лотами 27.07.2017 р.

№ Місце розташування (адреса) земельної ділянки Цільове призначення (функціональне використання) земельної ділянки Загальна площа ріллі, га Кадастровий номер земельної ділянки Стартовий розмір річної орендної плати, грн. Розмір гарантійного внеску, грн. Розмір реєстраційного внеску, грн.

1 2 3 4 5 6 7 8

Подільський район Одеської області

1 Одеська область, Подільський район, Гоноратська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 4,2095 5122981700:01:002:0261 8 360,00 418,00 842,00

2 Одеська область, Подільський район, Куяльницька сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 8,2973 5122983800:01:002:0526 18 110,00 905,50 842,00

3 Одеська область, Подільський район, Куяльницька сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 6,1880 5122983800:01:004:0118 13 510,00 675,50 842,00

4 Одеська область, Подільський район, Нестоїтська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 16,6216 5122985100:01:003:0452 32 620,00 1 631,00 842,00

Read more

Новини з податкової: Щоб зберегти статус неприбутковості необхідно подати статутні документи із внесеними змінами до 1 липня 2017 року

Щоб зберегти статус неприбутковості необхідно подати статутні документи із внесеними змінами до 1 липня 2017 року

Громадські інституції, професійні спілки, релігійні і благодійні організації закон зобов'язує впорядкувати свої статутні документи та надати до територіальних органів ДФС комплект документів для внесення їх до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Релігійні організації повинні надати документи із внесеними змінами до 1 січня 2018 року, а решта неприбуткових організацій – до 1 липня 2017 року.

Нагадаємо, що терміна надання таких документів, відповідно формування такого Реєстру було перенесено з 1 січня на 1 липня 2017 року.

Перш ніж подавати комплект документів до податкових інспекцій за місцем реєстрації, керівники неприбуткових організацій повинні привести у відповідність до вимог чинного законодавства свої установчі документи з тим, щоб відповідати критеріям неприбуткової організації. Ознаки або критерії, які дають право на статус неприбуткової організації, передбачено в ст. 133 Податкового кодексу України відповідно до внесених змін Законом України від 17 липня 2015 року № 652-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій».

Лідери громадських інституцій повинні врахувати, що неприбутковим підприємством, установою та організацією вважається підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає таким вимогам (п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України):

- утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;

- установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об'єднання та асоціації об'єднань співвласників багатоквартирних будинків;

- внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Разом з тим, обов'язковою умовою для неприбуткових організацій є використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

***

ДФС запроваджує новий електронний сервіс

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує, що Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу у розділі електронного сервісу «Електронна_звітність» повідомила наступне.

З метою надання допомоги платникам податків при виконанні ними вимог п.16 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» (із змінами і доповненнями) ДФС запроваджує новий електронний сервіс «Обмін розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами».

Вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів:

1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб'єктів господарювання (наказ Міністерства доходів і зборів від 29.11.2013 №729).

2. Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС.

3. Електронний документ надсилається засобами телекомунікаційного зв'язку SOAP.

4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФСУ.

Інструкція з використання програмного забезпечення розміщена на офіційному веб-порталі ДФС.

***

Мобільний додаток «Legal Work»

Подільська ОДПІ повідомляє, що з метою виявлення недобросовісних роботодавців, за ініціативи ГУ ДФС в Одеській області розроблено мобільний додаток «Legal Work». Мобільний додаток надає найманим працівникам можливість оперативно повідомити про порушення роботодавцем прав найманих працівників, а саме: про виплату зарплат у «конвертах», неофіційне працевлаштування та інші порушення.

Програма «Legal Work» - ще один крок у боротьбі за легалізацію доходів громадян та недобросовісних підприємців.

Найманий працівник скориставшись програмою, може залишити скаргу на роботодавця, котрий виплачує заробітну плату у «конверті» та використовує працю неоформлених належним чином працівників. Бізнес який припускає порушення у відношенні до робітників має усвідомлювати свою відповідальність.

Програма «Legal Work» сприятиме легалізації найманої праці, поповненню місцевих бюджетів та розвитку Одеського регіону.

***

Платники Подільської ОДПІ сплатили 1,2 млн. грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

З початку 2017 року платники Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області сплатили 1,2 млн грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що на 399,2 тис. грн.. більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого.

Так, по м.Подільськ сплачено - 425 тис. грн.., Подільському району – 124 тис. грн., Ананівському відділенню – 165 тис. грн., Любашівському відділенню - 80,6 тис. грн.., Савранському відділенню - 32 тис. грн.., Балтському відділенню – 276 тис. грн., Кодимському відділенню – 99 тис. грн., Окнянському відділенню – 30,1 тис. грн.

Нагадаємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 219 внесено зміни до пункту 4 Порядку подання органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та органами, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, відомостей, необхідних для розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердженого постановою КМУ від 31.05.2012 р. № 476.

Зокрема, змінами встановлено необхідність передачі інформації про об'єкти житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток, що перебувають у власності не лише фізичних, а і юридичних осіб.

Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня 2017 року. Податкове зобов'язання за звітний 2016 рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

***

Сектор організації роботи Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Понеділок, 19 Червень 2017

Новини з податкової: Мирослав Продан: До кінця року ми плануємо через Електронний кабінет надавати всі адмінпослуги ДФС

Мирослав Продан: До кінця року ми плануємо через Електронний кабінет надавати всі адмінпослуги ДФС

Кроки фіскальної служби у напрямі покращення інвестиційного клімату в Україні, полегшення підприємницької діяльності, розвитку бізнесу та нові сервіси стали основними темами обговорення під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослава Продана з представниками Європейської Бізнес Асоціації, яка відбулася 13 червня 2017 року.

Учасники зустрічі перш за все звернули увагу на оперативність отримання відшкодування податку на додану вартість завдяки запровадженим з 1 квітня поточного року змінам.

«З березня ми не маємо жодних проблем з відшкодуванням податку на додану вартість. 95% ПДВ відшкодовується за результатами камеральних перевірок. Це той позитивний результат, на який ми очікували», – підкреслив Мирослав Продан.

Він, зокрема, відзначив, що на сьогодні фахівці ДФС працюють над поверненням заборгованості з ПДВ за попередні періоди. Очільник ДФС також розповів, що з 1 липня повноцінно запрацює система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка дозволить вирішити питання з так званим «пересортом».

У планах фіскальної служби і вирішення питання щодо повернення переплат з податку на прибуток.

«Сьогодні ми працюємо над розробкою механізму повернення переплат з податку на прибуток. Можливо, буде виділений ресурс на разове повернення цих коштів. Тим більше, що наразі є джерела фінансування, за рахунок яких це можна зробити. Головне для нас – що сума переплат не зростає, а зменшується», – підкреслив Мирослав Продан.

Однією із важливих останніх новацій ДФС, яка є досить корисною для роботи бізнесу, стало впровадження в Електронному кабінеті платника послуги з отримання довідки про відсутність заборгованості, яка необхідна підприємствам для участі у тендерах.

«Ми розробляємо програмний продукт, який автоматично спрямовуватиме довідку про відсутність заборгованості в он-лайн систему публічних закупівель proZorro, що буде досить зручно для суб'єктів господарювання», – розповів очільник ДФС.

Загалом, за словами Мирослава Продана, фіскальна служба планує до кінця року додати до Електронного кабінету платника весь спектр адміністративних послуг, які є в ДФС. Суб'єкт господарювання матиме можливість без особистого звернення до податкового органу отримати усі необхідні йому довідки.

«Це досить амбітні плани. Коли вони будуть реалізовані, ми якісно змінимо відносини з платниками податків та уникнемо приводів до зловживання з боку працівників фіскальної служби», – наголосив Мирослав Продан.

***

Якщо платнику єдиного податку потрібен витяг з реєстру платників єдиного податку

Реєстрація суб'єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

Державний фіскальний орган веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку.

За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку.

Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

Отже підприємець – платник єдиного податку для отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, повинен звернутися із запитом про отримання такого витягу до фіскального органу за місцем своєї податкової адреси.

Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі.

Зазначений порядок визначений ст. 299 Податкового кодексу України.

***

Є питання про податки – відповідь надасть «ЗІР»

Чимало питань виникає у сучасних бухгалтерів та підприємців щодо застосування податків: як пересічному підприємцю чи то бухгалтеру застосувати ту чи іншу систему оподаткування, як розібратися у ставках, за що можна потрапити на штрафи.

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляють, що для отримання фахової консультації з питань оподаткування можна скористатися електронним сервісом «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (далі – сервіс «ЗІР»).

Сервіс створено для забезпечення своєчасною, достовірною, вичерпною і повною довідковою інформацією, шляхом широкого використання інформаційних технологій.

Інформаційне наповнення «ЗІР» здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС України, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру та з метою мінімізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.

У розділах «ЗІР»: «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» інформація систематизована таким чином:

- оподаткування;

- митна справа;

- єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;

- електронний цифровий підпис.

Скористатися сервісом «ЗІР» можна як на офіційному веб-порталі ДФС України (sfs.gov.ua), так і на субсайті Головного управління ДФС в Одеській області (http:// http://od.sfs.gov.ua/).

***

З початку року платники Подільської ОДПІ сплатили понад 156 млн грн єдиного соціального внеску

З початку 2017 року від платників Подільської ОДПІ надійшло 156,4 млн грн. єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування. Це на 56,8 млн грн. більше минулорічного показника.

Так по м.Подільськ сплачено 38,8 млн грн., Подільському району – 11,1 млн грн., Ананьївському відділенню – 19 млн грн., Любашівському відділенню – 18,1 млн грн., Савранському відділенню – 11,2 млн грн., Балтському відділенню – 32,8 млн грн., Кодимському відділенню – 13,3 млн грн., Окнянському відділенню – 11,8 млн грн.

В Подільській ОДПІ нагададують, що ставка ЄСВ для всіх платників єдиного внеску (крім пільгових категорій) становить 22 відсотка. Єдиний соціальний внесок необхідно сплачувати незалежно від фінансового стану платника адже своєчасна його сплата гарантує громадянам право на соціальний захист на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, пенсійне забезпечення та інші виплати.

Наголошуємо, що неоформлена праця та виплата заробітної плати «в конвертах» позбавляє громадян соціального захисту, адже пенсію вони матимуть лише з офіційно нарахованої заробітної плати.

Сектор організації роботи Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Вівторок, 13 Червень 2017

Платниками податків Подільської ОДПІ сплачено більше 79 мільйонів гривень

Новини з податкової:

Платниками податків Подільської ОДПІ сплачено більше 79 мільйонів гривень

За травень 2017 рік платники податків Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області забезпечили надходження до бюджетів усіх рівнів 79,2 млн грн., рівень надходжень за аналогічний період минулого року перевищено на 30 мільйонів гривень.

Перевиконання дохідної частини як державного, так й місцевих бюджетів зафіксовано за всіма бюджетоутворюючими податками. До Державного бюджету за травень п.р. спрямовано 27 млн грн., до місцевих скарбниць сплачено 52,2 млн грн. Бюджети громад отримали майже 18,8 млн грн. додаткових коштів.

Із загальної суми надходжень до держбюджету 12,1 млн гривень – сплата податку на додану вартість. Це на 4,7 млн грн. більше за минулорічний показник.

Податку на доходи фізичних осіб сплачено до Державного бюджету 9,8 млн грн., що на 4,3 млн грн. більше за минулорічний показник.

Також, підприємства регіону перерахували 1,1 млн грн. податку на прибуток. Порівняно з травнем 2016 роком надходження зросли на 0,5 млн грн.

На підтримку Збройних сил України платники податків спрямували 2,7 мільйона гривень військового збору.

***

Затверджена нова форма податкової декларації з податку на прибуток підприємств

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що 09.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19.05.2017 за №642/30510 (далі – Наказ №467), яким у новій редакції викладено форму податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація) та форми додатків до неї.

Так, у формі Декларації з'явились нові рядки:

• рядок 07.2 «страхові платежі, страхові внески, страхові премії за договорами перестрахування»;

• рядок 09.1 «сума доходу, що залишився після формування призового (виграшного) фонду (позитивне значення (рядок 09.1.1 – рядок 09.1.2)):»;

• рядок 09.1.1 «загальна сума доходів, отриманих від прийняття ставок у лотерею»;

• рядок 09.1.2 «сума сформованого призового (виграшного) фонду лотереї відповідно до умов її проведення»;

• рядок 09.2 «сума безнадійної заборгованості, визначеної підпунктом «е» підпункту 14.1.11 пункту 14.1 статті 14 розділу І Податкового кодексу України».

Із форми Декларації виключені рядки, пов'язані з розрахунком авансових внесків із податку на прибуток підприємств (рядок 26 – до змін), і рядки щодо виправлення помилок по авансових внесках (рядки 36, 37, 38 та 39).

Змінилася таблиця для відміток про наявність додатків. У ній з'явилося нове поле «ФЗ», в якому платники мають проставляти позначку «+» під час подання разом із декларацією фінансової звітності.

Так, відповідно до п.46.2 ст.46 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог статті 137 ПКУ.

Фінансова звітність, що складається та подається відповідно до цього пункту платниками податку на прибуток, є додатком до Декларації та її невід'ємною частиною.

Наказ №467 набирав чинності з дня його офіційного опублікування (опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 09.06.2017 №45).

***

Зміни до форми декларації акцизного податку набрали чинності

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує про те, що з 6 червня п. р. (дня опублікування в «Офіційному віснику України») набрали чинності Зміни до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку, які затверджені наказом Міністерства фінансів України від 24.04.2017р. №451.

Суттєві зміни стосуються Додатку 6 "Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів", який відтепер повинен заповнюватися окремо для кожної адміністративно-територіальної одиниці, у межах якої знаходяться місця здійснення реалізації підакцизних товарів (було - окремо для кожного місця здійснення реалізації підакцизних товарів) з обов'язковим зазначенням відповідного коду органу місцевого самоврядування за КОАТУУ. Згідно із змінами, Розділ II вказаного Додатку заповнюватиметься платниками податку при виправленні або уточненні показників звітності за податкові (звітні) періоди до 01 січня 2017 року при здійсненні роздрібної торгівлі пальним. Крім того, новаціями визначено, що при поданні звітності за податкові (звітні) періоди з 01 січня 2017 року значення рядка "Усього за розділами I і II" Додатку 6 має дорівнювати значенню рядка "Усього" розділу I.

***

План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2018 рік буде оприлюднено на веб-порталі ДФС до 25 грудня 2017 року

Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон № 1797) внесено зміни до пункту 77.1 статті 77 Кодексу, які набрали чинності з 01.01.2017.

Відповідно до пункту 77.1 статті 77 Кодексу (зі змінами) план-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

Вказані зміни знайшли відображення в наказі Мінфіну від 27.02.2017 № 294 «Про затвердження змін до Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 березня 2017 року за № 368/30236, розміщений на офіційному веб-сайті ДФС у розділі «Відкриті дані»), яким передбачено, що річний план-графік складається починаючи з 2018 року.

Таким чином, платники податків зможуть ознайомитись з планом-графіком на 2018 рік на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України в термін, визначений Податковим кодексом України.

Сектор організації роботи Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Понеділок, 12 Червень 2017

ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ М. ПОДІЛЬСЬК ТА ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ

ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ М. ПОДІЛЬСЬК ТА ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ

13 червня 2017 року

Голова Одеської обласної державної адміністрації

СТЕПАНОВ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ

проведе виїзний прийом громадян

Прийом відбудеться з 14.10 до 15.10 за адресою: проспект Шевченка, 2, ІІ поверх, каб. № 21 (кабінет голови районної державної адміністрації)

Попередній запис на прийом проводитиметься за телефоном 2-34-15 до 09.00 12.06.2017 року

Read more

Вівторок, 06 Червень 2017

Новини з податкової: УВАГА! НА ОДЕЩИНІ ШАХРАЇ ВИМАГАЮТЬ ГРОШІ ВІД ІМЕНІ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ

УВАГА!

НА ОДЕЩИНІ ШАХРАЇ ВИМАГАЮТЬ ГРОШІ ВІД ІМЕНІ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ

Шановні платники податків!

Головне управління ДФС в Одеській області повідомляє, що невідомі особи, представляючись керівником ГУ ДФС в Одеській області, телефонують платникам податків та вимагають грошові кошти.

Шахраї діють за наступною схемою.

Зловмисники телефонують представникам бізнесу, повідомляють про заплановану перевірку та пропонують вирішити питання за гроші.

Головне управління ДФС в Одеській області попереджає, що ці дії є шахрайством та підлягають розслідуванню.

Для запобігання діяльності шахраїв просимо у випадку отримання таких дзвінків, або інших протиправних дій, терміново звертатися до Антикорупційного сервісу ДФС України «Пульс» за телефоном (044) 284-00-07, управління внутрішньої безпеки Головного управління ДФС в Одеській області за адресою: м. Одеса, вул. Мечникова, 59, телефон (0482) 34-49-78, або звернутися письмово.

***

Збудували об'єкт - не забудьте про звітність

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадує діючі положення статті 266 Податкового кодексу України, яка регулює сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Зокрема, якщо у поточному році юридична особа завершила будівництво об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості, то вона зобов'язана подати податкову декларацію з податку на нерухоме майно протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на вказаний новостворений об'єкт. Податок на нерухоме майно сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на новостворений об'єкт.

Крім того, відповідно до статті 63 Податкового кодексу України, повідомлення про об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

***

Зміни до Порядку повернення коштів з бюджету

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує про те, що 19 травня п р. офіційно оприлюднений, й, відповідно набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.04.2017року №415, який затвердив Зміни до Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів.

Зокрема, у розділі І Порядку з'явився новий пункт 4 1, яким визначено, що у разі повернення надміру сплачених податкових зобов'язань з податку на додану вартість, зарахованих до бюджету з рахунка платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ у порядку, визначеному пунктом 200 1.5 статті 200 1 Податкового кодексу України, такі кошти підлягають поверненню виключно на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, а у разі його відсутності на момент звернення платника податків із заявою про повернення надміру сплачених податкових зобов'язань з податку на додану вартість чи на момент фактичного повернення коштів - шляхом перерахування на поточний рахунок платника податків в установі банку.

***

Що робити у разі виникнення помилки «Невірний пароль або ключ пошкоджено»

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» платник в-першу чергу має перевірити який ключ ЕЦП використовується першим. Варто пам'ятати, вірна послідовність підписів для податкової звітності наступна: бухгалтер-директор-електронна печатка.

Далі необхідно перевірити правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи).

В подальшому слід звернути увагу чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується. Наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера.

Окрім того, помилка може виникати, якщо змінювалось ім'я файлу особистого ключа.

У разі, якщо жодна з вищезазначених рекомендацій не допомагає вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД, в якому були отримані послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

***

З початку 2017 року фахівцями Подільської ОДПІ надано майже 9 тисяч адміністративних послуг

За січень – травень п.р. до Центрів обслуговування платників Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області надійшло 113085 звернень від платників податків, які отримали 8928 адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг.

Як свідчить статистика, найбільшою популярністю користуються послуги з видачі карток платників податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. За звітний період видано 4614 таких документів.

Також зареєстровано 1064 платників єдиного податку, 867 книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат та видано 1151 витягів з реєстру платників єдиного податку.

За реєстрацією книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок до ЦОПів звернулись 424 суб'єктів господарювання, за реєстрацією РРО – 64.

Довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами Державної фіскальної служби України, отримали 255 платників.

***

Особливості закупівлі металобрухту у населення фізичними особами – підприємцями – платниками єдиного податку

Законом України від 05 травня 1999 року №619-XIV «Про металобрухт» зазначено, що купівля та/або реалізація металобрухту – діяльність, пов'язана із передачею права власності на металобрухт іншому власнику в обмін на еквівалентну суму коштів або боргових зобов'язань.

Приймання побутового металобрухту від фізичних осіб дозволяється лише при пред'явленні ними документа, який засвідчує особу, та обов'язково оформляється актом приймання. В акті приймання побутового металобрухту від фізичних осіб зазначаються дані документа, який засвідчує особу, та опис металобрухту. Фізичні особи можуть здійснювати операції лише з побутовим металобрухтом.

Побутовий металобрухт – непридатні для прямого використання вироби побутового призначення або частини цих виробів, які містять у собі чорні або кольорові метали чи їх сплави і які втратили експлуатаційну цінність.

Оплата закупленого у населення металобрухту здійснюється через каси спеціалізованих підприємств (їх приймальних пунктів) та спеціалізованих металургійних переробних підприємств чи через каси в банках готівкою або шляхом поштових переказів за рахунок суб'єкта господарювання, який здійснює купівлю металобрухту.

При цьому діяльність із закупівлі побутового металобрухту у населення не передбачено п.291.5 ст.291 Податкового кодексу України, яким визначені види діяльності, здійснюючи які фізичні особи – підприємці не можуть бути платниками єдиного податку.

Отже, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку другої та третьої груп мають право здійснювати закупівлю у населення виключно побутового металобрухту.

Сектор організації роботи Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Календар новин

<< < Червень 2017 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30