Грудень 2017

Вівторок, 26 Грудень 2017

Новини з податкової: В 2018 році зазнає змін порядок сплати та адміністрування єдиного соціального внеску

Новини з податкової:

В 2018 році зазнає змін порядок сплати та адміністрування єдиного соціального внеску

Законом України від 03 жовтня 2017 року № 2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» внесено зміни і до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування». Усі запроваджені зміни щодо розміру та обчислення ЄСВ наберуть чинності з 01.01.2018 року.

Для фізичних осіб – підприємців, які застосовують загальну систему оподаткування; осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, а саме наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, або осіб, які проводять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності; членів фермерського господарства встановлено нові строки сплати єдиного внеску.

Зазначені особи будуть зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується такий внесок. У 2017 році дана категорія платників внески сплачувала - один раз на рік .

Для представників бізнесу, що обрали спрощену систему оподаткування ставка та терміни перерахування ЄСВ залишилися незмінні – щоквартально у розмірі 22 відсотки від суми нарахованого доходу, але не нижче як від мінімальної заробітної плати.

Але разом з тим, серед нововведень Закону № 2148-VIII є те, що платники єдиного податку групи 1 втрачають право на сплату ЄСВ у сумі не менш ніж 0,5 мінімального страхового внеску. Тобто платники єдиного податку 1 групи мають сплачувати ЄСВ не менше мінімального розміру.

У 2018 році до таких категорій, що звільняються від сплати, окрім підприємців на загальній системі оподаткування та єдиному податку, добавлено членів фермерського господарства. Ця категорія платників звільняється від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони отримують пенсію за віком, або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст..26 Закону про пенсійне страхування, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.

***

До Інструкції про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України внесені зміни

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує, що 14.12.2017 набрала чинності постанова Правління Національного банку України від 12.12.2017 №127 «Про внесення зміни до Інструкції про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України, якоювнесено зміни до постанови Правління Національного банку України від 27.05.2008 №148 «Про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України» зі змінами і доповненнями.

Постановою №127 спрощено порядок ввезення резидентами в Україну іноземної валюти у готівковій формі та удосконалено порядок її вивезення.

Зокрема, фізичні особи-резиденти можуть ввозити в Україну готівку на суму понад 10 000 євро в еквіваленті за умови письмового декларування митному органу в повному обсязі.

Разом з тим, Національний банк України уточнив, що вивезення за межі України фізичними особами-резидентами готівки в сумі понад 10 000 євро в еквіваленті здійснюється за наявності документів, що підтверджують зняття ними готівки з власних рахунків у банках, і квитанції про здійснення валютно-обмінної операції з цією готівкою (у разі здійснення такої операції) на суму, що перевищує в еквіваленті 10 000 євро

З оновленим текстом Постанови №148 можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

***

Cплата податків за найманих працівників фізичною особою – підприємцем

Подільська ДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що підпунктом 168.4.5 ПКУ встановлено, що фізична особа, відповідальна згідно з вимогами цього розділу за нарахування та утримання податку, сплачує (перераховує) його до відповідного бюджету:

а) у разі коли така фізична особа є податковим агентом, - за місцем реєстрації у контролюючих органах;

б) у разі нотаріального посвідчення договорів купівлі-продажу майна резидентами та нерезидентами, посвідчення договорів дарування чи видачі свідоцтв про право на спадщину нерезидентам - за місцем нотаріального посвідчення таких договорів (одержання свідоцтв);

в) в інших випадках - за її податковою адресою;

Отже, на відміну від податкових агентів – юридичних осіб, податковий агент –підприємець має сплачувати утримані з доходів фізичних осіб (найманих працівників) податок на доходи та військовий збір за місцем власної реєстрації незалежно від місця здійснення підприємницької діяльності.

***

До уваги платників: з 1 січня 2018 року оновлено деякі форми звітності

Повідомляємо про запровадження з 01.01.2018 оновлених форм звітності та нагадуємо про необхідність своєчасного оновлення програмного забезпечення, що використовується для формування та подання звітності до контролюючих органів.

Перелік оновлених форм звітності з 01.01.2018:

1) Податкова декларація з транспортного податку (форма, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 N2 415 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 27.06.2017 N2 595) – ідентифікатор форми J0303602;

2) Податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України 16.06.2015 N2 560 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2017 N2 9) – ідентифікатор форми J0602006;

3) Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (форма, затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.12.2011 N2 772 із змінами і доповненнями, внесеними наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України від 22.03.2013 N2 205, від 02.12.2015 N2 461, від 29.03.2016 N2 108, від 17.05.2017 N2 245) – ідентифікатор форми J0303307;

4) Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, (затверджений наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 N2 553 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 N2 469) – ідентифікатор форми J0101911 з додатками.

Враховуючи зазначене, до кінця 2017 року звітність подається за попередніми формами, які втрачають чинність з 01.01.2018.

***

Змінено граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій для застосування РРО

Постановою КМУ від 18.12.2017 р. №984 внесено зміни до постанови КМУ від 23.08.2000 р. № 1336 «Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

А саме, встановлено граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (надання послуг), у разі перевищення якого застосування РРО є обов'язковим, у розмірі:

- 500 тис. грн (замість 200 тис. грн) для таких видів діяльності:

• роздрібна торгівля через засоби пересувної торговельної мережі (автомагазини, авторозвозки, автоцистерни, цистерни, бочки, бідони, низькотемпературні лотки-прилавки, візки, розноски, лотки, столики), що розташовані за межами стаціонарних приміщень;

• роздрібна торгівля на ринках, ярмарках (за винятком розташованих на їх території магазинів, кіосків, палаток, павільйонів, приміщень контейнерного типу;

• продаж страв та безалкогольних напоїв у буфетах вищих навчальних закладів, у їдальнях і буфетах підприємств УТОС та УТОГ;

• роздрібна торгівля, громадське харчування та побутове обслуговування на території закритих військових гарнізонів і містечок, а також військових частин, розташованих у межах сіл;

• надання послуг бібліотеками;

• продаж предметів релігійно-обрядової атрибутики та надання обрядових послуг релігійними організаціями;

• роздрібна торгівля насінням у кіосках на території сіл та селищ міського типу;

• провадження діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг суб'єктами підприємницької діяльності на території сіл і селищ міського типу, яким згідно з Законом України «Про статус гірських населених пунктів в Україні» надано статус гірських;

• надання медичних послуг виїзними бригадами та медичне обслуговування вдома у замовника;

• приймання від населення та реалізація через бджільницькі торговельно-заготівельні пункти продуктів бджільництва, обладнання та інвентарю для пасічників.

- 250 тис. грн на один структурний (відокремлений) підрозділ (пункт продажу товарів (надання послуг) (замість 75 тис. грн) для таких видів дільності:

• роздрібна торгівля та громадське харчування на території села, що здійснюється підприємствами споживчої кооперації, а також сільськогосподарськими товаровиробниками, які використовують продукцію власного виробництва;

• роздрібна торгівля медичними і фармацевтичними товарами та надання медичних і ветеринарних послуг на території села.

Також обов'язок застосування РРО встановлено для суб'єктів господарювання, що здійснюють роздрібну торгівлю підакцизними товарами.

Сектор організації роботи Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Вівторок, 19 Грудень 2017

Про позачергове пленарне засідання дев’ятнадцятої сесії Подільської районної ради VІІ скликання

УКРАЇНА

ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ

ПОДІЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Про позачергове пленарне засідання дев'ятнадцятої сесії

Подільської районної ради VІІ скликання

На підставі статті 46 та частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Провести позачергове пленарне засідання дев'ятнадцятої сесії Подільської районної ради VІІ скликання 22 грудня 2017 року об 12.00 годині в приміщенні актового залу Подільської районної ради, що за адресою: м. Подільськ, вул. Соборна, 105.

2. Рекомендувати для розгляду на пленарному засіданні дев'ятнадцятої сесії районної ради питання:

- Про районний бюджет Подільського району на 2018 рік.

- Інші питання.

Голова Подільської

районної ради                                                                                              Л.М. Білоус

19 грудня 2017 року

№ 73/17

Read more

Понеділок, 18 Грудень 2017

Новини з податкової: Обов’язкові реквізити фіскального звітного чеку ”Z-звіт”

Обов'язкові реквізити фіскального звітного чеку "Z-звіт"

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області, повідомляє, що відповідно до п. 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.02 №199 "Про затвердження вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування чеки всіх звітів повинні містити такі загальні реквізити:

- назву і адресу господарської одиниці;

- індивідуальний номер платника, перед яким друкуються великі літери "ПН". У разі коли суб'єкт підприємницької діяльності не зареєстрований як платник ПДВ, замість індивідуального номера платника повинен бути надрукований ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер згідно з ДРФО (для фізичних осіб), а замість літер "ПН" - літери "ІД";

- фіскальний номер реєстратора, перед яким друкуються великі літери "ФН";

- заводський номер реєстратора;

- логотип виробника.

***

Нові правила сплати єдиного внеску для членів фермерських господарств

З 1 січня 2018 року передбачені зміни в сплаті єдиного внеску для членів фермерських господарств.

Так, до платників єдиного внеску з 1 січня 2018 року будуть належати члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах (п. 5-1 ст. 4 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" в редакції з 01.01.2018 р.)

На сьогодні члени фермерського господарства визначаються як особи, які можуть добровільно сплачувати внески (ст. 10 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування").

Крім того члени фермерських господарств з 1 січня 2018 року будуть звільнятись від сплати єдиного внеску за себе, якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.

Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (п. 4 ст. 4 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" в редакції з 01.01.2018 р.)

З 1 січня 2018 року члени фермерських господарств зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується внесок (п. 8 ст. 9 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" в редакції з 01.01.2018 р.)

Зазначена норма передбачена п. 22 Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" від 03.10.17 р. № 2148-УІІІ, яким внесено зміни до Закону України "Про збір та облік єдиного внес¬ку на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.10 № 2464-УІ.

***

Припинення державної реєстрації не припиняє податкових зобов'язань фізичної особи-підприємця

Відповідно до статті 67 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) та статті 5 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон N 2464) зняття з обліку у контролюючих органах фізичних осіб - підприємців здійснюється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

При цьому державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи не припиняє її зобов'язань, що виникли під час провадження підприємницької діяльності, та не змінює строків, порядків виконання таких зобов'язань та застосування санкцій за їх невиконання.

Порядок зняття з обліку фізичних осіб - підприємців визначений підпунктом 6 пункту 11.22 розділу XI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 (зі змінами).

Дата зняття з обліку фізичної особи - підприємця відповідає даті отримання відомостей про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

Після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізична особа продовжує обліковуватись у контролюючих органах як фізична особа - платник податків, яка отримувала доходи від провадження підприємницької діяльності.

Така фізична особа має забезпечити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності, в установлені строки подати відповідному контролюючому органу декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються виключно доходи від проведення підприємницької діяльності.

Відповідно до абзаців другого та третього пункту 177.11 статті 177 Кодексу фізичні особи, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням, подають податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються виключно доходи від проведення підприємницької діяльності, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

Після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізична особа продовжує обліковуватись у контролюючих органах як фізична особа - платник податків, яка отримувала доходи від провадження підприємницької діяльності, та зобов'язана забезпечити остаточні розрахунки з податків та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від провадження підприємницької діяльності.

***

За податковими послугами до Центрів обслуговування платників Подільської ОДПІ звернулося понад 150 тисяч відвідувачів

З метою забезпечення якісного і швидкого надання усього спектру адміністративних та інформаційно-комунікаційних послуг в Подільській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області функціонують Центри обслуговування платників, в яких надаються адміністративні, консультативні та інформаційні послуги. Тільки за одинадцять місяців поточного року фахівцями центрів надано 21 тисячу адміністративних послуг.

Найбільшою популярністю серед адмінпослуг наразі користуються такі, як видача громадянам карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера платника (їх видано 7,6 тисяч), надання витягу з реєстру платників єдиного податку (надано 1,3 тисячі витягів), реєстрація платників єдиного податку (зареєстровано 1,3 тисячі платників), реєстрація книг обліку розрахункових операцій (зареєстровано 102 книги) тощо.

Усе активніше громадяни звертаються й за новою послугою центру – за отриманням відомостей з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) про суму виплачених доходів та утриманих податків, нею скористалося 7376 громадян.

У центрах створені всі умови для якісного обслуговування платників. Усе необхідне – реєстрація, консультації, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок – зосереджене в одному місці. Там же й знаходяться зразки заповнених заяв, декларацій та інформаційні картки адміністративних послуг. Необхідна відвідувачам інформація розміщена на стендах і постійно оновлюється.

Центри обслуговування платників надають послуги щоденно в робочі дні з 9-00 до 18-00 год., у п'ятницю – з 9-00 до 16-45 год., в суботу – з 9-00 до 13-00 год., неділя – вихідний. Обідня перерва – з 13-00 до 13-45 год.

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Понеділок, 11 Грудень 2017

Новини з податкової: Заява про перехід на спрощену систему оподаткування

Новини з податкової:

Заява про перехід на спрощену систему оподаткування

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 - 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ).

Суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Перелік відомостей, які зазначаються суб'єктом господарювання у заяві про перехід на спрощену систему оподаткування, визначено п. 298.3 ст. 298 ПКУ.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Таким чином, останнім днем подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 01.01.2018 р. та розрахунку доходу за попередній календарний рік є 15 грудня 2017 року.

Звертаємо увагу на те, що здійснити перехід на спрощену систему оподаткування суб'єкт господарювання може один раз протягом календарного року.

***

Набув чинності Порядок застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області доводить до відома платників, що 05.12.2017 набрав чинності Порядок застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – Порядок), затверджений наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2017 №861 «Про затвердження Порядку застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.11.2017 за №1373/31241 (далі – Наказ №861).

Порядок розроблено відповідно до п.102.8 ст.102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Порядок визначає:

- механізм продовження граничних строків для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань (далі – граничні строки) відповідно до норм ПКУ;

- вимоги до змісту заяви платника податків про продовження граничних строків та порядок її подання;

- порядок та строки розгляду контролюючим органом заяви платника податків про продовження граничних строків.

Наказ №861 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 05.12.2017 №95.

При цьому, втратив чинність наказ Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010 №1044 «Про затвердження Порядку застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 Податкового кодексу України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.01.2011 за №84/18822.

***

Обов'язкові реквізити первинних документів, які підтверджують витрати фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування

Згідно з п. 177.2 ст. 177 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об'єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та не грошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця.

Для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством (п. 44.1 ст. 44 ПКУ).

Відповідно до частини другої ст. 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996) первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити:

назву документа (форми);

дату складання;

назву підприємства, від імені якого складено документ;

зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;

посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;

особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Згідно з Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерством фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі – Положення № 88), первинні документи складаються на бланках типових і спеціалізованих форм, затверджених відповідним органом державної влади. Документування господарських операцій може здійснюватись із використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні містити обов'язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм.

При цьому, відповідно до п. 2.11 Положення № 88, вільні рядки в первинних документах підлягають обов'язковому прокреслюванню.

***

Протягом січня - листопада 2017 року платниками податків території обслуговування Подільської ОДПІ зібрано 990 мільйонів гривень податкових платежів

Платниками податків, які знаходяться на обліку в Подільській ОДПІ, протягом січня - листопада п.р. забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів 989,9 млн грн. Про це інформував начальник Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Володимир Перішков.

Так, до державного бюджету впродовж одинадцяти місяців 2017 року спрямовано 363,0 млн грн., що на 140,2 млн грн. (або на 163%) більше минулорічних надходжень.

До місцевих бюджетів надійшло 626,9 млн грн. Це на 180,7 млн грн. (або на 140,7%) більше фактичних надходжень одинадцяти місяців 2016 року.

Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 375,0 млн грн. Порівняно з 2016 роком надходження зросли на 135,7 млн грн. (або на 156,7 %).

***

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Середа, 06 Грудень 2017

Про пленарне засідання вісімнадцятої сесії Подільської районної ради VІІ скликання

УКРАЇНА

ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ

ПОДІЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Про пленарне засідання вісімнадцятої сесії

Подільської районної ради VІІ скликання

На підставі статті 46 та частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Провести пленарне засідання вісімнадцятої сесії Подільської районної ради VІІ скликання 15 грудня 2017 року об 10.00 годині в приміщенні актового залу Подільської районної ради, що за адресою: м. Подільськ, вул. Соборна, 105.

2. Рекомендувати для розгляду на пленарному засіданні вісімнадцятої сесії районної ради питання:

- Про визнання повноважень депутатів Подільської районної ради VІI скликання.

- Про внесення змін і доповнень до рішення Подільської районної ради від 23 грудня 2016 року № 168-VІI «Про районний бюджет Подільського району на 2017 рік».

- Інші питання.

3. Запросити на пленарне засідання районної ради депутатів Одеської обласної ради, голову Куяльницької сільської ради, голову районної державної адміністрації, заступника голови, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, керівників районних установ, служб та представників ЗМІ.

Голова Подільської

районної ради                                                                                    В. П. Синько

5 грудня 2017 року

№ 69/17

Read more

Понеділок, 04 Грудень 2017

Новини з податкової: АКЦІЯ для передплатників журналу «Вісник. Офіційно про податки»

АКЦІЯ

для передплатників журналу «Вісник. Офіційно про податки»

Журнал «Вісник. Офіційно про податки» проводить Акцію «Передплати «Вісник» на 2018 рік та отримай страховий поліс «Дорожній оберіг»».

Акція триває з 1 листопада по 31 грудня 2017 р.

Участь в Акції приймають платники податків, фахівці органів ДФС, студенти та викладачі економічних факультетів вищих навчальних закладів, які передплатили журнал «Вісник. Офіційно про податки» на 2018 рік.

Приз Акції – страховий поліс «Дорожній оберіг».

З питань щодо участі в Акції звертатися до філії ДП «Сервісно-видавничий центр» в Одеській області за телефонами: (0482) 32-48-02, (0482) 37-61-75, 096-3741435.

Контактна особа — Олена Бень.

***

До уваги платників податку на додану вартість!

Якщо після отримання попередньої оплати та складання податкової накладної, яка була зареєстрована в ЄРПН, відбувається зміна номенклатури товарів/послуг в межах отриманої суми (тобто ні товари/послуги, ні кошти не повертаються), постачальник (продавець) складає два розрахунки коригування до податкової накладної, складеної на дату отримання попередньої оплати:

- у першому зі знаком «–» зазначаються показники щодо товарів/послуг, номенклатура яких виправляється; такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем (отримувачем) товарів/послуг;

- у другому зі знаком «+» зазначаються показники щодо товарів/послуг, які фактично постачаються; такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальником товарів/послуг

При цьому у графі 2 обох розрахунків коригування зазначається причина коригування – «зміна номенклатури».

***

Щодо надання витягів з реєстру страхувальників

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує, що платники єдиного внеску та/або застраховані особи можуть отримати інформацію з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування у формі витягу.

Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (за ф. № 1-ЗРС) подається одним із таких способів:

особисто платником єдиного внеску та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу ДФС;

надсилається поштою;

в електронній формі засобами електронного зв'язку.

При цьому, запит може бути поданий як до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску, так і до іншого контролюючого органу.

Витяг з реєстру страхувальників формується залежно від категорії платників та містить відомості з реєстру страхувальників, які є актуальними на дату формування витягу.

Якщо в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то заявнику видається довідка з реєстру страхувальників (ф. № 1-ДРС).

Звертаємо увагу, що тільки у разі особистого звернення фізичної особи надається:

інформація про встановлення з реєстрі страхувальників ознаки «пенсіонер за віком» (із зазначенням дати встановлення пенсії за віком) або «особа з інвалідністю» (із зазначенням дати встановлення пенсії по інвалідності або соціальної допомоги та дати закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність), яка зазначається у витягу з реєстру страхувальників (ф. № 2-ВРС);

витяг з реєстру страхувальників щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС).

***

Дізнатися про свої доходи громадяни можуть на веб-порталі ДФС України

Державна фіскальна служба продовжує удосконалювати електронні сервіси для платників податків. Зміни, ініційовані ДФС, набули чинності 21 листопада 2017 року, відповідно до наказу Мінфіну від 29.09.2017 № 822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174.

Наразі для отримання фізичними особами відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків можна звернутися до податкової інспекції безпосередньо або в електронному вигляді. Для подачі заяви в електронній формі обов'язковим є використання електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у Електронному кабінеті платника.

Даний сервіс доступний на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

Також скорочено термін реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО) з 5 до 3 днів. Для зручності, громадяни, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, мають можливість подати документи для реєстрації або внесення змін до ДРФО через будь-який контролюючий орган.

***

Коли виникає зобов'язання по орендній платі за земельні ділянки державної та комунальної власності

Відповідно до п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить

орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Платником орендної плати є орендар земельної ділянки (п. 288.2 ст. 288 ПКУ).

Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду (п. 288.3 ст. 288 ПКУ).

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої

земельної ділянки (п. 288.1 ст. 288 ПКУ).

Статтею 13 Закону України від 16 жовтня 1998 року № 161-XIV «Про оренду землі» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 161) встановлено, що договір оренди землі – це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Однією із істотних умов договору оренди землі, передбачених ст. 15 Закону № 161, є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату. При цьому за згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між

орендодавцем (власником) і орендарем (п. 288.4 ст. 288 ПКУ).

Відповідно до ст. 116 Земельного кодексу України від 25 жовтня 2001 року № 2768-III із змінами та доповненнями (далі – ЗКУ) громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених ЗКУ, або за результатами аукціону.

Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав (ст. 125 ЗКУ). Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (ст. 126 ЗКУ).

Слід зазначити, що згідно із ст. 25 Закону України від 06 жовтня 1998 року № 161-XIV «Про оренду землі» із змінами і доповненнями орендар земельної ділянки зобов'язаний, зокрема, приступати до використання земельної ділянки в строки, встановлені договором

оренди землі, зареєстрованим в установленому законом порядку.

Отже, орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності сплачується орендарем з дня виникнення права користування земельною ділянкою, а саме з дня реєстрації договору оренди земельної ділянки, якщо інше не встановлено умовами договору.

***

Платники Подільської ОДПІ сплатили 375 мільйонів гривень єдиного соціального внеску

З початку року платниками податків Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області забезпечено збір єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 375 млн грн.

Так по м.Подільськ сплачено – 90 млн грн.., Подільському району – 27,4 млн грн., Ананьївському відділенню – 44,4 млн грн., Любашівському відділенню – 43,4 млн грн., Савранському відділенню -28 млн грн.., Балтському відділенню – 80,4 млн грн., Кодимському відділенню –31,9 млн грн., Окнянському відділенню – 29,1 млн грн.

Також, нагадуємо, що з 10 листопада 2017 року набули чинності зміни до порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціального страхування, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 25.09.2017 № 803.

Документом врегульовано порядок дій та обліку платників єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон №755), у разі ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік.

Зокрема, встановлено, що якщо юридична особа, відокремлений підрозділ юридичної особи, фізична особа – підприємець, фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, має стан такої, що провадить діяльність та при цьому не перебуває на обліку чи знята з обліку у відповідному контролюючому органі, то таким органом проводяться заходи щодо отримання відповідних відомостей від державного реєстратора або подання заяв платниками єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону №755, для взяття її на облік як платників єдиного внеску. При цьому, такі фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, обліковується в реєстрі страхувальників з ознакою «платник не подав заяви для взяття на облік».

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Календар новин

<< < Грудень 2017 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31