Травень 2018

Середа, 30 Травень 2018

Про пленарне засідання двадцять другої сесії Подільської районної ради VІІ скликання....

УКРАЇНА

ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ

ПОДІЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Про пленарне засідання двадцять другої сесії

Подільської районної ради VІІ скликання

На підставі статті 46 та частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Провести пленарне засідання двадцять другої сесії Подільської районної ради VІІ скликання 5 червня 2018 року об 10.00 годині в приміщенні актового залу Подільської районної ради, що за адресою: м. Подільськ, вул. Соборна, 105.

2. Рекомендувати для розгляду на пленарному засіданні двадцять другої сесії районної ради питання:

- Про звіт районної державної адміністрації про виконання районного бюджету Подільського району за 2017 рік.

- Про звіт районної державної адміністрації про виконання районного бюджету Подільського району за 1 квартал 2018 року.

- Про внесення змін і доповнень до рішення Подільської районної ради від 22 грудня 2017 року № 316-VІI «Про районний бюджет Подільського району на 2018 рік».

- Інші питання.

3. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження голови районної ради від 7 травня 2018 року № 19/18 «Про пленарне засідання двадцять другої сесії Подільської районної ради VІІ скликання».

Голова Подільської

районної ради                                                                                                 Л. М. Білоус

30 травня 2018 року

№ 20/18

Read more

Вівторок, 29 Травень 2018

Новини з податкової: Унормовано порядок митного оформлення транспортних засобів і контролю за відповідністю екологічним нормам

Унормовано порядок митного оформлення транспортних засобів і контролю за відповідністю екологічним нормам

З 23 травня 2018 року набрав чинності Закон України від 27 лютого 2018 року № 2301-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів», спрямований на вдосконалення порядку ввезення на митну територію України з метою вільного обігу транспортних засобів.

Згідно з новою редакцією статті 2 закону слова «пропуск на митну територію України» замінено словами «митне оформлення». Таким чином, прийнятий закон не звільняє імпортерів від дотримання відповідності екологічного рівня «ЄВРО-5» щодо автомобілів, а унормовує порядок митного оформлення транспортних засобів і контролю за відповідністю їх екологічним нормам.

Водночас новоприйнятим законом врегульовано проблему ввезення на митну територію України та здійснення державної реєстрації автомобілів швидкої медичної допомоги, наданих українським лікарням іншими державами в якості гуманітарної допомоги, які не відповідають екологічному рівню «ЄВРО-5».

Згідно зі старою редакцією закону від дотримання екологічних вимог звільнялись лише транспортні засоби, які ввозились на митну територію України тимчасово, з метою транзиту та при переселенні громадян на постійне місце проживання до України.

Відповідно до внесених змін, перелік транспортних засобів, на які не поширюються вимоги закону, доповнено автомобілями швидкої медичної допомоги та транспортними засобами спеціального призначення – пересувними медичними клініками, визнаними гуманітарною допомогою згідно із Законом України «Про гуманітарну допомогу», що дозволить вирішити питання транспортного забезпечення центрів екстреної медичної допомоги.

До внесення змін статтею 2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів» було встановлено, що пропуск на митну територію України з метою вільного обігу транспортних засобів нових і таких, що були в користуванні, здійснюється за умови їх відповідності екологічним нормам.

Документом, що засвідчує відповідність транспортних засобів вимогам технічних регламентів та національних стандартів, є сертифікат або інший документ про підтвердження відповідності, виданий згідно із законодавством України, що вказує, якому саме рівню екологічних норм відповідає за конструкцією транспортний засіб. Позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (стаття 3 Закону).

***

Про право на роздрібну торгівлю алкогольними напоями і тютюновими виробами

Роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Ліцензія видається за заявою суб'єкта господарювання у якій повинно бути зазначено вид господарської діяльності, на провадження якого суб'єкт господарювання має намір одержати ліцензію (роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами).

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.

У заяві на видачу ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами зазначається адреса місця торгівлі.

Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів з дня одержання документів.

Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі; на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі - 2000 гривень, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, і 250 гривень - на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі.

Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту) становить 780 гривень на кожне місце торгівлі незалежно від його територіального розташування.

Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами справляється щоквартально рівними частками і зараховується до місцевих бюджетів згідно з чинним законодавством.

***

За несплату єдиного внеску фізичними особами – підприємцями та членами фермерського господарства передбачено відповідальність

Відповідно до ст. 4 Закону України від 8 липня 2010 року №2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464) платниками єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) є фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, та члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах.

Фізичні особи – підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, та члени фермерського господарства зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника (ст. 9 Закону № 2464).

За порушення законодавства по єдиному внеску, зокрема за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення, накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум (ст. 25 Закону № 2464).

На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу. Нарахування пені починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно.

Згідно з ст. 165 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП) несплата або несвоєчасна сплата єдиного внеску, зокрема фізичними особами – підприємцями або особами, які забезпечують себе роботою самостійно, у сумі що не перевищує трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, – тягне за собою накладення штрафу від сорока до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За повторне за рік вчинення таких дій – тягне за собою накладення штрафу від ста п'ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У сумі більше трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – тягне за собою накладення штрафу від вісімдесяти до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За повторне за рік вчинення таких дій – тягне за собою накладення штрафу від ста п'ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Зауважимо, звільняються від сплати за себе єдиного внеску фізичні особи – підприємці, якщо вони отримують пенсію за віком, або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст.26 Закону про пенсійне страхування, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.

***

Платники Подільської ОДПІ сплатили 152 млн грн. єдиного соціального внеску

За січень-квітень 2018 року платниками податків Подільської ОДПІ ГУ ДФС. в Одеській області забезпечено збір єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 152,4 млн грн.

Так по м.Подільськ сплачено – 44 млн грн.., Подільському району – 5,9 млн грн., Ананьївському відділенню – 18 млн грн., Любашівському відділенню – 17,7 млн грн., Савранському відділенню – 10,9 млн грн.., Балтському відділенню – 31,4 млн грн., Кодимському відділенню – 12,9 млн грн., Окнянському відділенню – 11,3 млн грн.

Нагадуємо, що з 2018 року підприємці загальної системи оподаткування зобов'язані сплачувати єдиний внесок щоквартально.

Отже, за 2 квартал 2018 року слід сплатити єдиний внесок за себе до 20 липня.

Мінімальна сума єдиного внеску за 2 квартал 2018 року, яку необхідно сплатити фізичним особам - підприємцям, що перебувають на загальній системі оподаткування, становить 2457,18 грн. (819,06 грн. х 3 міс.).

***

До уваги платників податків!

Офіційне видання Державної фіскальної служби України «Вісник. Офіційно про податки» запрошує головних бухгалтерів і бухгалтерів компаній з різних секторів економіки, фінансових директорів, керівників фінансових служб підприємств експортерів та імпортерів, міжнародних компаній, юристів та всіх зацікавлених осіб взяти участь у роботі Національного податкового форуму «Трансфертне ціноутворення. Прибуток. ПДВ».

Дата проведення: 15 червня 2018 року

Місце проведення: м.Одеса, вул.Гагарінське плато, 5Б, корпус 1 (Аркадія), готель «Gagarinn»

Початок заходу: о 10.00 год. (реєстрація 08.30-10.00)

У форумі візьмуть участь:

Микола МІШИН, начальник відділу перевірок трансфертного ціноутворення Департаменту аудиту ДФС України;

Сергій ТИМОШЕНКО, заступник директора Департаменту — начальник Управління вдосконалення непрямого оподаткування Департаменту методологічної та нормотворчої роботи ДФС України;

Ірина СИВОЛАП, начальник відділу взаємодії з питань трансфертного ціноутворення Департаменту податків і зборів з юридичних осіб ДФС України;

Олексій ЗАДОРОЖНИЙ, начальник Управління методології податку на прибуток підприємств ДФС України.

Головні теми:

ТЦУ – новації, звітність та документація

ТЦУ – актуальні проблеми

Податковий контроль та механізм захисту інтересів бізнесу

Податок на прибуток підприємств та ПДВ – новели та рекомендації

З питань участі у форумі звертатися до Філії ДП «Сервісно-видавничий центр» в Одеській області за телефонами: (0482)32-48-02, (0482)37-61-75, (096)37-41-435, контактна особа - Олена Бень, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

***

Головне управління ДФС в Одеській області анонсує проведення зустрічі з платниками податків з метою надання інформаційної допомоги та обговорення проблемних питань, що виникають під час зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зустріч відбудеться за адресою: м. Одеса, вул. Семінарська, 5 (актова зала ГУ ДФС в Одеській області).

В даний час відкрито реєстрацію на 31.05.2018 року, початок зустрічі о 12.00 год.

З організаційних питань щодо участі у заходах звертатися за телефоном: (0482) 377-576.

Реєстрація для участі у заході є обов'язковою і триває до 15.00 год. 30.05.2018 року за посиланням:

https://docs.google.com

Підтвердження про свою участь учасники отримають 30.05.2018 року на електронні адреси, вказані при реєстрації.

Пропуск учасників зустрічі здійснюватиметься згідно попередньої реєстрації при пред'явленні документів, що посвідчують особу.

Read more

Вівторок, 22 Травень 2018

Понеділок, 21 Травень 2018

До уваги платників податків!семінар для платників податків Одеської області на тему: «Актуальні питання оподаткування

До уваги платників податків!

24 травня 2018 року о 10.00 годині відбудеться безкоштовний семінар для платників податків Одеської області на тему: «Актуальні питання оподаткування».

На семінарі будуть розглянуті питання щодо:

- порядку отримання електронного цифрового підпису;

- оподаткування податком на прибуток підприємств;

- оподаткуванням податком на додану вартість;

- адміністрування рентної плати за спецвикористання води та екологічного податку;

- контрольних заходів стосовно дотримання роботодавцями податкового законодавства при працевлаштуванні найманих працівників;

- заходів з погашення податкового боргу, порядку видачі Довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів.

Лектори: фахівці Головного управління ДФС в Одеській області.

Семінар відбудеться за адресою: м.Одеса, вул. Семінарська, 5 (актова зала ГУ ДФС в Одеській області).

Кожен учасник семінару може вказати своє запитання в електронній формі під час он-лайн реєстрації.

Реєстрація для участі у заході є обов'язковою. Щоб зареєструватися, слід відкрити посилання у розділі «Анонси» на субсайті територіальних органів ДФС в Одеській області:

https://docs.google.com/forms/d/1ws5OsHi1ncex20ii0ixqLfh3ESdivqdTpNesw5o5_TA/edit

Реєстрація триватиме до 15 год. 23.05.2018 року.

Підтвердження про свою участь учасники отримають 23.05.2018 року на електронні адреси, вказані при реєстрації.

З організаційних питань щодо участі у семінарі звертатися за телефоном: (0482) 377-576.

Пропуск учасників семінару здійснюватиметься згідно попередньої реєстрації при пред'явленні документів, що посвідчують особу.

Read more

Новини з податкової: Придбання дозволу чи ліцензії – витрати у податковому обліку





Придбання дозволу чи ліцензії – витрати у податковому обліку

Порядок розрахунку амортизації основних засобів або нематеріальних активів для визначення об'єкта оподаткування передбачено п. 138.3 ст. 138 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Згідно з п. п. 138.3.4 п. 138.3 ст. 138 ПКУ, яким визначено строки нарахування амортизації нематеріальних активів, зокрема, до групи 6 відносяться інші нематеріальні активи (право на ведення діяльності, використання економічних та інших привілеїв тощо) зі строком корисного використання не менше двох та не більше десяти років.

Підпунктом 138.3.2 п. 138.3 ст. 138 ПКУ встановлено, що не підлягають амортизації та проводяться за рахунок відповідних джерел:

- вартість гудвілу;

- витрати на придбання / самостійне виготовлення невиробничих основних засобів, невиробничих нематеріальних активів;

- витрати на ремонт, реконструкцію, модернізацію, інші поліпшення невиробничих основних засобів, невиробничих нематеріальних активів.

Терміни «невиробничі основні засоби», «невиробничі нематеріальні активи» означають відповідно основні засоби, нематеріальні активи, не призначені для використання в господарській діяльності платника податку.

Згідно з п. 10 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 8 «Нематеріальні активи», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.10.1999 № 242 (далі – П(С)БО 8), придбані (створені) нематеріальні активи зараховуються на баланс підприємства/установи за первісною вартістю.

Первісна вартість придбаного нематеріального активу складається з ціни (вартості) придбання (крім отриманих торговельних знижок), мита, непрямих податків, що не підлягають відшкодуванню, та інших витрат, безпосередньо пов'язаних з його придбанням та доведенням до стану, у якому він придатний для використання за призначенням. Фінансові витрати не включаються до первісної вартості нематеріальних активів, придбаних (створених) повністю або частково за рахунок запозичень (за винятком фінансових витрат, які включаються до собівартості кваліфікаційних активів відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 31 «Фінансові витрати») (п. 11 П(С)БО 8).

З урахуванням зазначеного, нематеріальні активи, які призначені для використання в господарській діяльності платника податку, підлягають амортизації згідно з п. 138.3 ст. 138 ПКУ. При цьому фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму нарахованої амортизації на такі нематеріальні активи відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності та зменшується на суму розрахованої амортизації таких нематеріальних активів відповідно до п. 138.3 ст. 138 ПКУ.

***

Як підприємцю повідомити фіскальну службу про нового працівника

Фахівці Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадують, що відповідно до Порядку повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу, затвердженого постановою КМУ від 17.06.15 р. № 413, повідомлення про прийняття працівника на роботу подається фізичною особою-підприємцем до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом із копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більш ніж із п'ятьма особами.

Інформація, що міститься в повідомленні про прийнятття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 08.07.10 р. №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».

***

Доходи та витрати за договорами комісії у підприємця-посередника

Згідно з ст. 1011 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) за договором комісії одна сторона (комісіонер) зобов'язується за дорученням другої сторони (комітента) за плату вчинити один або кілька правочинів від свого імені, але за рахунок комітента.

За договором доручення одна сторона (повірений) зобов'язується вчинити від імені та за рахунок другої сторони (довірителя) певні юридичні дії. Правочин, вчинений повіреним, створює, змінює, припиняє цивільні права та обов'язки довірителя (ст. 1000 ЦКУ).

Відповідно до п. п. 164.1.3 п. 164.1 ст. 164 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) загальний річний оподатковуваний дохід дорівнює сумі загальних місячних оподатковуваних доходів, іноземних доходів, отриманих протягом такого звітного податкового року, доходів, отриманих фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності згідно із ст. 177 ПКУ.

При цьому, базою оподаткування для доходів, отриманих від провадження господарської діяльності, є чистий річний оподатковуваний дохід, який визначається відповідно до п. 177.2 ст. 177 ПКУ (абзац четвертий п. 164.1 ст. 164 ПКУ).

Об'єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця (п. 177.2 ст. 177 ПКУ).

Підпунктом 4 п. 3 розділу І Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні визначено, що готівкова виручка (готівка) – сума фактично одержаної готівки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), а також від операцій, що безпосередньо не пов'язані з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та іншого майна.

Враховуючи викладене, фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування – посередник (комісіонер, повірений тощо) включає до складу доходу всю суму виручки у грошовій та негрошовій формі, отриману за договором комісії, доручення тощо. Тобто до складу доходу включається як вартість проданих товарів (робіт, послуг), так і комісійна винагорода.

До складу витрат включається сума вартості придбаних товарів (робіт, послуг), з метою їх подальшої реалізації згідно договору комісії, за умови їх документального підтвердження, сформованого на загальних підставах.

***

Read more

Понеділок, 14 Травень 2018

Новини з податкової: Електронний сервіс ДФС – це зручно та практично

Електронний сервіс ДФС – це зручно та практично

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадує платникам, що з метою створення якісних умов обслуговування платників та забезпечення швидкості процесу адміністрування податків Державною фіскальною службою України розроблено та підтримується в актуальному стані ряд сервісів, завдяки яким можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію. Зокрема:

Електронний кабінет платника податків - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського застосування.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:

- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

- переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).

Варто зазначити, що для подання звітності в електронному вигляді платнику необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП), який можна отримати за адресою: вул. м.Одеса, вул.Ланжеронівська, буд.15, каб.201, тел.(048) 705-61-74 та вул.Стовпова, буд.17, приміщення ЦОП, тел. (048)717-33-92.

***

Внесення змін до Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва

Подільська ОДПІ повідомляє, що відповідно до абзацу четвертого пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 глави 1 розділу XIV Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями, Міністерство аграрної політики та продовольства України наказом від 16.03.2018 № 142 (далі – Наказ № 142), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.04.2018 за № 398/31850, внесло зміни до Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва.

Так, у графі 3 пп. 3.1 п. 3 Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.12.2011 № 772, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.04.2012 за № 510/20823 (зі змінами), слова та цифри «719 «Інші доходи від операційної діяльності», на якому обліковуються суми ПДВ, які залишаються у розпорядженні суб'єктів спеціального режиму оподаткування, встановленого ст. 209 розділу V Податкового кодексу України» замінено словами та цифрами «718 «Дохід від безоплатно одержаних оборотних активів», на який зараховується бюджетна дотація для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції відповідно до статті 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України».

***

Незабезпечення зберігання первинних документів призводить до застосування штрафних санкцій

Подільська ОДПІ нагадує, згідно з п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – Кодекс) платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платники податків зобов'язані забезпечити зберігання документів, визначених п. 44.1 ст. 44 Кодексу, а також документів, пов'язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів – для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до ст. 39 Кодексу) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого Кодексом граничного терміну подання такої звітності. (п. 44.3 ст. 44 Кодексу).

За незбереження первинних документів до платників податку можуть бути застосовані штрафи відповідно до п. 121.1 ст. 121 Кодексу, зокрема незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених ст. 44 Кодексу строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених Кодексом, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року застосовано штраф за таке саме порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.

***

Надходження до місцевих бюджетів північного регіону Одеської області

Протягом квітня поточного року до місцевих бюджетів платники податків Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області перерахували майже 60 млн грн. Податки, які надішли до місцевих скарбниць в квітні 2018 року, на 9,2 млн грн. перевищують надходження аналогічного періоду минулого року, – зазначає заступник начальника – начальник Ананьївського відділення Подільської ОДПІ ГУ ДФС В Одеській області Голубенко Ігор Леонідович.

За його словами, у розрізі сплати податків та зборів до місцевих бюджетів, що контролюює інспекція, найбільше надходжень забезпечено по м.Подільськ - 14,8 млн грн. та Балтському районі 10,4 млн грн.; на другому місці – Подільський район 6,5 млн грн., Ананьївський район 6,0 млн грн. та Любашівський район 6,3 млн грн.; третє місце – Окнянський район 5,9 млн грн., Кодимське 5,6 млн грн., Саранський район 3,7 млн грн.

Найефективніше і, головне, стабільно збагачують коштами місцеві бюджети краю три податки: податок на доходи фізичних осіб, якого у квітні надійшло 32,5 млн грн; єдиний податок – 9,1 млн грн та плата за землю – 16,0 млн грн., – підкреслює Ігор Леонідович, – та додає, – Я переконаний, що кошти, які надійшли на рахунки місцевих бюджетів регіону, дадуть змогу органам місцевого самоврядування вирішити невідкладні соціальні проблеми, сприятимуть соціально-економічному розвитку, покращать рівень зайнятості та якість послуг, які надаються громадянам.

Read more

Понеділок, 07 Травень 2018

Новини з податкової: До уваги представників бізнесу та інститутів громадянського суспільства!

До уваги представників бізнесу та інститутів громадянського суспільства!

16 травня 2018 року о 10.00 годині відбудеться спільна зустріч керівництва Головного управління ДФС в Одеській області, Одеської митниці ДФС та Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС з представниками бізнесу та громадськості.

На зустрічі планується обговорити проблемні питання, які виникають під час здійснення господарської діяльності, у т.ч. щодо зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, з метою їх вирішення.

До участі запрошуються фізичні особи-підприємці, керівники підприємств (організацій).

Реєстрація для участі у заході є обов'язковою і триває до 14.05.2018 року (включно) за посиланням:

https://docs.google.com

Підтвердження про свою участь учасники отримають 15.05.2018 року на електронні адреси, вказані при реєстрації.

Пропуск учасників зустрічі здійснюватиметься згідно підтвердженої попередньої реєстрації при пред'явленні документів, що посвідчують особу.

Представництво від імені фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб здійснюється за наявністю довіреності, оформленої згідно чинного законодавства.

Зустріч відбудеться за адресою: м.Одеса, вул.Семінарська, 5 (актова зала ГУ ДФС в Одеській області).

З організаційних питань щодо участі у заході звертатися за телефоном: (0482) 377-576.

***

Внесення інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків до паспорта громадянина України

Відповідно до п.70.10 ст.70 Податкового кодексу України та п.10 розділу VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822, будь-яким контролюючим органом ДФС на прохання фізичної особи до паспорта у формі книжечки можуть бути внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

До паспорта громадянина України у формі картки інформація про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків вноситься відповідно до Закону України від 20.11.2012 №5492-VI «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Згідно з п.10 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 №302 (зі змінами та доповненнями) оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обмін паспорта здійснюється територіальними органами/підрозділами Державної міграційної служби через Головний обчислювальний центр Єдиного державного демографічного реєстру у взаємодії з Державним центром персоналізації документів державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".

Отже, дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків до паспорта громадянина України у формі книжечки вносить контролюючий орган ДФС на прохання фізичної особи, а до паспорта громадянина України у формі картки – територіальний орган/підрозділ Державної міграційної служби через Головний обчислювальний центр Єдиного державного демографічного реєстру у взаємодії з Державним центром персоналізації документів державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" під час його оформлення/обміну.

З таким роз'ясненням можна ознайомитись на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 119.09).

***

Декларація з податку на додану вартість зазнала змін

Наказом Міністерства фінансів України від 23 березня 2018 року №381 внесено зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 28 січня 2016 року № 21.

У новій редакції викладено наступні додатки до податкової декларації з податку на додану вартість:

- Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1);

- Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5);

- Розрахунок податкових зобов'язань за операціями, визначеними в статті 16-1 Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України", та питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів (ДС9).

Наказ набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його опублікування.

***

Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Фахівці Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області надають роз'яснення, щодо сплати суми податку нарахованої в податковому повідомленні рішення у разі незгоди з нею платника податку.

Згідно підпунктом. 266.7.3. п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України визначено, що платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку, розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку, права на користування пільгою із сплати податку, розміру ставки податку, нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення

вважається скасованим (відкликаним).

Отже, у разі виявлення розбіжностей за результатами звірки даних, контролюючий орган проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) фізичній особі - платнику податків нове податкове повідомлення-рішення, попереднє податкове повідомлення-

рішення вважається скасованим (відкликаним).

У разі звернення платника податку із заявою (клопотанням) до контролюючого органу у відповідності до вимог Закону № 393, такому платнику надається письмова відповідь про результати розгляду такої заяви (клопотання).

***

На модернізацію української армії платники Подільської ОДПІ перерахували 11 мільйонів гривень

З початку року платники податків Ананьївського, Балтського, Окнянського, Кодимського, Подільського, Любашівського та Саранського районів перерахували до Державного бюджету 11 млн гривень військового збору.

Проти січня-квітня минулого року внесок платників Подільської ОДПІ на модернізацію української армії збільшився на 2,1 млн гривень.

Нагадаємо, військовий збір у повному обсязі перераховується до державного бюджету. Його справляння запроваджено з 3 серпня 2014 року – до набрання чинності рішення Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України.

Наразі платниками військового збору є фізичні особи – резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і іноземні доходи; нерезиденти з доходами, отриманими в Україні; податкові агенти. Ставка податку – 1,5 відсотка від об'єкта оподаткування – загального місячного або річного оподатковуваного доходу.

Read more

Про пленарне засідання двадцять другої сесії Подільської районної ради VІІ скликання

УКРАЇНА

ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ

ПОДІЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Про пленарне засідання двадцять другої сесії

Подільської районної ради VІІ скликання

На підставі статті 46 та частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Провести пленарне засідання двадцять другої сесії Подільської районної ради VІІ скликання 11 травня 2018 року об 10.00 годині в приміщенні актового залу Подільської районної ради, що за адресою: м. Подільськ, вул. Соборна, 105.

2. Рекомендувати для розгляду на пленарному засіданні двадцять другої сесії районної ради питання:

- Про звіт районної державної адміністрації про виконання районного бюджету Подільського району за 2017 рік.

- Про звіт районної державної адміністрації про виконання районного бюджету Подільського району за 1 квартал 2018 року.

- Про внесення змін і доповнень до рішення Подільської районної ради від 22 грудня 2017 року № 316-VІI «Про районний бюджет Подільського району на 2018 рік».

- Інші питання.

Голова Подільської

районної ради                                                                                     Л. М. Білоус

07 травня 2018 року

№ 19/18

Read more

Календар новин

<< < Травень 2018 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31