Червень 2018

Понеділок, 18 Червень 2018

УВАГА! З 2 липня 2018 року починають діяти реквізити нових рахунків з обліку надходжень бюджетів


ШАНОВНІ ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ!

УВАГА!

З 2 липня 2018 року починають діяти

реквізити нових рахунків з обліку надходжень бюджетів

У відповідності до листа Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області від 06.06.2018 року №06-08/686-3476 «Про відкриття рахунків з обліку надходжень» та згідно із запровадженням з 02.07.2018 року централізованої моделі виконання дохідної частини Державного та місцевих бюджетів відповідно до внесених змін до наказів Міністерства фінансів України від 29.01.2013 року №43 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування доходів та інших надходжень Державного бюджету», від 23.08.2012 року №758 «Про Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України» Головне управління ДФС в Одеській області повідомляє про реквізити нових рахунків з обліку надходжень бюджетів, відкритих на балансі Державної казначейської служби України (банк-Казначейство України (ЕАП), код банку 899998).

Датою початку здійснення операцій за зазначеними рахунками, які відкриваються, визначено 02.07.2018 року.

Реквізити нових бюджетних рахунків розміщено на субсайті територіальних органів ДФС в Одеській області в розділі «Бюджетні рахунки».

***

Національний банк України вніс зміни у порядок ведення касових операцій

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що 01.06.2018 набула чинності постанова Правління Національного банку України від 24.05.2018 № 54 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» (далі – Постанова № 54).

Зокрема, змінами, внесеними Постановою № 54 передбачено, що суб'єкти господарювання мають право до 30 червня 2018 року (включно) використовувати у своїй діяльності форми відомості на виплату грошей, прибуткового касового ордера, видаткового касового ордера, журналу реєстрації прибуткових і видаткових касових документів, касової книги, книги обліку виданої та прийнятої старшим касиром готівки та акта про результати інвентаризації наявних коштів, установлені Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 637, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13.01.2005 року за № 40/10320 (зі змінами).

Також Постановою № 54 встановлено, що суб'єктам господарювання до 30 червня 2018 року (включно):

1) необхідно розробити та затвердити порядок оприбуткування готівки у касі та порядок розрахунку ліміту каси з урахуванням норм Положення про ведення касових операцій;

2) можливо користуватися лімітами каси, установленими та затвердженими до набрання чинності цією постановою.

Постановою № 54 приведені до норм законодавства особливості оприбуткування готівки в касах суб'єктів господарювання, встановлено випадки використання книги обліку розрахункових операцій.

Постановою № 54 уточнено порядок здійснення розрахунків готівкою у розмірі до 50 000 грн фізичних осіб з суб'єктами господарювання.

Норми Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29.12.2017 № 148 Постановою № 54 приведено у відповідність до вимог чинного законодавства в частині самостійного визначення порядку встановлення ліміту каси Державною казначейською службою України та розпорядниками й одержувачами бюджетних коштів.

***

Порядок отримання карток платника податків для неповнолітньої дитини

Отримання карток платника податків (ідентифікаційного коду) та внесення до паспорта громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків – одна з найпопулярніших адмінпослуг, що надаються в податковій інспекції. У поточному році в Подільській ОДПІ вже надано 5359 таких послуг.

Часто звертаються до Центрів обслуговування платників Подільської ОДПІ з проханням роз'яснити порядок отримання карток платника податків для неповнолітньої дитини.

Фізична особа незалежно від віку має право особисто або через уповноважену особу подати відповідному фіскальному органу за місцем проживання заповнену Облікову картку за формою №1ДР, яка є водночас заявою для реєстрації у Державному реєстрі. При цьому необхідно пред'явити документ, який посвідчує особу.

Облікові картки фізичних осіб віком до 16 років або неповнолітніх осіб, які ще не мають паспорт, подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, надається протягом трьох робочих днів з дня звернення до ДПІ за місцем проживання фізичної особи, або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об'єкта оподаткування.

***

З початку року платники Подільської ОДПІ перерахувала майже 194 млн грн ЄСВ

За п'ять місяців 2018 року при індикативному показнику 175,8 млн грн, платники Подільської ОДПІ перерахували 193,6 млн грн єдиного внеску.

Темп росту в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року склав 110,1 %, а надходження збільшились на суму 17,7 млн грн.

Так, по м.Подільськ сплачено – 55,3 млн грн, Подільському району – 11,1 млн грн, Ананьївському відділенню – 22,7 млн грн, Любашівському відділенню – 18,1 млн грн, Савранському відділенню - 13,9 млн грн, Балтському відділенню –39,9 млн грн, Кодимському відділенню –16,6 млн грн, Окнянському відділенню – 14,8 млн грн.

Нагадуємо, що з 08.06.2018 набирав чинності наказ Міністерства фінансів України від 29.03.2018 № 393 „Про затвердження змін до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціального страхування".

Наказом, зокрема, визначається форма заяви про взяття на облік платника єдиного внеску – члена фермерського господарства (ф. №12-ЄСВ) та процедура взяття на облік платників єдиного внеску – членів фермерського господарства. Зазначена заява за ф. №12-ЄСВ подається членом фермерського господарства до контролюючого органу за його місцем проживання та, окрім члена фермерського господарства, підписується Головою фермерського господарства, членом якого він є.

Read more

Понеділок, 11 Червень 2018

Новини з податкової: Перелік документів, які повинні знаходитись на місці здійснення торгівельної діяльності у фізичної особи - підприємця


Перелік документів, які повинні знаходитись на місці здійснення торгівельної діяльності у фізичної особи - підприємця

Фізичні особи – підприємці повинні забезпечити наявність на торговому місці наступних документів: виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; реєстраційне посвідчення на реєстратор розрахункових операцій (або його копія); остання довідка про опломбування реєстратора розрахункових операцій (або її копія); книги обліку розрахункових операцій (остання використана та поточна); документ, підтверджуючий право власності (оренди/суборенди) місця здійснення торгівельної діяльності; книга обліку доходів та витрат (книга обліку доходів); ліцензія (у випадках, встановлених нормами чинного законодавства); свідоцтво платника ПДВ (у разі, якщо суб'єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ); документ, що посвідчує особу, яка здійснює торгівельну діяльність; трудові угоди з найманими працівниками (у разі використання найманої праці).

***

ДФС оприлюднила додаткові набори даних у формі відкритих даних

Подільська ОДПІ ГУ ДФС В Одеській області інформує, що ДФС України повідомила наступне.

Звертаємо увагу аналітиків, представників бізнес-середовища, громадськості та ЗМІ, що ДФС, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами), прийняла рішення про оприлюднення додатково 4-х наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) на головній сторінці у банері «Відкриті дані» (тестова версія) (sfs.gov.ua/datasets.php?q=) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua) у розділі «Податки», які не передбачені зазначеною постановою, а саме:

- Інформація щодо кількості іноземних комерційних транспортних засобів, що в'їхали на митну територію України, в розрізі країни реєстрації;

- Інформація щодо середнього часу митного оформлення товарів у митних режимах експорту, імпорту, транзиту;

- Інформація митниць про кількість доручень правоохоронних органів на проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів комерційного призначення;

- Статистична інформація про застосування принципу «єдиного вікна» при здійсненні митного контролю та інших видів державного контролю товарів в розрізі кожного державного органу.

***

15 червня - граничний термін переходу на спрощену систему оподаткування!

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадує, що суб'єкти господарювання, які бажають з 1 липня поточного року перейти на сплату єдиного податку або змінити групу єдиного податку, повинні не пізніше, ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу подати до Центру обслуговування платників заяву встановленої форми про право застосування спрощеної системи оподаткування. Граничний термін подання заяви – 15 червня 2018 року.

Крім цього, платники єдиного податку, які бажають відмовитися від застосування спрощеної системи оподаткування, повинні не пізніше, ніж за 10 днів до початку нового календарного кварталу подати до Центру обслуговування платників заяву про відмову від спрощеної системи оподаткування. Граничний строк подання такої заяви – 20 червня 2018 року.

***

Платники Подільської ОДПІ перерахували до бюджетів усіх рівнів 91 млн гривень

Протягом травня місяця поточного року платниками Подільської ОДПІ забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів 91,0 млн грн, що на 11,8 млн грн більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Про це повідомив начальник Подільської ОДПІ Володимир Перішков.

Так, до Державного бюджету за травень місяць цього року мобілізовано 29,4 млн грн, що на 2,5 млн грн (більше, ніж за відповідний період 2017 року) в т.ч. по бюджетоформуючих податках:

- по ПДВ - надійшло 11 млн грн;

- по податку на прибуток – надійшло 1,2 млн грн ;

- по ПДФО - надійшло 12,2 млн грн

Надходження, що формують місцеві бюджети території обслуговування Подільської ОДПІ, склали 61,6 млн грн. Це на 9,3 млн грн більше фактичних надходжень травня місяця 2017 року, а саме:

- по ПДФО - надійшло 36,4 млн грн;

- плата за землю – надійшло 16,2 млн грн;

- єдиного податку – надійшло 6,3 млн грн;

- акцизного податку з роздрібної торгівлі алкогольними тат тютюновими виробами – надійшло 0,7 млн грн;

- податку на нерухоме майно – надійшло 279,9 тис. грн.

Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 41,1 млн грн Порівняно з 2017 роком надходження зросли на 8,0 млн гривень.

***

Read more

Понеділок, 04 Червень 2018

Новини з податкової: Мирослав Продан: Система e-Receipt – революційна новація в реєстрації та обліку РРО

Мирослав Продан: Система e-Receipt – революційна новація в реєстрації та обліку РРО

Нову інформаційну систему реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій e-Receipt (електронний касовий чек) презентував сьогодні в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час зустрічі з бізнесом за участі Прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана.

«Інноваційна система e-Receipt передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп'ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею», - зазначив Мирослав Продан.

За його словами, нова система може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм. Вона передбачатиме програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника.

Всі кейси цієї системи, будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.

«Система e-Receipt матиме можливість інтегруватися з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами, відповідатиме вимогам захисту інформації та передбачатиме мінімальні затрати часу на процес фіскалізації», - підкреслив Мирослав Продан.

За словами очільника ДФС, існуюча на сьогодні система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій є недосконалою, оскільки доволі обтяжлива, незручна та високовартісна для платника податків. Вона передбачає реєстрацію реєстратора розрахункових операцій протягом п'яти днів, включаючи візити до органів ДФС та Центрів сервісного обслуговування, оформлення значної кількості паперових документів. Крім того, вартість РРО, які представлені на ринку касової техніки, є високою і становить від 4 до 20 тис. грн.

До того ж послуги на технічне обслуговування та ремонт РРО, які забезпечуються центрами сервісного обслуговування відповідно до заключних договорів, а також послуги інформаційних еквайєрів, якими передаються дані РРО, є платними і становлять мінімально 200 грн. щомісяця для кожного РРО.

«Традиційні РРО друкують лише паперові чеки, потребують наявності друкуючого пристрою, та відповідних витратних матеріалів. Нова система e-Receipt значно спрощує та удосконалює цей процес оскільки передбачає виключно оnline реєстрацію пристрою через Електронний кабінет та Оnline передачу (отримання) даних», - зазначив в.о. Голови ДФС.

Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.

Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем.

Враховуючи важливість та актуальність для бізнесу питання удосконалення системи реєстрації та обліку РРО, Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман доручив розглянути запропоновану модель системи e-Receipt на найближчому засіданні Уряду. За його словами, нова система не тільки спростить процес використання касових апаратів, оскільки знімає додаткові часові та фінансові витрати бізнесу, а й допоможе у боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею.

Представники бізнесу також підтримали ідею з впровадженням електронних чеків.

***

Нові коефіцієнти нормативної грошової оцінки землі будуть діяти з 17 липня

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляює, що з 17.07.2018 р. набирає чинності наказ Мінагрополітики та продовольства України від 27.03.2018 р. №162, яким внесено зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений Наказом Мінагрополітики та продовольства України від 25.11.2016 р. №489.

Порядком передбачено, що з 17.07.2018 р. для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки застосовується із значенням 3,0.

Таким чином, платники, які мають земельні ділянки, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру та у разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, повинні подати до контролюючих органів уточнюючі податкові декларації за II півріччя 2018 року з новою довідкою (витягом) про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка видана з врахуванням вимог Порядку (з 17.07.2018 р.), як це передбачено ст. 286 ПКУ.

***

За продаж пива неповнолітнім передбачено штраф

Фахівці Подільської ОДПІ ГУ ДФС В Одеській області нагадують суб'єктам господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю пивом, слабоалкогольними напоями та тютюновими виробами, що відповідно до ст.15 прим.3 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №481) забороняється продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів особами, які не досягли 18 років.

Продавець зазначених товарів зобов'язаний отримати у покупця паспорт або інші документи, які підтверджують вік такого покупця, якщо у продавця виникли сумніви щодо досягнення покупцем 18-річного віку.

Згідно зі ст.17 Закону №481 за продаж неповнолітнім алкоголю та тютюну до суб'єктів господарювання застосовується штраф у розмірі 6800 гривень.

Поряд з цим, у такого суб'єкта господарювання анулюється ліцензія на продаж алкогольних та тютюнових виробів.

***

Платники Подільської ОДПІ сплатили понад 2 мільйонів гривень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

З початку року платники Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області сплатили 2,071 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що на 840 тис. грн більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Так, по м.Подільськ сплачено – 825,60 тис. грн, Подільському району – 202,5 тис. грн, Ананьївському відділенню – 352,2 тис. грн, Любашівському відділенню - 140,3 тис. грн, Савранському відділенню - 55 тис. грн, Балтському відділенню – 241,2 тис. грн, Кодимському відділенню – 179,1 тис. грн, Окнянському відділенню – 77 тис. грн.

Нагадаємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 219 внесено зміни до пункту 4 Порядку подання органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та органами, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, відомостей, необхідних для розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердженого постановою КМУ від 31.05.2012 р. № 476.

Зокрема, змінами встановлено необхідність передачі інформації про об'єкти житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток, що перебувають у власності не лише фізичних, а і юридичних осіб.

Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня 2018 року. Податкове зобов'язання за звітний 2017 рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

Read more

Календар новин

<< < Червень 2018 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30