Новини з податкової: Увага: семінар для платників податків!

Увага: семінар для платників податків!

17 серпня 2017 року о 10.00 годині відбудеться безкоштовний семінар для платників податків Одеської області на тему: «Актуальні питання оподаткування».

Семінар відбудеться за адресою: м.Одеса, вул. Семінарська, 5 (актова зала ГУ ДФС в Одеській області).

На семінарі будуть розглянуті питання щодо:

- оподаткування податком на прибуток підприємств;

- застосування спрощеної системи оподаткування фізичними особами (ставки єдиного податку);

- ведення Книги обліку доходів і витрат та Книги обліку доходів;

- порядку подання запитів на отримання індивідуальних податкових консультацій;

- запровадження електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ;

- порядку розгляду скарг стосовно відмови у реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування.

Лектори: фахівці Головного управління ДФС в Одеській області.

Кожен учасник семінару може вказати своє запитання в електронній формі під час он-лайн реєстрації.

Реєстрація для участі у заході є обов'язковою. Щоб зареєструватися, слід відкрити посилання у розділі «Анонси» на субсайті територіальних органів ДФС в Одеській області:

https://docs.google.com/forms/d/1MXNc0BDfSaWIaeJzPt0RGw5W6BQuQhsGWzF_RidmTMA/edit

Реєстрація триватиме до 15 год. 16.08.2017 року.

Підтвердження про свою участь учасники отримають 16.08.2017 року на електронні адреси, вказані при реєстрації.

Пропуск учасників семінару здійснюватиметься згідно попередньої реєстрації при пред'явленні документів, що посвідчують особу.

З організаційних питань щодо участі у семінарі звертатися за телефонами до Подільської ОДПІ (04862) 2-33-10.

****

Переваги офіційного працевлаштування

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадує місцевим працедавцям і найманим працівникам, що неоформлений трудовий договір є не лише грубим порушенням трудового законодавства, а й у подальшому тягне за собою низку проблем для самого працівника.

Заробітна плата офіційно працевлаштованого працівника, про яку щомісячно та в повному обсязі звітує роботодавець і з якої здійснюється сплата єдиного соціального внеску, забезпечує працівника повним соціальним захистом, гарантованим державою, а період роботи – зараховується в повному обсязі до стажу, який буде разом із розміром заробітної плати враховуватися при нарахуванні пенсійної виплати.

Серед переваг офіційного працевлаштування:

- сплачені із заробітної плати страхові внески – це гідна пенсія в майбутньому, страхові виплати в зв'язку з тимчасовою непрацездатністю (оплата лікарняних листів, відпустки по вагітності та пологах), у зв'язку з настанням нещасного випадку на виробництві, у зв'язку з настанням безробіття;

- гарантії з боку роботодавця по дотриманню норм трудового законодавства: встановлення тривалості робочого часу, надання оплачуваної відпустки, створення належних умов праці на робочому місці, вирішення питань охорони праці і т.д.;

- можливість захисту законом прав та інтересів працівників та розгляду трудових спорів, що виникають між працівником та роботодавцем, у судовому порядку.

Водночас нагадуємо, що кожен працівник має можливість проконтролювати відображення особових даних та розмір заробітної плати, задекларованої роботодавцем, звернувшись до територіального органу Пенсійного фонду України з копією паспорта та ідентифікаційним кодом.

Нагадуємо, що з метою виявлення недобросовісних роботодавців, за ініціативи Головного управління ДФС в Одеській області, розроблено мобільний додаток Legal Work

Кожен користувач, завантаживши додаток на мобільний телефон або ж планшет, може повідомити про випадки виплати заробітної плати "у конвертах", неофіційне працевлаштування та інші порушення законодавства про працю.

Програма Legal Work поєднує інформаційні ресурси органів влади, задіяних у заходах з легалізації заробітних плат.

Окрім того в мобільному додатку вказані номери «гарячих ліній» та інша важлива інформація з працевлаштування та трудового законодавства.

Завантажити мобільний додаток Legal Work можна на мобільний телефон або планшет через Play Market або App Store.

****

Як сплатити податок на нерухомість якщо власниками нерухомості є кілька осіб

Якщо нерухомість знаходиться в частковій власності кількох осіб і розділена в натурі, то сплачувати податок на нерухомість буде кожний власник за свою частку. Якщо ж нерухомість знаходиться в загальній спільній власності кількох осіб та не розділена в натурі, то сплачувати податок буде один із власників за їх згодою. Пільга по сплаті податку у такому випадку надається конкретному громадянину на ті метри житлової нерухомості, які є його власністю як окремо зареєстровані у держреєстрі.

Тобто, коли квартирою у 150 квадратних метрів у рівних частках володіють дві особи і дві частки рахуються в реєстрі як окремі об'єкти, кожному з них належить по 75 квадратних метрів. Оскільки Податковим кодексом передбачена пільга на 60 квадратних метрів для кожного власника, то сплачувати обидва будуть тільки за «зайві» 15 квадратів. Якщо нерухомість не розділена в натурі і у реєстрі рахується як один об'єкт, яким володіють кілька осіб, тоді оподатковуватися будуть 90 квадратних метрів, оскільки 150 квадратів зменшуються на пільгові 60. При цьому пільга надаватиметься тільки одному з власників, на якого в держреєстрі зареєстрована квартира. Пільга надається незалежно від кількості квартир. Але при цьому пільги по сплаті податків не надаються на об'єкти, які використовуються власниками для отримання доходів.

Наприклад, якщо в одній квартирі людина мешкає, а іншу – здає в оренду або використовує як офіс для підприємницької діяльності, тоді за другу квартиру стягують податок без надання пільги.

Нагадаємо, що цього року платники сплачують податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за звітний 2016 рік. Платниками є всі фізичні та юридичні особи, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості. Податок нараховується на загальну площу об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток. У сплаті податку законодавством передбачено пільги. Так, база оподаткування зменшується на 60 кв. метрів для квартир незалежно від їх кількості, які перебувають у власності фізичної особи, на 120 кв. метрів для житлових будинків та на 180 кв. метрів для різних типів об'єктів житлової нерухомості.

Сплатити податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платники мають протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення. Саме протягом цього часу платник має право у випадку незгоди із визначеною сумою звернутися до податкових органів для звірки даних.

Крім того, якщо платники не отримали такого повідомлення, але вони є платниками цього податку, вони також можуть звернутися до податкових органів для звірки.

****

Змінено форму Довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи

28.07.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 568 «Про затвердження форми довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов'язань) та Порядку її оформлення і видачі», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.07.2017 за № 839/30707 (далі – Наказ № 568).

Наказ № 568 затвердив форму довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов'язань) та Порядок оформлення і видачі цієї довідки.

Довідка видається безоплатно у паперовій та/або електронній формах на підставі: заяви платника податків про видачу Довідки та податкової декларації про майновий стан і доходи.

Заява та податкова декларація подаються платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку.

Заява складається з обов'язковим посиланням на відповідний пункт Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс), яким передбачено видачу контролюючим органом довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) довідку буде подано платником податків.

Заяву про видачу довідки за вибором платника податку може бути подано засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Довідка видається контролюючим органом за місцем податкового обліку:

платникам податків, які звернулися відповідно до пункту 179.12 статті 179 розділу IV Кодексу, - протягом 10 календарних днів з дати отримання заяви;

платникам податку - резидентам, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання та які звернулися відповідно до пункту 179.3 статті 179 розділу IV Кодексу, - протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації та сплати належної суми податку.

З текстом Наказу № 568 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

****

«Спрощенці» північного регіону Одещини сплатили до місцевих бюджетів понад 45 млн. гривень єдиного податку

За січень – липень поточного року платники податків, які обрали спрощену систему оподаткування, спрямували до місцевих скарбниць північного регіону Одеської області 45,7 млн. гривень єдиного податку. Цьогорічні надходження перевищили надходження за аналогічний період минулого року на 18,5 млн. грн., або на 68,1 відсотка.

Зокрема, юридичні особи - «спрощенці» забезпечили надходження єдиного податку в розмірі майже 4,0 млн. грн., в той час, як фізичні особи – підприємці сплатили 23,7 млн. грн. єдиного податку.

Від сільськогосподарських товаровиробників – платників єдиного податку до місцевих бюджетів надійшло 17,9 млн. грн. єдиного податку.

Сектор організації роботи Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Жовтень 2017 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31