Новини з податкової: Сільгоспвиробників вносять до Реєстру отримувачів бюджетної дотації

Сільгоспвиробників вносять до Реєстру отримувачів бюджетної дотації

Законом України від 24 червня 2004 року №1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі – Закон №1877) передбачено, що сільськогосподарський товаровиробник для внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі – Реєстр) подає до контролюючого органу за місцем свого обліку як платника ПДВ заяву.

Відзначимо, що Порядок ведення Реєстру затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2017 року №179 (далі – Порядок №179).

Пунктом 7 Порядку №179 встановлено, що заява подається протягом п'яти календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період (місяць), в якому досягнуто необхідних обсягів.

Заява, яка прийнята до розгляду, розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів з дня її отримання.

Контролюючий орган відмовляє у внесенні сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру, якщо за результатами розгляду заяви встановлено, зокрема, що сільськогосподарський товаровиробник не відповідає вимогам щодо питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів у вартості всіх товарів, поставлених сільськогосподарським товаровиробником, або щодо такого сільгосптоваровиробника на дату подання заяви прийнято рішення про припинення.

Про відмову контролюючий орган надсилає другу квитанцію сільськогосподарському товаровиробнику із зазначенням причин відмови.

Якщо в заяві відсутні або недостовірно заповнені обов'язкові реквізити, дані заяви не відповідають відомостям Єдиного державного реєстру чи в заяві відсутні дані про види діяльності відповідно до п. 16 прим. 1.3 ст. 16 прим. 1 Закону №1877, здійснення яких дає право на отримання бюджетної дотації, контролюючий орган у першій або у другій квитанції звертається до особи з письмовою пропозицією подати нову заяву (із зазначенням підстав неприйняття попередньої). Після усунення виявлених недоліків сільськогосподарський товаровиробник може подати нову заяву.

Стосовно виправлення показників у поданій до контролюючого органу заяві, то така процедура Порядком №179 не передбачена. Однак сільгосптоваровиробник може повторно подати заяву у порядку та у строки, визначені Порядком №179.

***

Власнику РРО необхідно подбати про зберігання документів

Відповідно до п. 4 розділу III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547, суб'єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов'язані, зокрема:

- зберігати в господарській одиниці останню використану та поточну розрахункову книжку, що використовується на період виходу з ладу РРО, здійснення його ремонту або у разі тимчасового (але не більше 7 робочих днів) відключення електроенергії;

- у кінці робочого дня (зміни) друкувати на РРО (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій;

- забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;

- друкувати X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;

- зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.

***

Нюанси відкриття нової торговельної точки приватним підприємцем

Кількість торгових точок, які може відкрити фізична особа-підприємець, не обмежена законодавством. При цьому підприємець сам вирішує питання відкриття нових об'єктів для провадження своєї підприємницької діяльності.

З'ясуємо, як фізична особа-підприємець-платник єдиного податку, які відкрила торговельну точку, має повідомити про це контролюючі органи та які штрафні санкції передбачено у разі неповідомлення.

У разі виникнення змін у відомостях, зокрема у разі зміни місця провадження господарської діяльності, суб'єкти господарювання повинні подати заяву до контролюючого органу з відповідними відомостями. Така заява подається платниками єдиного податку:

- першої і другої груп – не пізніше 20 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни;

- третьої групи – разом з податкової декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни (пункти 298.5, 298.6 ст. 298 Податкового кодексу України) (далі – Кодекс).

Фізична особа-підприємець-платник єдиного податку при відкритті нового торговельного об'єкта повинна подати відповідну заяву до органу ДФС за місцем реєстрації та повідомити про об'єкти оподаткування та об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, шляхом подання повідомлення за формою 20-ОПП.

Неподання у строки та у випадках, передбачених Кодексом, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, згідно з вимогами, встановленими Кодексом, тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 170 грн (п. 117.1 ст. 117 Кодексу).

Не усунення таких порушень або ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої було застосовано штрафи за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 грн.

***

Подільською ОДПІ до бюджетів мобілізовано майже 394 мільйони гривень ПДФО

У січні-жовтні 2017 року Подільською ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області до бюджетів усіх рівнів забезпечено 393,8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, з них 99,3 млн грн. до Державного бюджету та 294,5 млн грн. до місцевих бюджетів.

Так по м.Подільськ сплачено – 108,5 млн грн., Подільському району – 30 млн грн., Ананівському відділенню – 44,2 млн грн., Любашівському відділенню – 41,8 млн грн., Савранському відділенню – 25,8 млн грн.., Балтському відділенню – 73 млн грн., Кодимському відділенню –33,6 млн грн., Окнянському відділенню – 36,5 млн грн.

Збільшення надходжень з податку на доходи фізичних осіб забезпечено завдяки підвищенню рівня заробітної плати та погашенню заборгованості з виплати заробітної плати працівникам, вжиттю дієвих заходів з легалізації трудових відносин, прозорому адмініструванню податків і зборів. Додаткові надходження надають можливість місцевим громадам підвищувати рівень соціального захисту громадян та реалізовувати соціальні проекти.

Сектор організації роботи

Подільської ДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Грудень 2017 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31