Новини з податкової: АКЦІЯ для передплатників журналу «Вісник. Офіційно про податки»

АКЦІЯ

для передплатників журналу «Вісник. Офіційно про податки»

Журнал «Вісник. Офіційно про податки» проводить Акцію «Передплати «Вісник» на 2018 рік та отримай страховий поліс «Дорожній оберіг»».

Акція триває з 1 листопада по 31 грудня 2017 р.

Участь в Акції приймають платники податків, фахівці органів ДФС, студенти та викладачі економічних факультетів вищих навчальних закладів, які передплатили журнал «Вісник. Офіційно про податки» на 2018 рік.

Приз Акції – страховий поліс «Дорожній оберіг».

З питань щодо участі в Акції звертатися до філії ДП «Сервісно-видавничий центр» в Одеській області за телефонами: (0482) 32-48-02, (0482) 37-61-75, 096-3741435.

Контактна особа — Олена Бень.

***

До уваги платників податку на додану вартість!

Якщо після отримання попередньої оплати та складання податкової накладної, яка була зареєстрована в ЄРПН, відбувається зміна номенклатури товарів/послуг в межах отриманої суми (тобто ні товари/послуги, ні кошти не повертаються), постачальник (продавець) складає два розрахунки коригування до податкової накладної, складеної на дату отримання попередньої оплати:

- у першому зі знаком «–» зазначаються показники щодо товарів/послуг, номенклатура яких виправляється; такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем (отримувачем) товарів/послуг;

- у другому зі знаком «+» зазначаються показники щодо товарів/послуг, які фактично постачаються; такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальником товарів/послуг

При цьому у графі 2 обох розрахунків коригування зазначається причина коригування – «зміна номенклатури».

***

Щодо надання витягів з реєстру страхувальників

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує, що платники єдиного внеску та/або застраховані особи можуть отримати інформацію з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування у формі витягу.

Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (за ф. № 1-ЗРС) подається одним із таких способів:

особисто платником єдиного внеску та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу ДФС;

надсилається поштою;

в електронній формі засобами електронного зв'язку.

При цьому, запит може бути поданий як до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску, так і до іншого контролюючого органу.

Витяг з реєстру страхувальників формується залежно від категорії платників та містить відомості з реєстру страхувальників, які є актуальними на дату формування витягу.

Якщо в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то заявнику видається довідка з реєстру страхувальників (ф. № 1-ДРС).

Звертаємо увагу, що тільки у разі особистого звернення фізичної особи надається:

інформація про встановлення з реєстрі страхувальників ознаки «пенсіонер за віком» (із зазначенням дати встановлення пенсії за віком) або «особа з інвалідністю» (із зазначенням дати встановлення пенсії по інвалідності або соціальної допомоги та дати закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність), яка зазначається у витягу з реєстру страхувальників (ф. № 2-ВРС);

витяг з реєстру страхувальників щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС).

***

Дізнатися про свої доходи громадяни можуть на веб-порталі ДФС України

Державна фіскальна служба продовжує удосконалювати електронні сервіси для платників податків. Зміни, ініційовані ДФС, набули чинності 21 листопада 2017 року, відповідно до наказу Мінфіну від 29.09.2017 № 822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174.

Наразі для отримання фізичними особами відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків можна звернутися до податкової інспекції безпосередньо або в електронному вигляді. Для подачі заяви в електронній формі обов'язковим є використання електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у Електронному кабінеті платника.

Даний сервіс доступний на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

Також скорочено термін реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО) з 5 до 3 днів. Для зручності, громадяни, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, мають можливість подати документи для реєстрації або внесення змін до ДРФО через будь-який контролюючий орган.

***

Коли виникає зобов'язання по орендній платі за земельні ділянки державної та комунальної власності

Відповідно до п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить

орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Платником орендної плати є орендар земельної ділянки (п. 288.2 ст. 288 ПКУ).

Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду (п. 288.3 ст. 288 ПКУ).

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої

земельної ділянки (п. 288.1 ст. 288 ПКУ).

Статтею 13 Закону України від 16 жовтня 1998 року № 161-XIV «Про оренду землі» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 161) встановлено, що договір оренди землі – це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Однією із істотних умов договору оренди землі, передбачених ст. 15 Закону № 161, є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату. При цьому за згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між

орендодавцем (власником) і орендарем (п. 288.4 ст. 288 ПКУ).

Відповідно до ст. 116 Земельного кодексу України від 25 жовтня 2001 року № 2768-III із змінами та доповненнями (далі – ЗКУ) громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених ЗКУ, або за результатами аукціону.

Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав (ст. 125 ЗКУ). Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (ст. 126 ЗКУ).

Слід зазначити, що згідно із ст. 25 Закону України від 06 жовтня 1998 року № 161-XIV «Про оренду землі» із змінами і доповненнями орендар земельної ділянки зобов'язаний, зокрема, приступати до використання земельної ділянки в строки, встановлені договором

оренди землі, зареєстрованим в установленому законом порядку.

Отже, орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності сплачується орендарем з дня виникнення права користування земельною ділянкою, а саме з дня реєстрації договору оренди земельної ділянки, якщо інше не встановлено умовами договору.

***

Платники Подільської ОДПІ сплатили 375 мільйонів гривень єдиного соціального внеску

З початку року платниками податків Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області забезпечено збір єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 375 млн грн.

Так по м.Подільськ сплачено – 90 млн грн.., Подільському району – 27,4 млн грн., Ананьївському відділенню – 44,4 млн грн., Любашівському відділенню – 43,4 млн грн., Савранському відділенню -28 млн грн.., Балтському відділенню – 80,4 млн грн., Кодимському відділенню –31,9 млн грн., Окнянському відділенню – 29,1 млн грн.

Також, нагадуємо, що з 10 листопада 2017 року набули чинності зміни до порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціального страхування, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 25.09.2017 № 803.

Документом врегульовано порядок дій та обліку платників єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон №755), у разі ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік.

Зокрема, встановлено, що якщо юридична особа, відокремлений підрозділ юридичної особи, фізична особа – підприємець, фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, має стан такої, що провадить діяльність та при цьому не перебуває на обліку чи знята з обліку у відповідному контролюючому органі, то таким органом проводяться заходи щодо отримання відповідних відомостей від державного реєстратора або подання заяв платниками єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону №755, для взяття її на облік як платників єдиного внеску. При цьому, такі фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, обліковується в реєстрі страхувальників з ознакою «платник не подав заяви для взяття на облік».

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Грудень 2017 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31