Новини з податкової: ГУ ДФС в Одеській області запрошує платників ПДВ до участі у зустрічі з питань зупинення реєстрації податкових накладних

ГУ ДФС в Одеській області запрошує платників ПДВ до участі

у зустрічі з питань зупинення реєстрації податкових накладних

Головне управління ДФС в Одеській області анонсує проведення зустрічей з платниками податків з метою надання інформаційної допомоги та обговорення проблемних питань, що виникають під час зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зустрічі відбуватимуться за адресою: м. Одеса, вул. Семінарська, 5 (актова зала ГУ ДФС в Одеській області).

В даний час відкрито реєстрацію на 29.03.2018 року, початок зустрічі о 12.00 год.

З організаційних питань щодо участі у заходах звертатися за телефоном: (0482) 377-576.

Реєстрація для участі у заході є обов'язковою і триває до 15.00 год. 28.03.2018 року за посиланням:

https://docs.google.com/forms/

Підтвердження про свою участь учасники отримають 28.03.2018 року на електронні адреси, вказані при реєстрації.

Пропуск учасників зустрічі здійснюватиметься згідно попередньої реєстрації при пред'явленні документів, що посвідчують особу.

***

До уваги платників ПДВ: нові правила зупинення реєстрації податкових накладних діють з 22.03.2018

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області звертає увагу платників ПДВ, що 22.03.2018 набуває чинності постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Постанова №117).

Податкова накладна/розрахунок коригування (далі – ПН/РК), які підлягають моніторингу – сукупності заходів та методів роботи контролюючих органів, що виявляє за результатами проведення аналізу наявної інформації в інформаційних ресурсах ДФС України та/або за результатами проведення обробки та аналізу податкової інформації об'єктивні ознаки наявності ризиків порушення норм податкового законодавства, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника ПДВ, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника ПДВ.

Зокрема, слід зазначити, що відповідно до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Порядок) у разі, коли за результатами моніторингу платник ПДВ, яким складено ПН/РК, відповідає критеріям ризиковості платника ПДВ, реєстрація таких ПН/РК зупиняється.

У разі коли за результатами моніторингу ПН/РК відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім ПН/РК, складених платником ПДВ, який має позитивну податкову історію платника ПДВ, реєстрація таких ПН/РК зупиняється.

ДФС України формує і веде у відкритому доступі окремий Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, за формою згідно з Додатком 1 до Порядку та щодня оприлюднює його на своєму офіційному веб-сайті.

Протягом місяця з дня набрання чинності Порядком окремий Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, функціонує в тестовому режимі.

Критерії ризиковості платника ПДВ, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника ПДВ, визначає ДФС України та надсилає на погодження Міністерству фінансів України в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

ДФС України оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника ПДВ, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника ПДВ.

ДФС України розраховує показники для визначення позитивної податкової історії платника ПДВ щомісяця до 10 числа місяця, що настає за звітним. Розраховані показники стають доступними для платника ПДВ в Електронному кабінеті.

Нагадуємо, що Постанову №117 опубліковано у офіційному виданні «Урядовий кур'єр» від 07.03.2018 №46.

***

Застосування у 2018 році ставки земельного податку, встановлені органом місцевого самоврядування

Фахівці Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області надають роз'яснення що відповідно до п.п. 10.1.1 п. 10.1 ст. 10 та п.п. 265.1.3 п. 265.1 ст. 265 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) плата за землю у складі податку на майно належить до місцевих податків.

Згідно з п. 12.3 ст. 12 ПКУ сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.

Оскільки плату за землю віднесено до місцевих податків і зборів, органи місцевого самоврядування на виконання вимог чинного законодавства повинні прийняти рішення про встановлення податку на майно в частині плати за землю і, зокрема визначити ставки земельного податку та перелік пільг зі сплати податку. Загальні засади встановлення податків і зборів визначено ст. 7 ПКУ.

Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом (п.п. 12.3.4 п. 12.3 ст. 12 ПКУ)

У разі якщо сільська, селищна, міська рада або рада об'єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов'язковими згідно з нормами ПКУ, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм ПКУ із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (п.п. 12.3.5 п. 12.3 ст. 12 ПКУ).

Водночас, п. 3 розд. ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 07 грудня 2017 року № 2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» встановлено, що у 2018 році до рішень про встановлення місцевих податків і зборів, прийнятих органами місцевого самоврядування, у тому числі радами об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, після 15 липня 2017 року та у 2018 році, не застосовуються вимоги п.п. 4.1.9 п. 4.1 та п. 4.5 ст. 4, п.п. 12.3.4 п. 12.3, п.п. 12.4.3 п. 12.4 та п. 12.5 ст. 12 ПКУ та Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Відповідно до п. 1 ст. 73 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із змінами та доповненнями акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Отже, якщо рішення органу місцевого самоврядування щодо встановлення ставок земельного податку (або зміни до рішення) прийнято та оприлюднене після 15.07.2017, то таке рішення є обов'язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами.

Обов'язок щодо застосування ставок земельного податку у платника виникає з урахуванням строків, визначених таким рішенням органу місцевого самоврядування.

***

Хто є платником рентної плати за спеціальне використання води з 01.01.2018 року

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що відповідно до п. 255.1 ст. 255 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками рентної плати за спеціальне використання води є:

первинні водокористувачі – суб'єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об'єктів;

суб'єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Згідно з частинами другою та третьою ст. 42 Водного кодексу України від 06 червня 1995 року № 213/95-ВР зі змінами і доповненнями водокористувачі можуть бути первинними і вторинними. Первинні водокористувачі – це ті, що мають власні водозабірні споруди і відповідне обладнання для забору води.

Слід зазначити, що згідно із п.п. 5 п. 297.1 ст. 297 ПКУ платники єдиного податку четвертої групи звільняються від обов'язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води.

***

Понад 80 мільйонів гривень ПДФО надійшло до бюджетів з легальних доходів мешканців Північного регіону Одеської області

У початку 2018 році по Подільській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області до бюджетів усіх рівнів сплачено 80,4 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб. Це на 5,2 мільйона гривень або на 14,1 відсотка більше проти відповідного періоду минулого року.

До державного бюджету відповідно до розподілу коштів надійшло 60,2 мільйона гривень ПДФО, бюджети місцевих громад отримали 20,2 мільйона гривень цього податку.

Так у місцевий бюджет міста Подільськ забезпечено надходження в сумі 18,9 млн грн., місцеві скарбниці Подільського району отримали 4,3 млн грн.., Балтського району – 9,6 млн грн., Ананьївського району – 6,9 млн грн., Любашівського району – 5,5 млн грн., Кодимського району – 4,9 млн грн., Савранського району – 4,1 млн грн., Окнянського району – 5,6 млн грн.

Активна співпраця влади, громадськості та бізнесу у питаннях легалізації та оплати праці приносить конкретні результати у збільшенні надходжень до бюджету з легальних доходів Важливо, що очільники територіальних громад долучилися до вирішення проблем легалізації ринку праці. Це стратегічне завдання для громад, які прагнуть реальної фінансової самостійності і збільшення надходжень за рахунок податкових платежів.

Нагадуємо, що до 1 травня 2018 року триває кампанія декларування доходів, отриманих у минулому році. Тому декларантів, котрі торік отримали доходи, з яких не сплачено ПДФО та військовий збір, чекають у Центрах обслуговування платників для роз'яснення питань, пов'язаних з процесом заповнення та подачі декларацій.

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Листопад 2020 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30