Новини з податкової: Заява про перехід на спрощену систему оподаткування

Новини з податкової:

Заява про перехід на спрощену систему оподаткування

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 - 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ).

Суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Перелік відомостей, які зазначаються суб'єктом господарювання у заяві про перехід на спрощену систему оподаткування, визначено п. 298.3 ст. 298 ПКУ.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Таким чином, останнім днем подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 01.01.2018 р. та розрахунку доходу за попередній календарний рік є 15 грудня 2017 року.

Звертаємо увагу на те, що здійснити перехід на спрощену систему оподаткування суб'єкт господарювання може один раз протягом календарного року.

***

Набув чинності Порядок застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області доводить до відома платників, що 05.12.2017 набрав чинності Порядок застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – Порядок), затверджений наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2017 №861 «Про затвердження Порядку застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.11.2017 за №1373/31241 (далі – Наказ №861).

Порядок розроблено відповідно до п.102.8 ст.102 глави 9 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Порядок визначає:

- механізм продовження граничних строків для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань (далі – граничні строки) відповідно до норм ПКУ;

- вимоги до змісту заяви платника податків про продовження граничних строків та порядок її подання;

- порядок та строки розгляду контролюючим органом заяви платника податків про продовження граничних строків.

Наказ №861 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 05.12.2017 №95.

При цьому, втратив чинність наказ Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010 №1044 «Про затвердження Порядку застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 Податкового кодексу України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.01.2011 за №84/18822.

***

Обов'язкові реквізити первинних документів, які підтверджують витрати фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування

Згідно з п. 177.2 ст. 177 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об'єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та не грошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця.

Для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством (п. 44.1 ст. 44 ПКУ).

Відповідно до частини другої ст. 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996) первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити:

назву документа (форми);

дату складання;

назву підприємства, від імені якого складено документ;

зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;

посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;

особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Згідно з Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерством фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі – Положення № 88), первинні документи складаються на бланках типових і спеціалізованих форм, затверджених відповідним органом державної влади. Документування господарських операцій може здійснюватись із використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні містити обов'язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм.

При цьому, відповідно до п. 2.11 Положення № 88, вільні рядки в первинних документах підлягають обов'язковому прокреслюванню.

***

Протягом січня - листопада 2017 року платниками податків території обслуговування Подільської ОДПІ зібрано 990 мільйонів гривень податкових платежів

Платниками податків, які знаходяться на обліку в Подільській ОДПІ, протягом січня - листопада п.р. забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів 989,9 млн грн. Про це інформував начальник Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Володимир Перішков.

Так, до державного бюджету впродовж одинадцяти місяців 2017 року спрямовано 363,0 млн грн., що на 140,2 млн грн. (або на 163%) більше минулорічних надходжень.

До місцевих бюджетів надійшло 626,9 млн грн. Це на 180,7 млн грн. (або на 140,7%) більше фактичних надходжень одинадцяти місяців 2016 року.

Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 375,0 млн грн. Порівняно з 2016 роком надходження зросли на 135,7 млн грн. (або на 156,7 %).

***

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Про пленарне засідання вісімнадцятої сесії Подільської районної ради VІІ скликання

УКРАЇНА

ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ

ПОДІЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Про пленарне засідання вісімнадцятої сесії

Подільської районної ради VІІ скликання

На підставі статті 46 та частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Провести пленарне засідання вісімнадцятої сесії Подільської районної ради VІІ скликання 15 грудня 2017 року об 10.00 годині в приміщенні актового залу Подільської районної ради, що за адресою: м. Подільськ, вул. Соборна, 105.

2. Рекомендувати для розгляду на пленарному засіданні вісімнадцятої сесії районної ради питання:

- Про визнання повноважень депутатів Подільської районної ради VІI скликання.

- Про внесення змін і доповнень до рішення Подільської районної ради від 23 грудня 2016 року № 168-VІI «Про районний бюджет Подільського району на 2017 рік».

- Інші питання.

3. Запросити на пленарне засідання районної ради депутатів Одеської обласної ради, голову Куяльницької сільської ради, голову районної державної адміністрації, заступника голови, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, керівників районних установ, служб та представників ЗМІ.

Голова Подільської

районної ради                                                                                    В. П. Синько

5 грудня 2017 року

№ 69/17

Новини з податкової: АКЦІЯ для передплатників журналу «Вісник. Офіційно про податки»

АКЦІЯ

для передплатників журналу «Вісник. Офіційно про податки»

Журнал «Вісник. Офіційно про податки» проводить Акцію «Передплати «Вісник» на 2018 рік та отримай страховий поліс «Дорожній оберіг»».

Акція триває з 1 листопада по 31 грудня 2017 р.

Участь в Акції приймають платники податків, фахівці органів ДФС, студенти та викладачі економічних факультетів вищих навчальних закладів, які передплатили журнал «Вісник. Офіційно про податки» на 2018 рік.

Приз Акції – страховий поліс «Дорожній оберіг».

З питань щодо участі в Акції звертатися до філії ДП «Сервісно-видавничий центр» в Одеській області за телефонами: (0482) 32-48-02, (0482) 37-61-75, 096-3741435.

Контактна особа — Олена Бень.

***

До уваги платників податку на додану вартість!

Якщо після отримання попередньої оплати та складання податкової накладної, яка була зареєстрована в ЄРПН, відбувається зміна номенклатури товарів/послуг в межах отриманої суми (тобто ні товари/послуги, ні кошти не повертаються), постачальник (продавець) складає два розрахунки коригування до податкової накладної, складеної на дату отримання попередньої оплати:

- у першому зі знаком «–» зазначаються показники щодо товарів/послуг, номенклатура яких виправляється; такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем (отримувачем) товарів/послуг;

- у другому зі знаком «+» зазначаються показники щодо товарів/послуг, які фактично постачаються; такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальником товарів/послуг

При цьому у графі 2 обох розрахунків коригування зазначається причина коригування – «зміна номенклатури».

***

Щодо надання витягів з реєстру страхувальників

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформує, що платники єдиного внеску та/або застраховані особи можуть отримати інформацію з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування у формі витягу.

Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (за ф. № 1-ЗРС) подається одним із таких способів:

особисто платником єдиного внеску та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу ДФС;

надсилається поштою;

в електронній формі засобами електронного зв'язку.

При цьому, запит може бути поданий як до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску, так і до іншого контролюючого органу.

Витяг з реєстру страхувальників формується залежно від категорії платників та містить відомості з реєстру страхувальників, які є актуальними на дату формування витягу.

Якщо в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то заявнику видається довідка з реєстру страхувальників (ф. № 1-ДРС).

Звертаємо увагу, що тільки у разі особистого звернення фізичної особи надається:

інформація про встановлення з реєстрі страхувальників ознаки «пенсіонер за віком» (із зазначенням дати встановлення пенсії за віком) або «особа з інвалідністю» (із зазначенням дати встановлення пенсії по інвалідності або соціальної допомоги та дати закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність), яка зазначається у витягу з реєстру страхувальників (ф. № 2-ВРС);

витяг з реєстру страхувальників щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС).

***

Дізнатися про свої доходи громадяни можуть на веб-порталі ДФС України

Державна фіскальна служба продовжує удосконалювати електронні сервіси для платників податків. Зміни, ініційовані ДФС, набули чинності 21 листопада 2017 року, відповідно до наказу Мінфіну від 29.09.2017 № 822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174.

Наразі для отримання фізичними особами відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків можна звернутися до податкової інспекції безпосередньо або в електронному вигляді. Для подачі заяви в електронній формі обов'язковим є використання електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у Електронному кабінеті платника.

Даний сервіс доступний на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

Також скорочено термін реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО) з 5 до 3 днів. Для зручності, громадяни, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, мають можливість подати документи для реєстрації або внесення змін до ДРФО через будь-який контролюючий орган.

***

Коли виникає зобов'язання по орендній платі за земельні ділянки державної та комунальної власності

Відповідно до п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить

орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Платником орендної плати є орендар земельної ділянки (п. 288.2 ст. 288 ПКУ).

Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду (п. 288.3 ст. 288 ПКУ).

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої

земельної ділянки (п. 288.1 ст. 288 ПКУ).

Статтею 13 Закону України від 16 жовтня 1998 року № 161-XIV «Про оренду землі» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 161) встановлено, що договір оренди землі – це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Однією із істотних умов договору оренди землі, передбачених ст. 15 Закону № 161, є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату. При цьому за згодою сторін у договорі оренди землі можуть зазначатися інші умови.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між

орендодавцем (власником) і орендарем (п. 288.4 ст. 288 ПКУ).

Відповідно до ст. 116 Земельного кодексу України від 25 жовтня 2001 року № 2768-III із змінами та доповненнями (далі – ЗКУ) громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених ЗКУ, або за результатами аукціону.

Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав (ст. 125 ЗКУ). Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (ст. 126 ЗКУ).

Слід зазначити, що згідно із ст. 25 Закону України від 06 жовтня 1998 року № 161-XIV «Про оренду землі» із змінами і доповненнями орендар земельної ділянки зобов'язаний, зокрема, приступати до використання земельної ділянки в строки, встановлені договором

оренди землі, зареєстрованим в установленому законом порядку.

Отже, орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності сплачується орендарем з дня виникнення права користування земельною ділянкою, а саме з дня реєстрації договору оренди земельної ділянки, якщо інше не встановлено умовами договору.

***

Платники Подільської ОДПІ сплатили 375 мільйонів гривень єдиного соціального внеску

З початку року платниками податків Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області забезпечено збір єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 375 млн грн.

Так по м.Подільськ сплачено – 90 млн грн.., Подільському району – 27,4 млн грн., Ананьївському відділенню – 44,4 млн грн., Любашівському відділенню – 43,4 млн грн., Савранському відділенню -28 млн грн.., Балтському відділенню – 80,4 млн грн., Кодимському відділенню –31,9 млн грн., Окнянському відділенню – 29,1 млн грн.

Також, нагадуємо, що з 10 листопада 2017 року набули чинності зміни до порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціального страхування, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 25.09.2017 № 803.

Документом врегульовано порядок дій та обліку платників єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон №755), у разі ухилення від взяття на облік або несвоєчасного подання заяви про взяття на облік.

Зокрема, встановлено, що якщо юридична особа, відокремлений підрозділ юридичної особи, фізична особа – підприємець, фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, має стан такої, що провадить діяльність та при цьому не перебуває на обліку чи знята з обліку у відповідному контролюючому органі, то таким органом проводяться заходи щодо отримання відповідних відомостей від державного реєстратора або подання заяв платниками єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону №755, для взяття її на облік як платників єдиного внеску. При цьому, такі фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, обліковується в реєстрі страхувальників з ознакою «платник не подав заяви для взяття на облік».

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запрошує громадян, фермерів та сільськогосподарські підприємства взяти участь у земельних торгах у формі аукціонуТорги відбудуться 22 грудня 2017 року

Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запрошує громадян, фермерів та сільськогосподарські підприємства взяти участь у земельних торгах у формі аукціону

з продажу права оренди на 7 років на земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Подільського району Одеської області.

Торги відбудуться 22 грудня 2017 року за адресою: м. Одеса, вул. Космонавтів, 34, 2 поверх, 207 кімната (актова зала). Реєстрація учасників торгів відбуватиметься з 7.00 до 09.40. Початок торгів о 10.00.

Для участі у земельних торгах необхідно до 17.00 18 грудня 2017 року включно подати за вищезазначеною адресою заяву про участь у земельних торгах та сплатити реєстраційний та гарантійний внески.

Банківські реквізити виконавця земельних торгів:

- для сплати гарантійного внеску: отримувач – Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Чорноморськ, МФО 328168, п/р 26008242032.

- для сплати реєстраційного внеску: отримувач - Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Чорноморськ, МФО 328168, п/р 26007242033.

З текстом договору оренди, який укладатиметься за результатами земельних торгів за кожним лотом, можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Держгеокадастру України: http://land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги». На цьому ж сайті у розділі «Публічна кадастрова карта» можна переглянути на карті місце розташування відповідних земельних ділянок.

Форму заяви на участь у земельних торгах та інформацію про документи, що треба додавати до неї, можна отримати у Виконавця торгів або на сайті Головного управління Держгеокадастру в Одеській області: http://odeska.land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги».

Більш детальну інформацію про торги можна отримати у виконавця торгів: ДП «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» за телефоном: (048)765-84-15 (контактна особа – Петрушка Василь Михайлович).

Основні характеристики земельних ділянок, розташованих на території Подільського району, право оренди на які виставляється на земельні торги окремими лотами 22.12.2017 р.

№ Місце розташування (адреса) земельної ділянки Цільове призначення (функціональне використання) земельної ділянки Загальна площа ріллі, га Кадастровий номер земельної ділянки Стартовий розмір річної орендної плати, грн. Розмір гарантійного внеску, грн. Розмір реєстраційного внеску, грн.

1 2 3 4 5 6 7 8

Подільський район Одеської області

1 Одеська область, Подільський район, Борщівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 8,6302 5122980800:01:001:0164 20 960,00 1 048,00 842,00

2 Одеська область, Подільський район, Великофонтанська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 14,7954 5122981300:01:001:0483 37 160,00 1 858,00 842,00

3 Одеська область, Подільський район, Великофонтанська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 8,0500 5122981300:01:003:0110 10 600,00 530,00 842,00

4 Одеська область, Подільський район, Гоноратська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 7,9055 5122981700:01:002:0254 15 620,00 781,00 842,00

5 Одеська область, Подільський район, Климентівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 21,4868 5122983000:01:001:0068 36 170,00 1 808,50 842,00

6 Одеська область, Подільський район, Климентівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 8,8114 5122983000:01:001:0069 17 760,00 888,00 842,00

7 Одеська область, Подільський район, Климентівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 18,4490 5122983000:01:001:0070 48 610,00 2 430,50 842,00

8 Одеська область, Подільський район, Климентівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 22,5056 5122983000:01:001:0072 52 610,00 2 630,50 842,00

9 Одеська область, Подільський район, Климентівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 5,2299 5122983000:01:002:0081 12 060,00 603,00 842,00

10 Одеська область, Подільський район, Климентівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 7,1573 5122983000:01:002:0082 13 680,00 684,00 842,00

11 Одеська область, Подільський район, Климентівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 5,7836 5122983000:01:003:0106 15 240,00 762,00 842,00

12 Одеська область, Подільський район, Климентівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 52,7886 5122983000:01:003:0107 150 760,00 7 538,00 842,00

13 Одеська область, Подільський район, Нестоїтська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 13,5191 5122985100:01:001:0485 30 160,00 1 508,00 842,00

14 Одеська область, Подільський район, Нестоїтська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 17,0458 5122985100:01:001:0486 46 130,00 2 306,50 842,00

15 Одеська область, Подільський район, Нестоїтська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 14,4960 5122985100:01:002:0249 26 100,00 1 305,00 842,00

16 Одеська область, Подільський район, Нестоїтська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 40,8161 5122985100:01:002:0250 84 580,00 4 229,00 842,00 

Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запрошує громадян, фермерів та сільськогосподарські підприємства взяти участь у земельних торгах у формі аукціонуТорги відбудуться 21 грудня 2017 року

Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» запрошує громадян, фермерів та сільськогосподарські підприємства взяти участь у земельних торгах у формі аукціону

з продажу права оренди на 7 років на земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Подільського району Одеської області.

Торги відбудуться 21 грудня 2017 року за адресою: м. Одеса, вул. Космонавтів, 34, 2 поверх, 207 кімната (актова зала). Реєстрація учасників торгів відбуватиметься з 7.00 до 09.40. Початок торгів о 10.00.

Для участі у земельних торгах необхідно до 17.00 15 грудня 2017 року включно подати за вищезазначеною адресою заяву про участь у земельних торгах та сплатити реєстраційний та гарантійний внески.

Банківські реквізити виконавця земельних торгів:

- для сплати гарантійного внеску: отримувач – Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Чорноморськ, МФО 328168, п/р 26008242032.

- для сплати реєстраційного внеску: отримувач - Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», Код (ЄДРПОУ) 00702995, в банку ПАТ «МАРФІН БАНК» м. Чорноморськ, МФО 328168, п/р 26007242033.

З текстом договору оренди, який укладатиметься за результатами земельних торгів за кожним лотом, можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Держгеокадастру України: http://land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги». На цьому ж сайті у розділі «Публічна кадастрова карта» можна переглянути на карті місце розташування відповідних земельних ділянок.

Форму заяви на участь у земельних торгах та інформацію про документи, що треба додавати до неї, можна отримати у Виконавця торгів або на сайті Головного управління Держгеокадастру в Одеській області: http://odeska.land.gov.ua/ у розділі «Земельні торги».

Більш детальну інформацію про торги можна отримати у виконавця торгів: ДП «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» за телефоном: (048)765-84-15 (контактна особа – Петрушка Василь Михайлович).

Основні характеристики земельних ділянок, розташованих на території Подільського району, право оренди на які виставляється на земельні торги окремими лотами 21.12.2017 р.

№ Місце розташування (адреса) земельної ділянки Цільове призначення (функціональне використання) земельної ділянки Загальна площа ріллі, га Кадастровий номер земельної ділянки Стартовий розмір річної орендної плати, грн. Розмір гарантійного внеску, грн. Розмір реєстраційного внеску, грн.

1 2 3 4 5 6 7 8

Подільський район Одеської області

1 Одеська область, Подільський район, Качурівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 17,2600 5122982500:01:001:0488 20 140,00 1 007,00 842,00

2 Одеська область, Подільський район, Косівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 43,6068 5125280500:01:001:0337 106 100,00 5 305,00 842,00

3 Одеська область, Подільський район, Косівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 12,4464 5122983400:01:002:0192 26 300,00 1 315,00 842,00

4 Одеська область, Подільський район, Любомирська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 21,4407 5122983400:01:002:0194 57 450,00 2 872,50 842,00

5 Одеська область, Подільський район, Любомирська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 5,8057 5122984600:01:001:0183 11 370,00 568,50 842,00

6 Одеська область, Подільський район, Любомирська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 11,6105 5122984600:01:001:0185 8 240,00 412,00 842,00

7 Одеська область, Подільський район, Любомирська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 7,2333 5122984600:01:001:0186 5 130,00 256,50 842,00

8 Одеська область, Подільський район, Петрівська сільська рада (за межами населеного пункту) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 5,6067 5122986000:01:002:0085 11 030,00 551,50 842,00

Новини з податкової: Формуємо податковий кредит при застосуванні «касового методу»

Новини з податкової:

Формуємо податковий кредит при застосуванні «касового методу»

Податковий кодекс України надає право певним категоріям платників формувати податкові зобов'язання з податку на додану вартість, використовуючи «касовий метод». Тобто, дата виникнення податкових зобов'язань визначається як дата зарахування/отримання коштів на банківський рахунок (у касу) платника податку або дата отримання інших видів компенсацій вартості поставлених ним товарів (послуг). Але і податковий кредит у таких платників формується датою списання коштів з банківського рахунку (видачі з каси) платника податку або датою надання інших видів компенсацій вартості поставлених йому товарів (послуг).

При цьому право на податковий кредит у платника виникає за умови наявності в ЄРПНі зареєстрованої податкової накладної. Тобто, якщо платник податку придбаває (виготовляє) товари (послуги) та основні фонди, які призначаються для їх використання в операціях, за якими застосовується касовий метод податкового обліку, то суми ПДВ, включаються до податкового кредиту на підставі зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної за умови їх оплати.

Якщо оплата за товари/послуги на підставі податкової накладної здійснюється в різних звітних податкових періодах, то суми ПДВ відносяться до податкового кредиту тих звітних періодів, в яких відбувається списання коштів з банківського рахунку (видачі з каси) платника податку або надання інших видів компенсацій вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) йому товарів/послуг.

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області ще раз звертає увагу платників податків, що даний механізм застосовується лише тими платниками ПДВ, які використовують «касовий метод».

***

У яких випадках та в які терміни особа підлягає обов'язковій реєстрації як платник ПДВ?

Відповідно до п. 181.1 ст. 181 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у разі якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розд. V ПКУ, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1000000 грн. (без урахування податку на додану вартість), така особа зобов'язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених ст. 183

ПКУ, крім особи, яка є платником єдиного податку першої - третьої групи.

Згідно із п. 183.2 ст. 183 ПКУ у разі обов'язкової реєстрації особи як платника податку реєстраційна заява подається до контролюючого органу не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних

операцій, визначеного у ст. 181 ПКУ.

Пунктом 183.10 ст. 183 ПКУ визначено, що будь-яка особа, яка підлягає обов'язковій реєстрації як платник податку, і у випадках та в порядку, передбачених цією статтею, не подала до контролюючого органу реєстраційну заяву, несе відповідальність за ненарахування або несплату цього податку на рівні зареєстрованого платника без права

нарахування податкового кредиту та отримання бюджетного відшкодування.

***

Про сплату земельного податку у разі припинення права постійного користування земельною ділянкою

Фахівці Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області звертає увагу платників, що відповідно до п.286.1 ст.286 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Статтею 4 Закону України від 01.07.2004 №1952 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» зі змінами передбачено, що державній реєстрації підлягають, зокрема, право постійного користування.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році (п.287.1 ст.287 ПКУ).

При переході права власності на земельну ділянку від одного власника – юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності (п.286.5 ст.286 ПКУ).

Отже, у разі припинення права постійного користування земельною ділянкою державної або комунальної власності у визначеному законодавством порядку, юридична або фізична особа сплачує земельний податок за фактичний період перебування землі у користуванні у поточному році, тобто до дати внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про припинення права постійного користування земельною ділянкою.

***

Місцеві скарбниці поповнилися на суму майже 22 млн грн. єдиного податку

За жовтень місяць п.р. до місцевих бюджетів Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області від представників малого підприємництва з початку року надійшло 21,9 млн грн єдиного податку. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року показники по єдиного податку збільшено на 4,7 млн гривень.

Так по м.Подільськ сплачено – 1,2 млн грн., Подільському району – 2,5 млн грн., Ананівському відділенню – 3,4 млн грн., Любашівському відділенню –3,3 млн грн., Савранському відділенню –2,4 млн грн., Балтському відділенню – 4,8 млн грн., Кодимському відділенню –1,9 млн грн., Окнянському відділенню – 2,4 млн грн.

Така позитивна динаміка невипадкова, адже єдиний податок від малого підприємництва належить до тих податкових платежів, надходження якого стабільно і суттєво зростають та поповнюють бюджети місцевих громад.

Зокрема, фізичні особи – підприємці сплатили 4,6 млн грн. єдиного податку, юридичні особи сплатили до місцевого бюджету 0,5 млн грн. єдиного податку. Також, свій внесок в сумі 16,8 млн гривень зробили і сільгосптоваровиробники.

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

До уваги платників податків!«Вісник. Право знати все про податки і збори»

Новини з податкової:

До уваги платників податків!

Офіційне видання Державної фіскальної служби України Інформаційно-аналітичний журнал «Вісник. Право знати все про податки і збори» запрошує платників податків взяти участь у роботі Національного агрофоруму на тему: «Податки. Фінанси. Право».

Дата проведення: 07 грудня 2017 року

Початок форуму: о 10 год. 00 хв. (реєстрація з 09 год. 30 хв.)

Місце проведення: м. Київ, готель «Хрещатик» (вул. Хрещатик, 14)

Детальна інформація щодо проведення Національного агрофоруму на тему: «Податки. Фінанси. Право» на сайті офіційного видання ДФС України «Вісник. Офіційно про податки», за посиланням: http://www.visnuk.com.ua/forum/.

Для реєстрації на участь у форумі необхідно звернутися до Філії ДП «СВЦ» в Одеській області за телефонами: (0482) 37-61-75, 096-3741435.

Електронна адреса: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Контактна особа — Олена Бень.

***

Від власників нерухомості місцеві бюджети північного регіону Одеської області отримали більше 4 мільйонів гривень

За підсумками десяти місяців поточного року місцеві бюджети від платників Подільської ОДПІ отримали 4,1 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Проти результатів попереднього року надходження по нерухомості збільшено на 2,2 млн гривень.

Так по м.Подільськ сплачено –1,3 млн грн., Подільському району –0,4 млн грн., Ананівському відділенню –0,4 млн грн., Любашівському відділенню –0,3 млн грн., Савранському відділенню –0,2 млн грн., Балтському відділенню –1,0 млн грн., Кодимському відділенню – 0,3 млн грн., Окнянському відділенню –0,2 млн грн.

Безперечним лідером у сплаті податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є власники майна – юридичні особи, якими сплачено 2,6 млн грн., сума надходжень від фізичних осіб становить 1,5 млн грн.

Водночас нагадуємо, що сплачувати податок на нерухоме майно зобов'язані лише ті громадяни, котрі володіють квартирою/квартирами, житлова площа яких перевищує 60м2 і будинку/будинків, загальна площа яких перевищує 120м2, різних типів житлової нерухомості, загальна площа яких перевищує 180м2, та являються власниками та землекористувачами земельних ділянок.

***

За яких умов фізична особа- підприємець може бути платником єдиного податку?

Фахівці Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області надають роз'яснення, що відповідно до п.п. 1 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) до платників єдиного податку, які відносяться до першої групи, належать фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не

перевищує 300000 гривень.

До платників єдиного податку, які відносяться до другої групи, згідно з п.п. 2 п. 291.4 ст. 291 ПКУ належать фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує

1500000 гривень.

До платників єдиного податку, які відносяться до третьої групи, належать фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень.

***

В податковій декларації з ПДВ якого звітного періоду відображається коригування податкових зобов'язань та податкового кредиту на підставі розрахунку коригування до податкової накладної?

Пунктом 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755 – VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено, що якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг:постачальник має право зменшити податкові зобов'язання на підставі розрахунку коригування, своєчасно зареєстрованого отримувачем в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), у податковій декларації з ПДВ того звітного (податкового) періоду, в якому його складено. Якщо розрахунок коригування зареєстрований в ЄРПН з порушенням терміну реєстрації, то постачальник має право зменшити податкові зобов'язання у податковій декларації з ПДВ того звітного періоду, в якому його зареєстровано в ЄРПН;покупець повинен зменшити податковий кредит в податковій декларації з ПДВ за звітний (податковий) період, на який припадає дата складення розрахунку коригування, та зареєструвати його в

ЄРПН у встановлені терміни.

У разі збільшення суми компенсації вартості товарів/послуг: постачальник повинен збільшити податкові зобов'язання в податковій декларації з ПДВ за звітний (податковий) період, на який припадає дата складення розрахунку коригування; покупець має право збільшити податковий кредит на підставі розрахунку коригування, своєчасно зареєстрованого в ЄРПН, у податковій декларації з ПДВ за той звітний (податковий) період, в якому його складено, або за будь-який наступний звітний (податковий) період, але не пізніше ніж через 365 днів з дати його складення. Якщо розрахунок коригування зареєстрований в ЄРПН з порушенням терміну реєстрації, то покупець має право збільшити податковий кредит у податковій декларації з ПДВ того звітного періоду, в якому його зареєстровано в ЄРПН, або будь-якого наступного звітного (податкового) періоду, але не пізніше ніж через 365 днів з дати його складення.

***

Оподаткування доходу від здавання в оренду земельних ділянок

Орендна плата за здані громадянами в оренду земельні ділянки та земельні паї є доходом та відповідно оподатковується податком на доходи фізичних осіб (далі - ПДФО).

Відповідно до п.п. 170.1.1 п. 170.1 ст. 170 Податкового кодексу України податковим агентом платника податку - орендодавця щодо його доходу від надання в оренду земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельної частки (паю) є орендар.

При цьому об'єкт оподаткування визначається виходячи з розміру орендної плати, зазначеної в договорі оренди, але не менше ніж мінімальна сума орендного платежу, встановлена законодавством з питань оренди землі.

Статтею 21 Закону України від 06 жовтня 1998 року № 161-ХІV «Про оренду землі» встановлено, що розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди. Водночас, згідно з ст. 1 Указу Президента України від 02 лютого 2002 року № 92/2002 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту селян - власників земельних ділянок та земельних часток (паїв)» плата за оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення, земельних часток (паїв) має становити не менше 3 % визначеної відповідно до законодавства вартості земельної ділянки, земельної частки (паю).

ПДФО з доходу у вигляді орендної плати утримується за ставкою 18 %. Крім того, загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до якого включаються і доходи у вигляді орендної плати, згідно з пп. 1.2 п. 161 підрозд. 10 розд. XX Податкового кодексу України є об'єктом обкладення військовим збором (за ставкою 1,5 %).

Сектор організації роботи Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Новини з податкової: Сільгоспвиробників вносять до Реєстру отримувачів бюджетної дотації

Сільгоспвиробників вносять до Реєстру отримувачів бюджетної дотації

Законом України від 24 червня 2004 року №1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі – Закон №1877) передбачено, що сільськогосподарський товаровиробник для внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі – Реєстр) подає до контролюючого органу за місцем свого обліку як платника ПДВ заяву.

Відзначимо, що Порядок ведення Реєстру затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2017 року №179 (далі – Порядок №179).

Пунктом 7 Порядку №179 встановлено, що заява подається протягом п'яти календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період (місяць), в якому досягнуто необхідних обсягів.

Заява, яка прийнята до розгляду, розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів з дня її отримання.

Контролюючий орган відмовляє у внесенні сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру, якщо за результатами розгляду заяви встановлено, зокрема, що сільськогосподарський товаровиробник не відповідає вимогам щодо питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів у вартості всіх товарів, поставлених сільськогосподарським товаровиробником, або щодо такого сільгосптоваровиробника на дату подання заяви прийнято рішення про припинення.

Про відмову контролюючий орган надсилає другу квитанцію сільськогосподарському товаровиробнику із зазначенням причин відмови.

Якщо в заяві відсутні або недостовірно заповнені обов'язкові реквізити, дані заяви не відповідають відомостям Єдиного державного реєстру чи в заяві відсутні дані про види діяльності відповідно до п. 16 прим. 1.3 ст. 16 прим. 1 Закону №1877, здійснення яких дає право на отримання бюджетної дотації, контролюючий орган у першій або у другій квитанції звертається до особи з письмовою пропозицією подати нову заяву (із зазначенням підстав неприйняття попередньої). Після усунення виявлених недоліків сільськогосподарський товаровиробник може подати нову заяву.

Стосовно виправлення показників у поданій до контролюючого органу заяві, то така процедура Порядком №179 не передбачена. Однак сільгосптоваровиробник може повторно подати заяву у порядку та у строки, визначені Порядком №179.

***

Власнику РРО необхідно подбати про зберігання документів

Відповідно до п. 4 розділу III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547, суб'єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов'язані, зокрема:

- зберігати в господарській одиниці останню використану та поточну розрахункову книжку, що використовується на період виходу з ладу РРО, здійснення його ремонту або у разі тимчасового (але не більше 7 робочих днів) відключення електроенергії;

- у кінці робочого дня (зміни) друкувати на РРО (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій;

- забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;

- друкувати X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;

- зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.

***

Нюанси відкриття нової торговельної точки приватним підприємцем

Кількість торгових точок, які може відкрити фізична особа-підприємець, не обмежена законодавством. При цьому підприємець сам вирішує питання відкриття нових об'єктів для провадження своєї підприємницької діяльності.

З'ясуємо, як фізична особа-підприємець-платник єдиного податку, які відкрила торговельну точку, має повідомити про це контролюючі органи та які штрафні санкції передбачено у разі неповідомлення.

У разі виникнення змін у відомостях, зокрема у разі зміни місця провадження господарської діяльності, суб'єкти господарювання повинні подати заяву до контролюючого органу з відповідними відомостями. Така заява подається платниками єдиного податку:

- першої і другої груп – не пізніше 20 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни;

- третьої групи – разом з податкової декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни (пункти 298.5, 298.6 ст. 298 Податкового кодексу України) (далі – Кодекс).

Фізична особа-підприємець-платник єдиного податку при відкритті нового торговельного об'єкта повинна подати відповідну заяву до органу ДФС за місцем реєстрації та повідомити про об'єкти оподаткування та об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, шляхом подання повідомлення за формою 20-ОПП.

Неподання у строки та у випадках, передбачених Кодексом, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, згідно з вимогами, встановленими Кодексом, тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 170 грн (п. 117.1 ст. 117 Кодексу).

Не усунення таких порушень або ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої було застосовано штрафи за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 грн.

***

Подільською ОДПІ до бюджетів мобілізовано майже 394 мільйони гривень ПДФО

У січні-жовтні 2017 року Подільською ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області до бюджетів усіх рівнів забезпечено 393,8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, з них 99,3 млн грн. до Державного бюджету та 294,5 млн грн. до місцевих бюджетів.

Так по м.Подільськ сплачено – 108,5 млн грн., Подільському району – 30 млн грн., Ананівському відділенню – 44,2 млн грн., Любашівському відділенню – 41,8 млн грн., Савранському відділенню – 25,8 млн грн.., Балтському відділенню – 73 млн грн., Кодимському відділенню –33,6 млн грн., Окнянському відділенню – 36,5 млн грн.

Збільшення надходжень з податку на доходи фізичних осіб забезпечено завдяки підвищенню рівня заробітної плати та погашенню заборгованості з виплати заробітної плати працівникам, вжиттю дієвих заходів з легалізації трудових відносин, прозорому адмініструванню податків і зборів. Додаткові надходження надають можливість місцевим громадам підвищувати рівень соціального захисту громадян та реалізовувати соціальні проекти.

Сектор організації роботи

Подільської ДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Про ліквідацію Відділу житлово-комунального господарства та будівництва

 

Відповідно до рішення Подільської районної ради «Про внесення змін до рішення районної ради від 23 грудня 2016 року № 179 – VII « Про затвердження структури , штатного розпису та кошторису видатків на утримання районної ради та її виконавчого апарату на 2017 рік».

Від 9 листопада 2017 року № 251/17К.

Районна рада вирішила:

1. Припинити шляхом ліквідації Відділ житлово-комунального господарства та будівництва виконавчого апарату Подільської районної ради (код ЄДРПОУ 41217465, юридична адреса: 66300, Одеська область, м. Подільськ, вул. Соборна, 105)

Претензії приймаються за адресою:

Одеська обл. м. Подільськ вул. Соборна, 105 тел. 048622-37-27.

Про ліквідацію відділлу з аграрних відносин, земельних питань та інвестиційної діяльності

 

Відповідно до рішення Подільської районної ради «Про внесення змін до рішення районної ради від 23 грудня 2016 року № 179 – VII « Про затвердження структури , штатного розпису та кошторису видатків на утримання районної ради та її виконавчого апарату на 2017 рік».

Від 9 листопада 2017 року № 251/17К.

Районна рада вирішила:

1. Припинити шляхом ліквідації відділ з аграрних відносин, земельних питань та інвестиційної діяльності (код ЄДРПОУ 41487090, юридична адреса: 66300, м. Подільськ, вул. Соборна, 105)

Претензії приймаються за адресою:

Одеська обл. м. Подільськ вул. Соборна, 105 тел. 0486221211.

Новини з податкової: Зміни з 01.01.2018 року до порядку сплати та адміністрування єдиного соціального внеску

                        Зміни з 01.01.2018 року до порядку сплати та адміністрування єдиного соціального внеску

Фахівці Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області інформують , що Законом України від 03 жовтня 2017 року № 2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» внесено зміни і до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування». Усі запроваджені зміни щодо розміру та обчислення ЄСВ наберуть чинності з 01.01.2018 року.

Для фізичних осіб – підприємців, які застосовують загальну систему оподаткування; осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, а саме наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, або осіб, які проводять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності; членів фермерського господарства встановлено нові строки сплати єдиного внеску.

Зазначені особи будуть зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується такий внесок. У 2017 році дана категорія платників внески сплачувала - один раз на рік .

Для представників бізнесу, що обрали спрощену систему оподаткування ставка та терміни перерахування ЄСВ залишилися незмінні – щоквартально у розмірі 22 відсотки від суми нарахованого доходу, але не нижче як від мінімальної заробітної плати.

Але разом з тим, серед нововведень Закону № 2148-VIII є те, що платники єдиного податку групи 1 втрачають право на сплату ЄСВ у сумі не менш ніж 0,5 мінімального страхового внеску. Тобто платники єдиного податку 1 групи мають сплачувати ЄСВ не менше мінімального розміру.

У 2018 році до таких категорій, що звільняються від сплати, окрім підприємців на загальній системі оподаткування та єдиному податку, добавлено членів фермерського господарства. Ця категорія платників звільняється від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони отримують пенсію за віком, або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст..26 Закону про пенсійне страхування, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.

***

Звітність неприбуткових організацій

Державна фіскальна служба України своїм листом від 10.08.2017 р. N 21192/7/99-99-12-02-04-17 роз'яснила, яким чином повинні подавати податкову звітність неприбуткові організації, яких з 1 липня 2017 року було виключено з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Нагадаємо, що неприбуткові організації, для включення їх до нового Реєстру неприбуткових організацій, повинні були до 1 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до норм Податкового Кодексу та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу. У протилежному ж випадку такі неприбуткові організації підлягають виключено з Реєстру. Як наслідок, з 1 липня 2017 року такі організації втрачають ознаку неприбутковості та стають платниками податку на прибуток підприємств.

Отже, протягом 2017 року ці організації мають два "статуси": не є платниками податку на прибуток (до 01.07.2017) та є платниками податку на прибуток (з 01.07.2017) і, відповідно, повинні відзвітувати за два таких періоди.

***

Заборгованість з єдиного соціального внеску розстроченню не підлягає

Відповідно до частини 12 ст. 9 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

За наявності у платника ЄСВ одночасно із зобов'язаннями із сплати ЄСВ зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати ЄСВ виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу).

У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати ЄСВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄСВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (частина 11 ст. 9 Закону № 2464).

Тобто, чинним законодавством, що регулює порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, не передбачено розстрочення та відстрочення заборгованості зі сплати ЄСВ.

***

До якого контролюючого органу необхідно звертатись фізичній особі-власнику декількох об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розміщених в різних населених пунктах, для проведення звірки даних?

Фахівці Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляють, що відповідно до п.п.266.7.3 п.266.7 ст.266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

***

Відповідальність за неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності

За січень-жовтень 2017 року до Подільської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області платниками податків подано податкової звітності (звітів, декларацій та додатків до них) в кількості 231363.

Нагадаємо, що 9 листопада 2017 року - останній день подання податкової звітності за 111 квартал 2017 року.

Фахівці Подільської ОДПІ звертають увагу, що відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності передбачено п. 120.1 ст. 120 ПКУ, зокрема, неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до п. 49.2 ст. 49 ПКУ) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов'язок подання якої до контролюючих органів передбачено ПКУ, - тягнуть за собою штраф в розмірі 170 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою штраф в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Отже, за неподання або несвоєчасне подання платником податків податкової звітності передбачена фінансова відповідальність у вигляді штрафних (фінансових) санкцій, а саме:

- в розмірі 170 гривень за кожне неподання (несвоєчасне подання) декларації (розрахунку);

- в розмірі 1020 гривень при повторному порушенні за несвоєчасне подання податкової декларації (розрахунку) платником податків незалежно від виду податку, за яке до такого платника протягом року вже було застосовано штраф за неподання (несвоєчасне подання) податкової декларації (розрахунку) та у період до одного року винесено податкове повідомлення-рішення.

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Об’єднаний трудовий архів Подільського району інформує

Об'єднаний трудовий архів Подільського району інформує

З кожним роком зростає роль документального підтвердження прав громадян на соціальний захист населення.

За 10 місяців 2017 року прийнято та надано відповіді на 320 заяв громадян та 45 запитів юридичних осіб з питань отримання архівних довідок,копій,витягів з документів з особового складу ліквідованих юридичних осіб району.З них 352 – позитивні відповіді –

архівні довідки та витяги на заяви мешканців нашого району та міста,інших районів

Одеської області,інших регіонів України та зарубіжжя. Прийнято 20 громадян на особистому прийомі з інших архівних питань,по яких кожному надана інформація або

консультація,куди можна звернутися для одержання позитивного результату.

Кількість звернень від мешканців населених пунктів по сільських радах становить:

Борщівська сільська рада-16 запитів, Бочманівська-14,Великофонтанська-5,Гоноратська-7,Качурівська-6,Климентівська-16,Косівська-4,Куяльницька-3,Липецька-56,Любомирська-17,Мардарівська-8,Нестоїтська-13,Новоселівська-5,Олексіївська-26,Петрівська-19, Станіславська-30,Старокульнянська-6,Ставківська-2.

42 запити надійшли від громадян міста Подільська,5- інших районів Одеської області,9 -з інших регіонів України,11-від іноземних громадян (Росія,Молдова,ПМР,Казахстан).

Всього за 10 місяців надано 320 архівних довідок, з них 157 - по підтвердженню стажу,

65 - по заробітній платі, 98 - про реорганізацію підприємств.

Нарівні з прийомом громадян архівом ведеться робота по прийманню на зберігання документів ліквідованих господарств району,надання методичної допомоги відомчим архівам господарств – фондоутворювачів трудового архіву з питань правильного ведення та описування документів з особового складу,обліку та удосконалення довідкового апарату,контролю стану збереженості документів з особового складу.

В об'єднаному трудовому архіві можна отримати довідки про трудовий стаж,заробітну плату для нарахування пенсії за віком,за інвалідністю,перерахунку її,при втраті годувальника та інше.Надається допомога громадянам в пошуку документів ліквідованих господарств,документи які знаходяться у правонаступників та документи яких не передано на зберігання до архіву.

Об'єднаний трудовий архів знаходиться за адресою: вул.Соборна,105.

Телефон для довідок: 2-06-39

 

Інна Бабій

Головний спеціаліст трудового архіву

Подільської районної ради

Про пленарне засідання сімнадцятої сесії Подільської районної ради VІІ скликання

УКРАЇНА

ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ

ПОДІЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Про пленарне засідання сімнадцятої сесії

Подільської районної ради VІІ скликання

На підставі статті 46 та частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Провести пленарне засідання сімнадцятої сесії Подільської районної ради VІІ скликання 9 листопада 2017 року об 10.00 годині в приміщенні актового залу Подільської районної ради, що за адресою: м. Подільськ, вул. Соборна, 105.

2. Рекомендувати для розгляду на пленарному засіданні сімнадцятої сесії районної ради питання:

- Про звіт районної державної адміністрації про виконання районного бюджету Подільського району за 9 місяців 2017 року.

- Про внесення змін і доповнень до рішення Подільської районної ради від 23 грудня 2016 року № 168-VІI «Про районний бюджет Подільського району на 2017 рік».

- Інші питання.

3. Запросити на пленарне засідання районної ради депутатів Одеської обласної ради, голову районної державної адміністрації, заступника голови, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, керівників територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, керівників районних установ, служб, сільських голів та представників ЗМІ.

Голова Подільської

районної ради                                                                                В. П. Синько

31 жовтня 2017 року

№ 59/17

Новини з податкової: Дізнатися про наявність податкового боргу можливо за допомогою електронного сервісу ДФС

Дізнатися про наявність податкового боргу можливо за допомогою електронного сервісу ДФС

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області звертає увагу платників податків, що на офіційному веб-порталі ДФС України функціонує електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера». За його допомогою платники податків мають змогу отримати інформацію щодо наявності у суб'єктів господарювання податкового боргу.

Податковий сервіс передбачає пошук інформації про наявність у платника податків податкового боргу у єдиній базі даних ДФС, у цілому по Україні, за основним та неосновним місцем обліку платника податків. Результат інформаційного пошуку про наявність податкового боргу у платника податків формується в узагальненому вигляді.

Оновлення інформації в електронному сервісі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (наявність податкової заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників у центральній базі даних, за результатами попереднього банківського дня.

Крім того, для проведення звірки щодо стану розрахунків з бюджетом, платник податків може звернутись до контролюючих органів за основним та неосновним місцем обліку.

***

Для сільськогосподарських товаровиробників спрощено процедуру реєстрації податкових накладних

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє: 13.10.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.09.2017 № 776 «Про затвердження Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Наказ № 776), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.09.2017 за № 1204/31072, яким внесені зміни до наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Наказ № 567), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за № 753/30621.

Зокрема, Наказом № 776 передбачено автоматичне врахування системою Моніторингу інформації, поданої за встановленою формою платниками - сільськогосподарськими товаровиробниками, що внесені до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України від 24 червня 2004 року № 1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України», та/або сільськогосподарськими підприємствами, що на 31 грудня 2016 року застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на 31 грудня 2016 року) і мають власну чи орендовану земельну ділянку загальною площею понад 200 га включно станом на 01 січня 2017 року, що задекларована до 20 лютого 2017 року, і у яких за період з 01 січня 2017 року не було одночасної зміни засновника і керівника та в якій зазначено коди, згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) постачання (виготовлення) таких груп товарів: 01 Живі тварини; 03 Риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні; 04 Молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені; 07 Овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби; 08 Їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь; 10З ернові культури; 12 Насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж.

У зв'язку із цим додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, доповнено новими полями: «Сільськогосподарський товаровиробник, що до 1 січня 2017 року застосовував спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Податкового кодексу України»; «Сільськогосподарський товаровиробник, внесений до Реєстру отримувачів бюджетної дотації».

Також Наказом № 776 передбачено, що інформація за встановленою формою подається із поясненням платника податків, в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Розгляд Таблиці даних платника податку здійснюватиметься протягом п'яти робочих днів, що настають за днем її отримання.

Додатково повідомляємо: з оновленим текстом Наказу № 567 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу Державної фіскальної служби України (http://zir.sfs.gov.ua).

***

Надходження ЄСВ протягом дев'яти місяців поточного року становлять більше 300 млн гривень

За січень – вересень 2017 року платниками податків Подільської ОДПІ ГУ ДФС. в Одеській бласті забезпечено збір єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 300,5 млн грн.

Так по м.Подільськ сплачено – 72,7 млн грн.., Подільському району – 23,3 млн грн., Ананівському відділенню – 35,6 млн грн., Любашівському відділенню - 35,2 млн грн., Савранському відділенню - 22 млн грн.., Балтському відділенню – 64,2 млн грн., Кодимському відділенню – 25,5 млн грн., Окнянському відділенню – 23,3 млн грн.

Отримані кошти єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування направляються в першу чергу на пенсійні виплати, виплати в зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, виплати по безробіттю, виплати у зв'язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням. Тому, вкрай важливо, щоб усі роботодавці не допускали виплату заробітної плати «в конвертах», сумлінно ставились до своєчасної виплати заробітної плати, та відповідно сплати ЄСВ.

***

Застосовання до ФОП - платника єдиного податку, який не застосовує РРО, фінансових санкцій за не оприбуткування готівки в книзі обліку доходів та витрат

Подільська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що у разі не оприбуткування (неповного та /або несвоєчасного) оприбуткування готівки в книзі доходів та витрат до приватних підприємців, в тому числі платників єдиного податку – фізичних осіб, органи ДФС застосовують штрафні санкції відповідно до вимог Указу Президента України від 12 червня 1995 року №436/95-ВР «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки», у п'ятикратному розмірі неоприбуткованої суми.

Нагадаємо, що форма книги доходів та витрат затверджена наказом Міністерства фінансів від 19.06.2015 № 579 : Форма 1 – книга обліку доходів та витрат (для платників єдиного податку першої, другої та третьої групи, які не є платниками ПДВ та Форма 2 - книга обліку доходів та витрат (для платників єдиного податку третьої групи, які є платниками ПДВ).

***

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Новини з податкової: До уваги платників податків! Основні зміни полягають в наступному

Новини з податкової:

До уваги платників податків!

Державна фіскальна служба України повідомляє про набрання чинності наказу Міністерства фінансів України від 18.09.2017 № 776 «Про внесення Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – наказ 776), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 29.09.2017 за № 1204/31072.

Основні зміни полягають в наступному:

- платник податків має право подати Таблицю даних платника податків (далі – Таблиця) без наявності факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- до Таблиці подається пояснення платника податків, в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податків;

- інформація з Таблиці розглядається ДФС протягом п'яти робочих днів, що настають за днем її отримання;

- інформація з Таблиці враховується автоматично системою Моніторингу, якщо така інформація подається сільгосптоваровиробниками, яких внесено до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та/або сільськогосподарськими підприємствами, що на 31.12.2016 застосовували спеціальний режим оподаткування згідно зі статтею 209 Податкового кодексу України (у редакції, що діяла на 31.12.2016) і мають власну чи орендовану земельну ділянку загальною площею понад 200 га включно станом на 01.01.2017, що задекларована до 20.02.2017, і у яких за період з 01.01.2017 не було одночасної зміни засновника і керівника та в якій зазначено коди згідно з УКТ ЗЕД постачання (виготовлення) груп товарів, визначених наказом 776.

ДФС забезпечено приймання Таблиці без наявності факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Приймання Таблиці, яка повинна подаватися платниками податків з дотримання вимог наказу 776, буде здійснюватись, починаючи з 23.10.2017.

Звертаємо увагу, що інформація з Таблиці враховуватиметься автоматично системою Моніторингу у разі, якщо Таблиця не міститиме коди послуг згідно з ДКПП або коди товарів згідно з УКТ ЗЕД, відмінні від груп товарів, визначених наказом 776.

***

До уваги платникам єдиного податку фізичним особам – підприємцям !

Фахівці Подільської ОДПІГУ ДФС в Одеській області інформують, що згідно пп..298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI платники єдиного податку зобов'язані перейти на сплату інших податків і зборів у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів - в останній день другого із двох послідовних кварталів. Також, згідно п. 299.10. ст.. 299 Реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів - в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Отже, всім платникам єдиного податку до 28 грудня 2017 року необхідно провести звірку з державною фіскальною службою щодо наявності податкового боргу по всім податкам і зборам ( в тому числі по земельному податку з фізичних осіб та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки).

***

Понад 148 млн. грн. отримали місцеві бюджети від землекористувачів та власників землі

Протягом січня - вересня 2017 року cума надходжень, яка надійшла від землекористувачів та власників землі склала 148,1 млн грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року плати за землю надійшло на 58,5 млн грн. більше.

Так по м. Подільськ сплачено – 23,3 млн грн.., Подільському району – 18,9 млн грн., Ананівському відділенню – 8,6 млн грн., Любашівському відділенню – 22,6 млн грн., Савранському відділенню - 7,8 млн грн.., Балтському відділенню – 30,2 млн грн., Кодимському відділенню – 16,1 млн грн., Окнянському відділенню – 20,6 млн грн.

Левову частину надходжень плати за землю сплатили юридичні особи – 110 млн. грн., що на 35 млн. грн. більше ніж торік. Надходження від фізичних осіб, в цьому році збільшились на 12 млн. грн., та склали 38 млн. гривень.

Додамо, що плата за землю є вкрай важливим платежем при формуванні доходів територіальних громад. Наразі вона посідає друге місце за обсягами надходжень до місцевих бюджетів регіону, поступаючись тільки податку на доходи фізичних осіб.

***

Протягом якого часу можна виправити помилку допущену при виписці податкової накладної

Право реєструвати податкові накладні та розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних зберігається протягом 365 календарних днів з дати їх складання.

Таким чином, виправлення допущених помилок можливо лише у випадку, якщо з дати складання податкової накладної/розрахунку коригування не минуло 365 календарних днів, тобто друга податкова накладна або ж розрахунок коригування можуть бути зареєстрованими не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складання зазначеної у податковій накладній яка підлягає виправленню/коригуванню.

***

В Подільській ОДПІ на податковому обліку перебуває майже 10 тисяч суб'єктів господарювання

Станом на 01 жовтня 2017 року на обліку в Подільській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області перебувають 9845 платників, які здійснюють діяльність, із них: 3213 юридичних осіб, 6632 фізичних осіб – підприємців.

Так по м.Подільськ зареєстровано – 969 суб'єктів господарювання , Подільському району – 741, Ананівському відділенню – 1147, Любашівському відділенню - 1197, Савранському відділенню - 878, Балтському відділенню – 1930, Кодимському відділенню – 1223, Окнянському відділенню – 740.

За вересень місяць 2017 року взято на облік 45 платників, із них: 3 – юридичні особи та 42 фізичних осіб – підприємців.

Із загальної кількості платників, 472 суб'єктів господарювання зареєстровано платниками податку на додану вартість, із них: юридичних осіб – 435 та фізичних осіб – підприємців – 37.

Сектор організації роботи

Подільської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Календар новин

<< < Грудень 2017 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31