Серпень 2016

Четвер, 25 Серпень 2016

Новини з податкової: 29 серпня - останній день подання декларації з податку на прибуток виробниками сільськогосподарської продукції

29 серпня - останній день подання декларації з податку на прибуток виробниками сільськогосподарської продукції

Підприємства - виробники сільськогосподарської продукції, дохід яких від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва за попередній податковий (звітний) рік перевищує 50% загальної суми доходу, для податку на прибуток можуть обрати річний податковий (звітний) період, який починається з 1 липня поточного звітного року і закінчується 30 червня наступного звітного року.

Податкова декларація подається протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

Останній день подання декларації з податку на прибуток такими виробниками сільськогосподарської продукції - 29 серпня 2016 року.

Останній день сплати податку на прибуток підприємствами-виробниками сільськогосподарської продукції за період з 01.07.2015 р. по 30.06.2016 р. - 8 вересня 2016 року.

Зазначена норма визначена пп. 49.18.3 ст. 49, пп. 137.4.1, п. 137.5 ст. 137 Податкового кодексу України.

Фізичні особи податок на нерухомість повинні сплатити не пізніше 29 серпня

В 2016 році фізичні особи сплачують податок на нерухоме майно за 2015 рік (за ставками і з урахуванням пільг, які діяли в 2015 році) на підставі податкових повідомлень-рішень, які відправлені фіскальними органами до 1 липня 2016 року.

Податкові повідомлення-рішення про сплату податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються фіскальним органом за місцем реєстрації фізичної особи.

При цьому, з 2016 року фізичні особи вперше починають сплачувати податок за нежитлові приміщення.

Оскільки податок на нерухоме майно належить до місцевих податків, то ставки та пільги з податку встановлюються рішеннями сільської, селищної, міської ради.

Податкове зобов'язання за звітний рік сплачується фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, тобто не пізніше 29 серпня.

Зазначена норма визначена ст. 266 Податкового кодексу України.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Новини з податкової: Роман Насіров: Імплементація Митного кодексу ЄС може відбутися в 2017 році


Роман Насіров: Імплементація Митного кодексу ЄС може відбутися в 2017 році

Державна фіскальна служба України підтримує імплементацію Європейського митного кодексу. Про це повідомив Голова ДФС Роман Насіров в інтерв'ю «Діловій столиці».

«Починаючи з липня цього року в ЄС почав функціонувати новий Митний кодекс. На мою думку, Україна, яка прагне в Європу, зробить правильний крок, якщо також підтримає цей документ», - розповів він.

При цьому Роман Насіров зазначив, що хотів би адаптувати і імплементувати Європейський митний кодекс з 2017 року.

Крім того, за словами очільника відомства, заплановано залучення до співпраці по митному напряму представників іноземних компаній, які будуть працювати на кордонах України з європейськими державами.

«Ми закінчили відпрацювання цього питання з USAID. У кількох пунктах пропуску на нашому європейському кордоні будуть постійно працювати представники іноземних компаній. Це допоможе нам модернізувати щоденні процеси - оформлення і огляд вантажів, проведення перевірок та ін. Після півроку роботи експерти зможуть дати конкретні рекомендації. Цей проект оплачує USAID», - пояснив Роман Насіров.

«Що стосується Податкового кодексу, у ДФС дуже багато пропозицій. Але в основному вони стосуються не ставок податків, а тільки адміністрування. Наведу приклад. У цьому році зростання надходжень до місцевих бюджетів очікується приблизно на 50%, ми прогнозуємо перевиконання плану на 25-30 млрд грн. Значну долю до місцевих бюджетів вносить 5%-ий акцизний податок. Однак зараз існує чимало проблем з його адмініструванням. Так, у бізнесі АЗС немає 5%-ої маржі, націнка зазвичай встановлюється на рівні 2%. Тому 5% роздрібного акцизу для компаній - це величезні гроші, і, природно, бізнес намагається цей податок обходити», - заявив Голова ДФС, коментуючи питання впровадження нового Податкового кодексу.

Фіскальною службою пропонується перенести ці 5% роздрібного податку на продаж палива на заправках (це приблизно 40 євро на тонні) в основну ставку акцизу. А далі держава буде розподіляти ці гроші до місцевих бюджетів, виходячи з обсягу проданого палива в тому чи іншому регіоні.

«Це значно спростило б адміністрування. Думаю, що після цього збори від акцизного податку зросли б ще на 25-30%», - додав Роман Насіров.

***

Котовські аудитори розплутують тіньові схеми мінімізації податків

За результатами проведених з початку року 2 планових та 41 позапланових перевірок порушникам законодавства було донараховано понад 1,2 млн. грн. Про це повідомив в.о. начальника відділу аудиту Котовської ОДПІ Олег Войцеховський.

Значну частку складають донарахування з податку на додану вартість – 0,5 млн. грн.

Олег Войцеховський зазначив що деякі підприємства порушують податкове законодавство, намагаючись зробити видимість здійснення господарських операцій. Насправді вони проводилися лише на папері. Імітація підприємницької діяльності переслідувала наступні цілі – незаконно отримати з бюджету ПДВ та знизити фактичний прибуток за рахунок штучного підвищення витрат.

«Боротьба зі злочинними схемами у сфері оподаткування, ліквідування схем мінімізації, виявлення та припинення зв'язків тіньовика і замовника послуг, фірм з ознаками фіктивності – всі ці питання залишаються на постійному контролі наших фахівців.» – підкреслив Олег Войцеховський.

***

Юридична особа повинна стати на облік в контролюючому органі за місцем розташування офісу

Юридична особа повинна стати на облік в контролюючому органі за місцем розташування офісу, тобто місцезнаходженням (основне місце обліку), а також, в органі доходів і зборів за місцем розташування (реєстрації), у разі наявності, підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Відповідно до статті 93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Згідно з пунктом 63.3 статті 63 Податкового кодексу України платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

***

Юристами Котовської ОДПІ виграно в суді на користь держави майже 485 тисяч гривень

За січень-серпень 2016 року на розгляді в судах загальної та спеціальної юрисдикції перебувало 18 справ всіх категорій на загальну суму 715,7 тис. гривень.

Крім того, за статистикою Котовської ОДПІ, на розгляді також перебувають 6 справ минулих років. Загальна сума за цими позовами складає 31,1 тис. гривень.

З усіх категорій справ, які розглянуті у 2016 році, на користь Котовської ОДПІ вирішено 15 справ, загальна сума яких 484,73 тис. гривень, із яких до бюджету надійшло 60 тис. гривень.

Результативність роботи фахівців юридичного відділу Котовської ОДПІ пояснюється високим рівнем юридичного супроводження справ, що дозволяє збільшити надходження до бюджету за справами, які знаходяться в судах на користь Котовської ОДПІ.

***

Особливості оподаткування ПДВ операцій з надання в оренду нерухомого майна

Порядок визначення бази оподаткування ПДВ у разі постачання товарів/послуг регулюється статтею 188 Податкового кодексу України.

До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються (за виключенням суми компенсації на покриття різниці між фактичними витратами та регульованими цінами (тарифами) у вигляді виробничої дотації з бюджету та/або суми відшкодування орендодавцю - бюджетній установі витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, на комунальні послуги та на енергоносії), та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.

Отже, якщо орендар самостійно не укладає договори на споживання комунальних послуг та енергоносіїв з їх безпосередніми постачальниками, а здійснює відшкодування (компенсацію) орендодавцю витрат на їх оплату, то в договорі оренди визначається порядок розрахунку вартості спожитих орендарем комунальних послуг та енергоносіїв та їх оплати (відшкодування, компенсації).

При цьому, якщо орендодавцем є бюджетна установа, то кошти, що отримуються від орендаря у вигляді відшкодування (компенсації) витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, на комунальні послуги та енергоносії, не включаються орендодавцем до бази оподаткування податком на додану вартість.

Якщо орендодавець - небюджетна установа, то кошти, що отримуються від орендаря як відшкодування (компенсація) будь-яких витрат, передбачених договором оренди, включаються орендодавцем до бази оподаткування та оподатковуються податком на додану вартість.

Разом з тим у випадку, якщо між орендодавцем та орендарем укладено окремі договори про надання орендарем компенсації витрат, які не включаються орендодавцем до складу орендної плати, а підлягають окремій оплаті (відшкодуванню, компенсації), зокрема за спожиті орендарем комунальні послуги та енергоносії, то суми коштів, сплачених (відшкодованих, компенсованих) за такими договорами, не включаються орендодавцем до бази оподаткування послуги з оренди рухомого/нерухомого майна, оскільки є окремими самостійними операціями з постачання відповідних товарів (електрична та теплова енергія, газ, пар, вода, повітря, охолоджене чи кондиційоване, віднесені до категорії товарів) чи послуг та розглядаються як окремий об'єкт оподаткування.

***

Як суб'єкту господарювання, який вирішив змінити адміністративний район, здійснити перереєстрацію РРО

Фахівці Котовської ОДПІ надають роз'яснення що згідно пункту 4 розділу 3 Наказу Міністерства Фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», у разі зміни місцезнаходження або місця проживання, включення/невключення суб'єкта господарювання до Реєстру великих платників податків, реорганізації контролюючих органів чи з інших причин, унаслідок яких змінюється контролюючий орган, в якому суб'єкт господарювання обліковується як платник податків за основним місцем обліку, протягом двох робочих днів після переведення платника податків на обслуговування до контролюючого органу за новим місцем обліку засобами інформаційної системи ДФС здійснюється перереєстрація РРО до контролюючого органу за новим основним місцем обліку суб'єкта господарювання як платника податків.

Реєстраційне посвідчення, видане суб'єкту господарювання згідно з цим Порядком контролюючим органом за попереднім місцем обліку, залишається чинним до моменту виникнення змін у даних щодо суб'єкта господарювання, які зазначаються в реєстраційному посвідченні.

Документи щодо реєстрації/перереєстрації РРО, які знаходились в контролюючому органі за попереднім основним місцем обліку суб'єкта господарювання як платника податків, передаються разом з обліковою справою до контролюючого органу за новим основним місцем обліку такого платника податків.

***

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Понеділок, 15 Серпень 2016

УВАГА! Внесення змін до Єдиного державного реєстру

Внесення змін до Єдиного державного реєстру

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області доводить до відома платників податків що на виконання вимог Закону України від 09 квітня 2015 року № 317-VЇІІ «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди та їхньої символіки» (далі - Закон) та в зв'язку з перейменуванням вулиць, юридичні особи, зареєстровані на день набрання чинності цим Законом, у разі порушення його вимог зобов'язані протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом привести свої установчі документи, найменування та/або символіку у відповідність із вимогами Закону.

На виконання пунктом 298.6 статті 298 Податкового Кодексу України у разі зміни податкової адреси суб'єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності платниками єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни подається заява про застосування спрощеної системи оподаткування.

***

За серпень необхідно звітувати за новою формою декларації з ПДВ

Наказом Міністерства фінансів України від 25.05.16 №503 „Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України" внесено зміни, зокрема до форми податкової декларації з податку на додану вартість.

Подання податкової звітності за новою формою, яка враховує такі зміни, вперше має здійснюватися за звітний період серпень 2016 року (граничний термін подання 20.09.2016), IV квартал 2016 року (граничний термін подання 10.02.2017).

Крім того, викладено в новій редакції додатки 2 (Д2) та 3 (Д3) до податкової декларації з податку на додану вартість.

З урахуванням внесених змін нова редакція вказаних додатків передбачає спрощення порядку заповнення податкової звітності та розшифровку від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями і податковим кредитом в розрізі постачальників тільки у тій частині такого від'ємного значення, яка задекларована платником податку до бюджетного відшкодування. Така деталізація здійснюється в таблиці 2 "Розшифровка суми податку, фактично сплаченої у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України" додатка 3 (Д3) до декларації з податку на додану вартість.

Деталізація від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями і податковим кредитом, яка переноситься до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, здійснюється лише в частині періодів її виникнення. Такі дані відображаються в додатку 2 (Д2) до декларації з податку на додану вартість.

При заповненні як додатка 2 (Д2), так і таблиці 2 додатка 3 (Д3) до декларації з податку на додану вартість доцільно застосовувати принцип хронології формування від'ємного значення, згідно з яким податкові зобов'язання поточного (звітного) періоду зменшуються на суму податкового кредиту у хронологічному порядку його виникнення - від найдавнішого до найновішого.

Детальніше про внесені зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість можна ознайомитися у листі Державної фіскальної служби України від 22.07.2016 №24830/7/99-99-15-03-02-17.

***

У ЗІР запроваджено новий розділ про ставки податків

Для зручності платників податків в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР), який функціонує на веб-порталі ДФС, з липня поточного року запроваджено новий розділ «Ставки податків і зборів». Про це розповів в.о. директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Андрій Кушнір.

«Новий розділ створено для зручного пошуку та аналізу інформації про ставки загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску, оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму. Отримати необхідну інформацію суб'єкти господарювання можуть оперативно, у будь-який час», – підкреслив Андрій Кушнір.

Посадовець також відзначив, що тематичні розділи ЗІР користуються популярністю серед платників податків. Так, зокрема, за допомогою Бази знань відвідувачі порталу самостійно знаходять відповіді на запитання, які їх цікавлять. За 7 місяців поточного року цією послугою скористалися майже 2 млн. клієнтів. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 33,9 відс.

Крім того, у ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», які дозволяють оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС.

За допомогою цих сервісів користувачі також можуть дізнатися про терміни подання звітності та сплати податків (зборів), користуватися можливістю покрокового пошуку інформації, розміщеної в інтерактивних мапах за напрямами «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО», здійснювати перегляд 10 найактуальніших запитань, з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день, та відповідей на них.

«Якщо платник не отримав необхідної інформації або має додаткові запитання в ЗІР передбачена функція зв'язку з оператором кол-центру ДФС. У розділі «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп'ютерах відбувається з'єднання з IVR Контакт-центру ДФС», – сказав Андрій Кушнір.

***

Нова форма КОРО: чи необхідна заміна раніше зареєстрованих книг

Нова форма книги обліку розрахункових операцій установлена Порядком реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» (далі – Наказ № 547).

Суб'єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані книги КОРО за старою формою до першої із подій: закінчення КОРО, завершення строку служби або припинення застосування відповідного РРО, виникнення підстав для перереєстрації або скасування реєстрації книги.

Такі книги дозволяється перереєстровувати лише у перехідний період – протягом місяця після набрання чинності Наказом № 547. Після спливу зазначеного терміну у разі виникнення підстав для перереєстрації книг ОРО, здійснюється реєстрація другої або наступної КОРО за новою формою.

При цьому, реалізуючи підакцизні товари, суб'єкти господарювання, які використовують КОРО за старою формою, здійснюють у них записи наступним чином:

1) у назвах граф 6, 7 КОРО за старою формою слід дописати знак «/» та відповідно слова «за ставкою акцизного податку», «сума акцизного податку»;

2) за наявності розрахункових операцій за товари підакцизної групи послідовно вносяться: - у графу 6 – суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою податку на додану вартість, «/», суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою акцизного податку; - у графу 7 – сума ПДВ», «/», сума акцизного податку.

Водночас, для зручності ведення КОРО рекомендовано зазначеним суб'єктам господарювання звернутись до органу фіскальної служби за місцем реєстрації книги для реєстрації другої та наступної КОРО за новою формою. З причини зміни форми книги така реєстрація може бути здійснена у будь-який час.

У суб'єктів господарювання, діяльність яких не пов'язана з реалізацією підакцизних товарів, касові чеки, що друкуються РРО, не містять даних про акцизний податок та відповідні графи 7, 9 КОРО будуть не заповненими. Відповідно, зазначені суб'єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані КОРО без внесення до них будь-яких змін, але лише до виникнення зазначених вище підстав для припинення використання книги.

З таким роз'ясненням можна ознайомитися у листі ДФС від 05.08.2016 р. № 26665/7/99-99-08-01-03-17.

***

***

Мешканці північного регіону Одеської області, які декларували доходи, сплатили майже 5 млн грн податкових зобов'язань

Майже 5 млн грн. податку на доходи фізичних осіб та близько 802 тис. грн. військового збору надійшло до місцевих бюджетів: Ананьївського, Балтського Кодимського, Красноокнянського, Любашівського, Савранського, Котовського районів. Це податкові зобов'язання, які громадяни зазначили в податковій декларації і сплатити, до 1 серпня 2016 року.

Податкові зобов'язання як з податку на доходи фізичних осіб, так і з військового збору визначались у розмірах, які діяли в 2015 році. Так зокрема, ПДФО у розмірі 15% або 20% (в залежності від суми доходу) та військовий збір у розмірі 1,5%.

Нагадуємо, що «Деклараційна кампанія – 2016» розпочалась з 1 січня і тривала до 1 травня 2016 року. Загалом у кампанії взяли участь 7109 фізичні особи.

Варто зазначити, що органи фіскальної служби постійно працюють на удосконаленням умов для громадян, які декларують доходи. Зокрема, в Центрах обслуговування платників краю спеціалісти допомагають відвідувачам заповнювати декларації про майновий стан і доходи, надають консультації. В Центрах обслуговування платників розміщено спеціальні стенди, де знаходиться уся необхідна інформація про декларування доходів та отримання податкової знижки. Також для подання декларацій на офіційному сайті ДФС України (sfs.gov.ua) функціонує сервіс «Декларування онлайн».

***

Надходження від плати за землю по Котовській ОДПІ склали більше 72 мільйонів гривень

За 7 місяців 2016 року власники та орендарі земельних ділянок, які знаходіться на обліку в Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області сплатили до місцевих бюджетів 72,4 млн грн. , що на 34,8 млн грн. більше аналогічного періоду минулого року.

Зокрема, 57,1 млн грн. надійшло від юридичних осіб та 15,3 млн грн. сплачено фізичними особами.

Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу, фізичні особи, які мають на території України у власності або користуванні земельні ділянки, частки є платниками земельного податку. Сплачується податок фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, юридичними особами - щомісячно рівними частками.

***

Сектор організації роботи

Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КОТОВСЬКОМУ РАЙОНІ ІНФОРМУЄ

УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КОТОВСЬКОМУ РАЙОНІ ІНФОРМУЄ

 

За останні місяці в Одеській області почастішали випадки спалахів африканської чуми свиней (далі АЧС). Мешканці м. Подільськ та Подільського району, особливо фізичні особи-власники свиней повинні знати, що АЧС є надзвичайно небезпечним захворюванням для свиней. Збудник захворювання – вірус, який є досить стійким. В навколишньому середовищі, навозі, грунті, продуктах забою збудник може зберігати свою вірулентність від кількох місяців до року. Інкубаційний період складає від 2 до 15 діб, тобто до 15 діб свиня може бути інфікована вірусом без прояву клінічних ознак. На це захворювання хворіють свині усіх вікових груп та порід. Вірогідність зараження здорових свиней від хворих дуже висока. Факторами передачі та розповсюдження вірусу АЧС є предмети догляду за тваринами, обслуговуючий персонал. Резервуаром вірусу в природньому середовищі є аргасові кліщі, в організмі яких збудник зберігається більше року.

Після прояву клінічних ознак смертність серед тварин майже 100%. Лікування свиней та засобів специфічної профілактики (вакцини) не існує.

Дане захворювання спричиняє величезні економічні збитки, тому необхідно чітко виконувати інструкції та рішення компетентних органів і комісій, направлених на профілактику та ліквідацію АЧС.

При утриманні свиней необхідно дотримуватися зоогігієни. При вході до господарства треба розмістити заправлений дезбар'єр. Для заправки дезбар'єру та дезинфекції необхідно мати ємність з робочим розчином дезінфекційного препарату. Обслуговування свиней в господарстві повинно проводитись в змінному одязі та взутті, в цьому одязі та взутті не виходити за межі свого господарства. Не можна заходити до свиней в іншому одязі та взутті. Не треба допускати відвідування свого господарства сторонніми особами та не відвідувати інших свиногосподарств. В корм свиням не застосовувати харчові відходи, до яких входять продукти забою свиней, а в разі їх присутності – проварювати не меше години.

В зв'язку із загрозливою ситуацією по АЧС на півночі Одеської області та сусідніх районах Подільського району на відповідь численних запитів практично рекомендуємо людям, які хочуть заготовити свинину через консервування (автоклавування) зробити це тепер.Використати для цього те свинопоголів'я, яке досягло забійної кондиції (110 – 120 кг). В той же час, в зв'язку із загрозою заносу та поширення вірусу АЧС на території Подільського району та міста заборонено проводити подвірний забій свиней з метою реалізації м'ясотуш та продуктів забою. До реалізації допускається свинина лише боєнського походження. Також забороняється реалізація живих свиней. Молодняк необхідно утримувати з дотриманням вимог зоогігієни та санітарії.

Клінічні ознаки АЧС дуже схожі з деякими іншими інфекційними захворюваннями свиней та незаразними хворобами. Специфічної профілактики та лікування захворювання на АЧС немає. Ніякі антибіотики не діють. В разі виявлення патологічного стану або підозри на захворювання необхідно негайно звернутися до дільничого лікаря ветеринарної медицини, або за адресою м. Подільськ, провул. Вокзальний, 2, тел.2-24-40.

Read more

Середа, 10 Серпень 2016

Інформує Держпродспоживслужба в Котовському районі

Інформує Держпродспоживслужба в Котовському районі 

На виконання рішення Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Подільської районної державної адміністрації за № 4 від 09.08.2016 року

1. Тимчасово з 15.08.2016 року до покращення епізоотичної ситуації забороняється проведення подвірного забою тварин на території Подільського району, окрім випадків переважно при використанні продуктів забою для особистого споживання.

2. Зобов'язати власників свиней, які утримуються в приватних присадибних господарствах, на території Подільського району для забезпечення обліку свиней ідентифікувати свиней в ДП «Агенство з ідентифікації і реєстрації тварин», що дозволить вести достовірний облік свинопоголів'я та в випадку виникнення АЧС дозволить оперативно вирішити питання з відшкодування коштів за утилізацію свиней.

В.о. начальника управління                                                        С.В. Овсяницький

Read more

Понеділок, 08 Серпень 2016

Новини з податкової: Семінар! Отримання податкової знижки

Отримання податкової знижки

Котовська ОДПІ нагадує, що подати декларацію про майновий стан і доходи з метою отримання податкової знижки можна до кінця року.

На сьогодні своїм правом на податкову знижку вже скористались 422 мешканців Котовського, Красноокнянського, Ананьївського, Балтського, Кодимського, Любашівського районів, які отримали з бюджету 468 тис. грн. Загалом, на повернення коштів наразі претендують 441 громадян, які задекларували до повернення 468 тис. грн. податку на доходи фізосіб.

Порядок надання та перелік витрат, дозволений для включення до податкової знижки визначено статтею 166 розділу IV Податкового кодексу України.

Податкова знижка може застосовуватися виключно до доходу, отриманого платником податку - резидентом протягом звітного 2015 податкового року у вигляді заробітної плати та нараховується лише в межах її розміру.

До податкової знижки за 2015 рік можна включити такі витрати:

- частину суми процентів, сплачених за користування іпотечним кредитом;

- пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям;

- суми коштів, сплачених на користь закладів освіти для компенсації вартості навчання;

- страхові платежі (внески, премії) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення;

- суми витрат на оплату допоміжних репродуктивних технологій;

- суми витрат на оплату державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини;

- суми коштів, сплачених у зв'язку з переобладнанням транспортного засобу;

- суми витрат за державними програмами будівництва (придбання) доступного житла.

Такі витрати повинні бути документально підтверджені.

Громадяни, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2015 року, податкову декларацію можуть подати упродовж усього 2016 року.

Для спрощення процедури подання декларації, в органах ДФС функціонує сервіс «Електронний кабінет платника» через який надано можливість дізнатися про отриманні доходи та утриманні податки, а також підготувати, заповнити та надіслати декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб в електронному вигляді.

***

ДФС запроваджено програмне забезпечення "Єдиного вікна"

ДФС з 1 серпня 2016 року завершено розробку та розгорнуто все необхідне програмне забезпечення для функціонування «Єдиного вікна». Про це заявив заступник директора департаменту інформаційних технологій ДФС Олександр Івашкович.

Він розповів, що програмне забезпечення складається з трьох частин. Перша частина – це робоче місце митника. Тобто це той модуль у складі автоматизованої системи митного оформлення, який дозволяє митнику виконувати завдання, визначені постановою КМУ.

Друга частина – це автомати, які відповідають за прийняття повідомлень від декларанта та за розсилку повідомлень, у тому числі за принципом «мовчазної згоди».

І третя – модуль для роботи суміжних служб. Це веб-інтерфейс, який дозволяє працівникам суміжних служб переглядати надіслані декларантами документи, приймати рішення по цим справам, вносити результати видів контролю та узгоджувати час проведення митного огляду.

«З 1 серпня, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України, ми почали надсилати декларантам повідомлення про перетин митного кордону вантажів, у тому числі тих, які підлягають відповідним видам контролю. Декларанти можуть подати документи як в «Єдине вікно», так і традиційним методом за старою технологією», – зазначив Олександр Івашкович.

Як пояснив посадовець, у повідомленнях зазначається дата та пункт пропуску, через який прямували транспортні засоби декларанта, види контролю, завершені безпосередньо в пункті пропуску, а також ті, які необхідно провести всередині країни, та необхідний для цього перелік документів.

Олександр Івашкович також нагадав, що в ДФС було проведено навчання для адміністраторів суміжних служб. Їх ознайомили з веб-інтерфейсом та всіма нюансами функціонування програми, необхідними для роботи адміністратора контролюючого органу.

Для навчання користувачів суміжних служб створено навчальний відеоролик, з яким вони зможуть ознайомитися на веб-порталі ДФС у зручний для них час.

У зв'язку з отриманням від контролюючих органів переліків адміністраторів системи фахівці ДФС протягом 3 серпня 2016 внесуть їх в систему. Таким чином, починаючи з 4 серпня адміністратори контролюючих органів можуть починати реєструвати в системі користувачів відповідних органів, які одразу після реєстрації можуть приступати до роботи з інформаційною системою «Єдине вікно».

***

Мирослав Продан: Встановлені знижені ставки акцизного податку на легкові автомобілі, що використовувались

Про новації законодавства, які сприятимуть розвитку ринку вживаних транспортних засобів розповів в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан.

Так, з 1 серпня 2016 року набирає чинності Закон України № 1389, відповідно до якого тимчасово, до 31 грудня 2018 року, встановлені знижені ставки акцизного податку на легкові автомобілі, що використовувались.

На такі авто при їх митному оформленні у 36 графі декларації зазначається код пільги «172».

«Норма цього Закону поширюється у випадку, якщо вживане авто ввозиться на територію України не більше 1 разу на рік, та стосується двох категорій осіб: які ввозять легкові автомобілі для власного використання або ввозять легкові автомобілі на користь інших осіб. В інших випадках знижені ставки акцизного податку не застосовуються», - наголосив Мирослав Продан.

За його словами, нормами закону також встановлено, що знижені ставки акцизного податку не застосовуються, якщо легкові автомобілі мають походження або ввозяться з країни, визнаної державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України.

Він звернув увагу, що документами, які підтверджують країну походження товару, є сертифікат або декларація про походження товару, засвідчена декларація про походження товару, сертифікат про регіональне найменування товару.

У разі, якщо в документах про походження товару є розбіжності у відомостях про країну походження товару або встановлено інші відомості про країну походження товару, ніж ті, що зазначені у документах, декларант або уповноважена ним особа має надати додаткові відомості для підтвердження країни походження товару.

***

Платники Котовської ОДПІ перерахували майже 150 мільйонів гривень ЄСВ

З початку року платники Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області перерахували до бюджету 149,3 млн. гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що на 3,4 млн. гривень більше доведеного індикативного показника. Зокрема, у липні поточного року платниками сплачено 22 млн. гривень ЄСВ, що 1,2 млн. гривень більше встановленого завдання.

Нагадуємо, що з 1 липня 2016 року платники ЄСВ через «Електронний кабінет платника» мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за новими формами.

Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:

звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;

повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

***

Як оподатковується продаж громадянами власної сільськогосподарської продукції

Фахівці Котовської ОДПІ надають роз'яснення щодо порядку оподаткування податком на доходи фізичних осіб доходу, отриманого фізичною особою від продажу власної сільськогосподарської продукції.

Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПКУ (з 2016 року – 18 відсотків).

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються суми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору та інші доходи, крім зазначених у ст. 165 ПКУ, якою наведено кінцевий перелік доходів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу і не підлягають оподаткуванню.

Так, зокрема, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, зібрана, виготовлена тощо, безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари.

Проте при продажу цієї продукції громадянину потрібно подати податковому агенту відповідну довідку про наявність у нього у власності цих земельних ділянок, і що саме на них було, наприклад, вирощено цю продукцію. Довідка про наявність у фізичної особи земельних ділянок безоплатно видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом 5 робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.

Інформація про видачу довідки передається органами місцевої влади в податкові інспекції за місцем розташування земельної ділянки протягом 10 днів з дати видачі довідки власнику сільськогосподарської продукції. Звертаємо увагу, що оригінал довідки зберігається у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення дії такої довідки. Відповідно до п.3 Порядку видачі довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 № 32 (далі – Порядок), у Довідці зазначаються: порядковий номер, за яким довідку зареєстровано, та дата (число, місяць і рік) видачі; паспортні дані власника сільськогосподарської продукції (прізвище, ім'я та по батькові, серія і номер паспорта, ким і коли виданий), місце проживання (область, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира); реєстраційний номер облікової картки фізичної особи – платника податків власника сільськогосподарської продукції згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); вид цільового призначення земельної ділянки; розмір земельної ділянки у гектарах; ініціали та прізвище голови або секретаря виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради; дата, до якої дійсна довідка.

***

Платники Котовської ОДПІ на потреби армії сплатили 12 мільйонів гривень військового збору

Це на 438 тис. гривень більше встановленого завдання. Темпи приросту склали 3,8%.

З початку року для забезпечення обороноздатності країни платники Котовської ОДПІ перерахували до Державного бюджету 11,9 млн. гривень військового збору. Зокрема, у липні 2016 року до бюджету сплачено 1,9 млн. гривень.

Нагадаємо, що відповідно до п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 розд. XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) об'єктом оподаткування збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ.

Згідно з п. 163.1 ст. 163 ПКУ об'єктом оподаткування резидента є:

загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід;

доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання);

іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.

Об'єктом оподаткування нерезидента є:

загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід з джерела його походження в Україні;

доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання).

Нарахування, утримання та сплата (перерахування) військового збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому статтею 168 Податкового кодексу України.

Cтавка збору - 1,5% від об'єкта оподаткування.

Сектор організації роботи Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Понеділок, 01 Серпень 2016

Увага сеанс зв’язку «гаряча лінія» !

Увага сеанс зв'язку «гаряча лінія» !

05 серпня 2016 року з 11.00 до 12.00 відбудеться сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія» з начальником управління податків і зборів з юридичних осіб Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Рошкован Аллою Володимирівною на тему: «Застосування спрощеної системи оподаткування сільгосптоваровиробниками».

Телефон (04862) 2-27-06

Read more

Про порушення обігу підакцизних товарів слід повідомляти фіскальну службу

Про порушення обігу підакцизних товарів слід повідомляти фіскальну службу

З метою недопущення порушень Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» та боротьби з безліцензійною реалізацією алкогольних напоїв (в т.ч. пива) та тютюнових виробів на території обслуговування Котовської ОДПІ, Котовська податкова інспекція просить повідомляти про порушення в частині обігу підакцизних товарів за телефоном (04862) 2-15-51.

Акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів сплачується до місцевих бюджетів адміністративно-територіальних одиниць, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів.

По Котовській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області зареєстровано 305 платників акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів, з них 15 платників, які здійснюють реалізацію пального.

Протягом І півріччя 2016 року надходження акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів по північному регіону Одеської області склали 12,8 млн.грн.

Спеціалістами Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області протягом ІІ кварталу 2016 року було організовано та проведено 10 фактичних перевірок суб'єктів господарювання, по 8 встановлено порушення чинного законодавства. По 6 випадкам – це торгівля підакцизними товарами без ліцензії, в результаті застосовано санкцій на суму 122,5 тис. грн.

Сума фінансових санкцій за роздрібну торгівлю алкогольними напоями (в т.ч. пивом), тютюновими виробами без наявності ліцензії складає не менше 17000 грн.

Нагадуємо, що річна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі; а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень на рік на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

Щорічна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі становить 2000 гривень, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст 250 гривень на рік - на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі.

***

Нова форма декларації з ПДВ

Фахівці Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області звертають увагу платників ПДВ що Державна фіскальна служба України у зв'язку з набранням чинності наказу Міністерства фінансів України від 25.05.2016 №503, листом від 22.07.2016 №24830/7/99-99-15-03-02-17 надала роз'яснення щодо внесення змін до форми податкової декларації з ПДВ.

Подання податкової звітності за формою, яка враховує внесені зміни вперше має здійснюватись за звітний період серпень 2016 року (граничний термін подання 20 вересня 2016року), IV квартал 2016 року (граничний термін подання 10 лютого 2017 року).

Слід звернути увагу, що додатки 2 (Д2) та 3 (Д3) до податкової декларації з податку на додану вартість викладено в новій редакції.

З урахуванням внесених змін нова редакція вказаних додатків передбачає спрощення порядку заповнення податкової звітності та розшифровку від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями і податковим кредитом в розрізі постачальників тільки у тій частині такого від'ємного значення, яка задекларована платником податку до бюджетного відшкодування. Така деталізація здійснюється в таблиці 2 «Розшифровка суми податку, фактично сплаченої у попередніх та звітному (податкових) періодах постачальникам товарів/послуг або до Державного бюджету України» додатка 3 (Д3) до декларації з ПДВ.

Деталізація від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями і податковим кредитом, яка переноситься до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, здійснюється лише в частині періодів її виникнення. Такі дані відображаються в додатку 2 (Д2) до декларації з ПДВ.

При заповненні як додатка 2 (Д2), так і таблиці 2 додатка 3 (Д3) до декларації доцільно застосовувати принцип хронології формування від'ємного значення, згідно з яким податкові зобов'язання поточного (звітного) періоду зменшуються на суму податкового кредиту у хронологічному порядку його виникнення – від найдавнішого до найновішого.

***

В який термін суб'єкту господарювання надається акт звірки розрахунків за податками?

Пунктом 1 глави 1 розд. ІІ Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 № 422, визначено, що з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються інтегровані картки платників (далі – ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.

Згідно зі ст. 1 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 393) громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, зокрема із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів.

При цьому звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання (ст. 20 Закону № 393).

Отже, за письмовою заявою суб'єкта господарювання, щодо якого в контролюючому органі відкрито ІКП, надається письмовий документ щодо стану розрахунків цього платника за податками, зборами та єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у довільній формі. Такий письмовий документ видається не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня отримання заяви, в якій суб'єктом господарювання зазначено платежі і період щодо яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетами, а також нараховані і сплачені суми по цих платежах за вказаний період.

З цим та іншими роз'ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз'яснення у категорії 135.04).

*****

Платники Котовської ОДПІ сплатили до місцевих бюджетів майже 100 мільйонів гривень ПДФО

«За підсумками півріччя платники податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) поповнили місцеві бюджети північного регіону Одеської області 99,6 мільйонами гривень, це на 13,1 млн. грн. більше проти аналогічного періоду минулого року» - повідомив заступник начальника – начальник Красноокнянського відділення Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Сергій Бурдейний.

Бюджетні надходження ПДФО безпосередньо збільшились за рахунок збільшення розміру заробітної плати, а також належного контролю фахівцями податкової за дотриманням підприємствами, установами, організаціями та підприємцями вимог чинного законодавства при виплаті заробітної плати найманим працівникам і своєчасної сплати сум ПДФО та єдиного соціального внеску до бюджету.

Сергій Бурдейний зауважив, що громадяни, які погоджуються отримувати зарплату в «конверті», не лише сприяють розвитку «тіньових схем», а й позбавляють себе соціальної захищеності - гідної пенсії в майбутньому, лікарняних, декретних виплат.

***

Активна співпраця Котовської ОДПІ з бізнесом забезпечила позитивні бюджетні надходження

З початку року Котовською ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області забезпечено надходження до Зведеного бюджету у сумі 341,2 мільйона гривень. Виконання індикативних показників склало 125,1 відсотки, темп росту до відповідного періоду минулого року становить 156,7 відсотків.

До Державного бюджету надійшло податків та зборів у розмірі 96,5 мільйонів гривень, виконання прогнозних показників склало 116 відсотків, темп росту до відповідного періоду минулого року забезпечено на рівні 160,9 відсотків. Середньомісячні надходження в поточному році до держбюджету обраховуються у сумі 14 мільйонів гривень.

Відповідно місцеві бюджети для розвитку громад північного регіону отримали 244,7 мільйонів гривень, що становить 129,1 відсотків виконання індикативних показників, темп росту до відповідно періоду минулого року склав 155,1 відсотки, додатково надійшло понад 55,2 мільйонів гривень.

Примітно, що бюджетоформуючим сегментом став податок на доходи фізичних осіб, по оперативним данним надходження становлять 120 мільйонів гривень.

«Усі категорії соціально відповідального бізнесу попрацювали над тим, аби сплатити до бюджету належні кошти від отриманих доходів. Особливо це стосується наповнення місцевих бюджетів. Це результат фінансової децентралізації, контролю громад за фінансовим станом територій та легалізації трудової зайнятості, а в загальному підсумку співпраці з бізнесом», – зазначив начальник Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Володимир Перішков.

***

Внесено зміни до Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків

Наказом ДФС від 18.07.2016 №633 внесено зміни до Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених наказом ДФС від 31.07.2014 № 22 (із змінами).

Зазначеними змінами врегульовано питання передачі слідчим підрозділам фінансових розслідувань матеріалів перевірок для прийняття рішення згідно з положеннями Кримінального процесуального кодексу України (крім випадків, визначених пунктом 36 підрозділу 10 розділу ХХ Кодексу) виключно після узгодження грошових зобов'язань (зменшення бюджетного відшкодування), вимог та рішень щодо єдиного внеску. При цьому матеріали перевірок рекомендовано передавати протягом 20 робочих днів, наступних за днем узгодження прийнятих за їх результатами податкових повідомлень-рішень.

Відмова від негативної практики кримінального переслідування за ст. 212, 212¹ Кримінального кодексу України до остаточного узгодження грошових зобов'язань в адміністративному/судовому порядку сприятиме уникненню суперечок між бізнесом та контролюючими органами.

Сектор організації роботи

Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Календар новин

<< < Серпень 2016 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31