Листопад 2015

Понеділок, 30 Листопад 2015

УВАГА!!!!!! Фахівці Котовської ОДПІ нагадують

Фахівці Котовської ОДПІ нагадують що з 1 січня 2016 року застосовуються штрафні санкції за неподання або порушення строку подання (впродовж місяця) фізичними особами до контролюючих органів відомостей про зміну даних, які вносяться до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. У разі виникнення таких змін, а саме: прізвища, адреса та інші, радимо звертатися до ЦОП Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області за адресою: м.Котовськ, вул.Калініна,126 ,(в. 7) телефон для довідок( 04862) 25675.

***

Центром обслуговування платників Котовської ОДПІ надано близько 13 тис. послуг, у тому числі 3,7 тис. - адміністративних

В ЦОП Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області координацію та контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням, а також надання допомоги відвідувачам здійснює консультант-модератор .

Як свідчить статистика, найбільшою популярністю серед адміністративних послуг користуються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 2,3 тис., реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 204, реєстрація платника єдиного податку – 456 , надання витягу з реєстру платника єдиного податку – 177 .

З метою активного залучення відвідувачів до оцінювання якості надання послуг у Центрі постійно проводиться письмове анкетування. За січень – жовтень отримано 138 письмові анкети, з позитивною оцінкою роботи Центру.

***

З початку року Котовські підприємці сплатили за ліцензії 1,6 мільйон гривень

Саме така сума сплачена платниками податків до місцевих бюджетів протягом січня – жовтня поточного року за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Це на 1,2 млн грн. більше минулорічних надходжень за відповідний період.

З початку поточного року платниками отримано 150 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами на торгівельні об'єкти, що розташовані на території міста Котовськ, Котовського району. З них 88 ліцензії видані на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, 62– на роздрібну торгівлю тютюновими виробами та 2 – на оптову торгівлю алкогольними виробами.

Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами справляється щокварталу рівними частками і зараховується ліцензіатами до бюджету за місцем здійснення діяльності згідно з чинним законодавством.

Окрім цього, з початку року до місцевих бюджетів надійшло 6,4 млн грн акцизного податку від реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Нагадаємо, що з 1 липня 2015 року діяльність з виробництва, імпорту, експорту, оптової або роздрібної торгівлі пивом підлягає ліцензуванню на загальних підставах, передбачених для алкогольних напоїв.

***

Платники податків Котовської ОДПІ спрямували

більше 9 мільйонів гривень на потреби армії

З початку року до бюджету надійшло 9,1млн. грн. військового збору. У листопаді місяці по оперативним даним надходження склали 0,8 млн. грн.

Фахівці Котовської ОДПІ нагадують, що військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв'язку з трудовими відносинами. Крім того, військовий збір стягується з виграшу в державну та недержавну грошову лотерею. Ставка податку становить 1,5 відсотка.

***

Відмова від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків

Котовська ОДПІ надає роз'яснення що фізична особа, яка через свої релігійні та інші переконання відмовляється від прийняття ідентифікаційного номера та в паспорті громадянина України має відмітку про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера, внесену до 2011 року, втрачає таке право починаючи з 01.01.2011.

Відповідно до п.1 спільного наказу ДПА України та Міністерства внутрішніх справ України від 17.12.2010 № 955/628 «Про втрату чинності спільних наказів Державної податкової адміністрації України та Міністерства внутрішніх справ України від 19.10.2004 № 602/1226 та від 06.07.2006 № 386/663» втратив чинність з 21.01.2011 спільний наказ ДПА України та Міністерства внутрішніх справ України від 19.10.2004 № 602/1226 «Про затвердження Порядку унесення відмітки до паспорта громадянина України щодо ідентифікаційного номера фізичної особи - платника податків та інших обов'язкових платежів».

Починаючи із 01.01.2011 облік фізичних осіб - платників податків, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (далі – Облікова картка) та повідомили про це відповідний контролюючий орган згідно із п.70.1 ст.70 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями та п.2 р. VIII Положеннм про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (далі – Положення), затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779 (далі – Положення), ведеться в окремому реєстрі Державного реєстру за прізвищем, ім'ям, по батькові та серією і номером паспорта без використання Облікової картки.

У паспортах зазначених осіб контролюючими органами робиться відмітка про наявність у них права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (п. 8 р. VIIІ Положення).

***

Програмно-технічні комплекси самообслуговування повинні видавати покупцеві фіскальний чек

Все частіше для переказу готівкових коштів, а також і для оплати товарів та послуг споживачі застосовують програмно-технічні комплекси самообслуговування (ПТКС).

Тому звертаємо увагу суб'єктів господарювання, які використовують ПТКС при розрахунках за реалізовані товари (надані послуги) про необхідність видавати покупцеві розрахунковий документ встановленої форми (фіскальний чек).

Тобто особа яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет при отриманні товарів (послуг) в обов'язковому порядку повинна отримати розрахунковий документ на повну суму проведеної операції (п. 2 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 р. № 265 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування, послуг»).

***

Прес-служба Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеськой області

Read more

Вівторок, 24 Листопад 2015

Новини з податкової: Роман Насіров: Податкова реформа має запрацювати в грудні 2015 року

Роман Насіров: Податкова реформа має запрацювати в грудні 2015 року

Нинішня податкова система не відповідає тому стану економіки, який є на сьогоднішній день, і нам треба разом працювати над тим, щоб реформа дала саме конструктивні зміни. Про це заявив під час відкриття другої частини Х з'їзду АППУ Голова ДФС Роман Насіров.

«Зараз дуже важливий час для нашого бізнесу, для всієї економіки. Тому ми маємо об'єднати наші зусилля, щоб зробити роботу фіскальної служби прозорою, створивши справжню сервісну службу. У нас є підписаний меморандум з АППУ, але зараз вже треба переходити до більш рішучих кроків, сідати разом за стіл перемовин і почати працювати в реальному режимі часу. Податкова реформа для бізнесу має стартувати в грудні 2015 року!», - заявив Роман Насіров.

Очільник ДФС зазначив, що служба буде залучати до співпраці експертів і членів асоціації в багатьох питаннях. АППУ має фактично виступати лобістом реформ, так як деякі зміни просто застрягають в бюрократії. Співпраця з громадськістю, з місцевими органами влади дає можливість працювати більш ефективно всім підрозділам служби. В підтвердження цієї ідеї виступив і присутній на з'їзді голова Одеської ОДА Міхеіл Саакашвілі. Він зазначив, що співпраця з керівництвом ДФС йде і результати справжньої ефективної роботи можна буде побачити вже до 1 березня наступного року.

Ще одним напрямом роботи для себе в ДФС вбачають перегляд умов роботи бізнесу. З тією ситуацією, яка є в економіці країни, в службі вважають за потрібне або взагалі відмовитись від авансової сплати податку на прибуток, або перейти на трьохмісячний режим контролю. Крім того, керівництво ДФС вважає, що новий Податковий кодекс має чітко закріпити умови роботи для бізнесу на 2-4 роки, чи в крайньому випадку ввести мораторій на зміни.

«Ви можете покладатися на ДФС, а ми зі свого боку будемо як можемо підтримувати вас і намагатися разом з вами змінити як саму фіскальну службу, так і підхід до адміністрування податків, що фактично змінить на краще нашу країну», - підсумував свій виступ Роман Насіров.

***

Електронні копії розрахункових документів і фіскальних чеків необхідно передавати до органів фіскальної служби

Відповідно до Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб'єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій, повинні подавати до органів фіскальної служби по дротових або бездротових каналах зв'язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам'яті реєстраторів розрахункових операцій або в пам'яті модемів, які до них приєднані.

Тобто всі електронні контрольно-касові апарати (ЕККА) повинні відправляти копії кожного фіскального чека та кожний Z-звіт. З метою реалізації таких вимог виробниками касової техніки розроблені та внесені до реєстру РРО нові версії програмного забезпечення для РРО та ЕККА.

До 1 січня 2016 року дозволяється використання електронних контрольно-касових апаратів, введених в експлуатацію до 1 січня 2015 року, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді та подають до органів ДФС України по дротових або бездротових каналах зв'язку тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, яка міститься в їх фіскальній пам'яті, і при цьому не подають електронних копій розрахункових документів.

Це передбачено Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».

Тобто з 01.01.2016 до суб'єктів господарювання – власників РРО та ЕККА, які не відповідають вимогам чинного законодавства, можуть бути застосовані штрафні санкції.

Зазначені вимоги не стосуються суб'єктів господарювання, які використовують такі РРО, як електронні таксометри, автомати з продажу товарів (послуг) та РРО, що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти. Вони повинні подавати до контролюючих органів інформацію про обсяг розрахункових операцій або про обсяг операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, яка міститься в фіскальній пам'яті зазначених РРО.

***

Права платників податків

Фахівці Котовської ОДПІ повідомляють, що платник податків має право:

безкоштовно отримувати в органах державної податкової служби та в органах митної служби, зокрема і через мережу Інтернет, інформацію про податки та збори і нормативно-правові акти, що їх регулюють, порядок обліку та сплати податків та зборів;

обирати самостійно, якщо інше не встановлено ПКУ, метод ведення та обліку доходів і витрат;

користуватися податковими пільгами за наявності підстав у порядку, встановленому ПКУ;

одержувати відстрочення, розстрочення сплати податків або податковий кредит;

бути присутнім під час проведення перевірок та надання пояснення з питань, що виникають під час таких перевірок, ознайомлюватися та отримувати акти (довідки) перевірок, проведених контролюючими органами, перед підписанням актів про проведенні перевірки, у разі наявності зауважень щодо змісту складання актів підписувати їх із застереженням та подавати контролюючому органу письмові заперечення в порядку, встановленому ПКУ;

на нерозголошення контролюючим органом відомостей про такого платника без його письмової згоди та відомостей що становлять конфіденційну інформацію, державну, комерційну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов'язків.

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області закликає платників податків бути свідомими, активними в реалізації наділених їм та забезпечених законодавством України прав, а водночас пильними й уважними в дотриманні обов'язків.

***

Громадяни, які звернулися за субсидіями, зможуть отримати інформацію про стан обробки запитів щодо їх доходів

Відсьогодні Державна фіскальна служба України запроваджує новий електронний сервіс «Інформування громадян про результати обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення».

За його допомогою громадяни та працівники органів соціального захисту населення, вказавши реєстраційні дані фізичної особи, можуть у телефонному режимі отримати необхідну інформацію в Інформаційно-довідковому департаменті ДФС.

Контактні телефони для отримання інформації:

0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)

Загалом, з 1 травня 2015 року ДФС оброблено та надано інформацію про доходи фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, по 10 млн. запитах від 669 структурних підрозділів соціального захисту населення.

***

Відповідальність за реалізацію алкогольних напоїв, на придбання яких відсутні супровідні документи (видаткові та товарно-транспортні накладні)

Транспортування горілки та лікеро-горілчаних виробів, відвантажених з акцизного складу підприємства, на якому виробляються спирт етиловий, горілка та лікеро-горілчані вироби, без товарно-транспортних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі, з відміткою представника контролюючого органу на акцизному складі забороняється.

До суб'єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів, які не обліковані за місцем реалізації та зберігання, за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Такі вимоги не поширюються на фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість.

Крім того незабезпечення платником податків зберігання первинних документів протягом установлених строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень (ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень).

Слід зауважити, що відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, тягне за собою накладення адміністративного штрафу у розмірі від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).

***

Декларуйте доходи у вигляді спадщини (подарунка) вчасно!

Фахівці Котовської ОДПІ нагадують , що кожен громадянин, який отримав дохід у вигляді спадщини (подарунку) зобов'язаний задекларувати такий дохід та сплатити податок.

Повідомляємо, що для спадщини і подарунка діють такі ж правила декларування та оподаткування, як для інших доходів фізичних осіб. А згідно зі ст. 174 глави IV Податкового кодексу України, податком обкладаються такі види спадщини, як об'єкти нерухомості; рухоме майно, до якого відносяться антикваріат, твори мистецтва, коштовності, будь-які транспортні засоби, а також інші види рухомого майна; об'єкти комерційної власності: цінні папери, корпоративні права; готівка або гроші на рахунку в будь-якій фінустанові, іпотечні сертифікати, сертифікати фонду операцій з нерухомістю.

Як повідомляють фахівці, ставка податку на спадщину залежить від виду успадкованого об'єкта і від ступеня споріднення спадкоємця і спадкодавця. Так, батьки, подружжя і діти (в тому числі усиновлені) є ріднею першого ступеня і, згідно закону, не повинні платити податок на спадщину. Відповідно, вони мають право його не декларувати.

Інші члени сім'ї відносяться до другого ступеня споріднення і зобов'язані сплачувати 5% вартості подарунка або успадкованого об'єкта. Так само, як і всі інші спадкоємці, які не є членами сім'ї.

Зверніть увагу, отримані подарунки наприклад, від сестри або брата також повинні бути задекларовані та оподатковуються 5% податку з суми подарунка. При невчасно поданій (не поданій) декларації сплачується штраф 170 грн.

Звертаємо також вашу увагу на важливий нюанс: якщо спадщину або подарунок отримано від нерезидентів України, то сума податку складе 15% (20%).

Також, одержувачі спадщини або подарунків в 2015 році повинні подати декларацію про доходи і вказати в ній вартість майна чи немайнових прав, отриманих в дар або в спадщину до 1 травня 2016 року, а сплатити податок з такого доходу до 1 серпня 2016 року.

***

Прес-служба Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Четвер, 19 Листопад 2015

Увага, «гаряча лінія»!

Увага, «гаряча лінія»!

23 листопада 2015 року з 10.00 до 11.00 год. відбудеться сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія» на тему: «Єдиний соціальний внесок». На запитання платників податків відповідатиме начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб Котовської ОДПІ Ирина Крадько.

Телефон «гарячої лінії» – (04862) 23308.

***

Шановні громадяни ! Поспішайте скористатись правом на податкову знижку!

Нагадуємо, платники податку на доходи фізичних осіб, що бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2014 року, податкову декларацію можуть подати до кінця 2015 року.

За інформаційними даними відділу адміністрування доходів і зборів з фізичних осіб, майнових податків та ЄСВ Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області станом на 1 листопада 2015 року 166 громадян подали декларації, з метою реалізації права на податкову знижку: 11 - за користування іпотечним кредитом, 117- на користь закладів освіти, 38 – на сплату страхових платежів.

***

Соціальна захищеність залежить від нас самих

«Своєчасна сплата єдиного внеску гарантує нашим громадянам право на соціальний захист. А це - захищені соціальні гарантії на випадок безробіття, нещасних випадків, професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення та інші соціальні виплати» - зауважив заступник начальника Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Сергій Бурдейний.

Так, за десять місяців 2015 року котовські платники єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування перерахували до державної казни 197 мільйонів гривень. В порівнянні з відповідним періодом 2014 року цей показник збільшився на 16,5 мільйонів.

Тільки в жовтні поточного року до цільових фондів єдиного внеску надійшло 24 млн. грн., що на 4,2 млн. грн. більше доведених індикативних показників.

Сергій Бурдейний зазначив, що позитивну роль у зростанні надходжень відіграє звітування в електронному вигляді - через мережу Інтернет, яку платники ЄСВ активно використовують для звітування, адже це дозволяє зберегти час для ведення та розвитку власної справи.

***

Платники Котовської ОДПІ перерахували до місцевих бюджетів 752 тис. грн. податку на нерухоме майно

Як повідомила начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб Котовської ОДПІ Ирина Крадько, з початку року платники податків сплатили до місцевого бюджету 751,7 тис. грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Тільки у жовтні поточного року платниками сплачено 136,7 тис. грн. цього податку.

Нагадаємо, платниками податку на нерухоме майно, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти - власники житлової та/або нежитлової нерухомості.

З 1 січня 2015 року Законом України від 28.12.2014 р. №71-VII внесені зміни до Податкового кодексу України, згідно з якими податок на майно складається із: податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, плати за землю.

Починаючи з 2015 року, податком на нерухоме майно оподатковується як житлова, так і нежитлова нерухомість, у тому числі частка. У поточному році фізичні особи сплачують податок із загальної площі об'єктів житлової нерухомості, якою вони володіли в минулому році.

***

Понад 2 млн. грн. податку на прибуток сплатили платники Котовської ОДПІ до Державного бюджету

За десять місяців 2015 року платники податків, які перебувають на обліку в Котовській ОДПІ Головного управління ДФС в Одеській області, сплатили до Державного бюджету 2,08 млн грн. податку на прибуток. Планові показники перевиконано на 8,4%, або на 162 тис.грн. Так по м.Котовськ надійшло 1,7 млн грн., Котовському району 266 тис. грн., Красноокнянському району 81,6 тис.грн.

Загальна сума сплаченого податку на прибуток становить 4,5% надходжень до Державного бюджету.

***

Чи можуть платники єдиного податку вказувати відомості з від'ємним значенням у графах 4 та 6 книги обліку доходів?

Відповідно до п.п. 296.1.1 п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи - підприємці), які не є платниками податку на додану вартість, ведуть книгу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.

Порядок ведення книги обліку доходів платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 579 (далі – Порядок № 579).

У книзі обліку доходів фізичні особи - підприємці, що обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої і другої груп, а також платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, відображають щоденно, за підсумками робочого дня отримані доходи (п. 1 Порядку № 579).

Оскільки платники єдиного податку у книзі обліку доходів здійснюють записи за підсумком робочого дня, протягом якого було отримано дохід, то відомості у графах 4 «скоригована сума доходу» та 6 «всього» зазначеної книги не можуть вказуватися з від'ємним значенням.

***

До питання включення до складу податкового кредиту податкової накладної, яка не була до нього включена в податковому періоді її складання/реєстрації

Належним чином складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 180 днів податкова накладна, яка не була включена до складу податкового кредиту в податковому періоді її складання/реєстрації та з дати складання якої не минуло 365 днів, може бути включена до складу податкового кредиту в наступних звітних (податкових) періодах протягом 365 календарних днів з дати її складання шляхом відображення сум податку на додану вартість в розділі II «Податковий кредит» податкової декларації з ПДВ.

Так, відповідно до п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

Слід зауважити, що з урахуванням змін, внесених до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, з 29.07.2015 діє норма, згідно з якою у разі, якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення податкової накладної.

Прес-служба Котовської ОДПІ

ГУ ДФС В Одеській області

Read more

Вівторок, 10 Листопад 2015

За жовтень місяць платники податків Котовської ОДПІ спрямували до місцевих бюджетів майже 13 мільйонів гривень

За жовтень місяць платники податків Котовської ОДПІ спрямували до місцевих бюджетів майже 13 мільйонів гривень

Про це на брифінгу для місцевих ЗМІ розповіла в.о. начальника Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Людмила Олійник.

В рамках бюджетної децентралізації надходження збільшились в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 2,4 млн.грн., або майже як у 2 рази. За жовтень місяць 2015 року платники податків Котовської ОДПІ спрямували до місцевих бюджетів 12,8 млн.грн., а саме: по м.Котовськ - 7,3 млн.грн., Котовському району- 3,1 млн.грн., Красноокнянському району- 2,5 млн грн.

Питому вагу надходжень склав податок на доходи фізичних осіб - 7,6 млн. грн., який в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшився на 1,6 млн. грн., або на 27 відсотків. Одним з бюджетоутворюючих податків є плата за землю - 2,2 млн грн., надходження зросли на 500 тис. грн. або на 28,7 відсотків. Найбільший темп зростання з бюджетоутворюючих податків становить 67% по єдиному податку та дорівнює 1,3 млн грн. Додаткові надходження акцизного податку з роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами становили 0,7 млн грн., транспортного податку 12,5 тис. грн.

***

Своєчасна виплата заробітної плати – прямий обов'язок роботодавців

Фахівці Котовської ОДПІ постійно проводять роботу по підвищенню рівня заробітної плати в регіоні та своєчасної її виплати, що забезпечує додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб. Інформація по виявлених порушеннях узагальнюється та направляється до комісій при міськвиконкомах та райдержадміністраціях.

Проводиться також індивідуальна робота з керівниками підприємств, головними бухгалтерами та фізичними особами – підприємцями, які виплачують найманим працівникам заробітну плату нижче мінімально встановленого рівня, або які мають заборгованість з її виплати.

З початку 2015 року за підсумками проведеної масово-роз'яснювальної роботи з СГ-фізичними особами, проведеної індивідуальної роботи по роз'ясненню діючого законодавства про працю та упередженню можливих порушень трудового законодавства в частині використання незареєстрованої належним чином найманої робочої сили, додаткові надходження по податку на доходи фізичних осіб склали 16,9 тис.грн. та військового збору майже 2 тис. грн.

***

Ведення обліку доходів 1. Чи повинні юридичні особи — платники єдиного податку вести книги обліку доходів?

Відповідно до норм Податкового кодексу України (далі — Податковий кодекс) обов'язок з ведення Книги обліку доходів та Книги обліку доходів та витрат за визначеними формами в установленому порядку покладається на фізичних осіб — суб'єктів підприємницької діяльності залежно від обраної ними системи оподаткування.

Підпунктом 296.1.3 п. 296.1 ст. 296 цього Кодексу встановлено, що платники єдиного податку третьої групи (юридичні особи) використовують дані спрощеного бухгалтерського обліку щодо доходів та витрат з урахуванням положень пунктів 44.2, 44.3 ст. 44 Кодексу.

Так, юридичні особи — платники єдиного податку, які відповідають критеріям, визначеним пп. 3 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу, ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат з метою обчислення об'єкта оподаткування за методикою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Платники податків зобов'язані забезпечити зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, а також документів, пов'язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складання якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання — з передбаченого Податковим кодексом граничного терміну подання такої звітності.

Отже, Податковим кодексом не передбачено для платників єдиного податку — юридичних осіб ведення Книги обліку доходів. Для обчислення об'єкта оподаткування єдиним податком такі суб'єкти господарювання використовують дані бухгалтерського обліку.

***

Про організацію роботи щодо єдиного внеску

Державною фіскальною службою України у зв'язку з прийняттям Закону України від 17 вересня 2015 № 704-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" (далі – Закон № 704), яким, зокрема, перенесено підвищення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати з 1 грудня на 1 вересня 2015 року, повідомлено про організацію роботи щодо єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у відповідному листі від 27.10.2015 № 39474/7/99-99-17-03-01-17 (далі – лист).

Так, у разі, якщо підприємством за період з 1 вересня 2015 року було здійснено нарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати, що становила 1 218 грн., таке підприємство повинно здійснити донарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати, що становить з 1 вересня 2015 року 1 378 гривень.

Також необхідно провести перерахунок максимальної величини бази нарахування при розрахунку єдиного внеску на суми допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами, оплати відпускних, період яких більше одного місяця, та нарахування проводились до 01.09.2015.

Отже, за період з 1 вересня 2015 року платники повинні здійснити перерахунок нарахованих сум єдиного внеску та відобразити такі суми у звітності з єдиного внеску за жовтень – грудень 2015 року.

У разі здійснення платниками перерахунку єдиного внеску, пов'язаного із зміною розміру мінімальної заробітної плати та розміру максимальної величини, з якої справляється єдиний внесок, передбачених Законом № 704, штрафні санкції за донарахування платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску фіскальним органом не застосовуються.

***

Про граничний термін сплати єдиного внеску, нарахованого за календарний квартал фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування

Державною фіскальною службою України надано роз'яснення від 29.10.2015 №39858/7/99-99-17-03-01-17 (далі – лист) щодо граничного терміну сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), нарахованого за календарний квартал фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування.

Так, на підставі законодавчих норм наголошено, що граничний термін сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування – 19 число місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

У разі, якщо останній день сплати єдиного внеску припадає на вихідний, святковий день чи інший неробочий день, то останнім днем таких строків сплати єдиного внеску вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем (пункт 11 розділу ІV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за № 508/26953).

***

Реєстрація бізнесу протягом 24 годин

Наказом Міністерства фінансів України від 31.08.2015 № 747 внесено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів і встановлено, що взяття на облік платників податків та передача до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – ЄДР) даних про взяття їх на облік у контролюючих органах здійснюється у день отримання відомостей з ЄДР.

Такими змінами забезпечено реєстрацію бізнесу протягом 24 годин та приведено Порядок обліку платників податків і зборів у відповідність до Закону України від 12 лютого 2015 року № 191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)».

Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, за винятком реєстраційних номерів облікових карток платників податків, відомостей про відкриття та закриття рахунків, накладення та зняття арештів на рахунки та майно.

Дані з ЄДР доступні через банери «Дані про взяття на облік платників податків» і «Реєстр страхувальників», розміщенні на офіційному порталі ДФС України.

Прес-служба Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Новини районного трудового архіву

Новини районного трудового архіву

Основними завданнями архіву є приймання, опрацювання та зберігання документів з кадрових питань та документів тимчасового зберігання ліквідованих підприємств, установ, організацій, що діяли на території міста; надання відповідних довідок громадянам при досягненні ними пенсійного віку для нарахування пенсій та інших документів. Нажаль, далеко не всі підприємства передали архівні документи до трудового архіву. Коли в 90-х роках розпочався процес приватизації, ліквідації державних підприємств, створення комерційних структур частина документів була втрачена. Недосконалість законодавчої бази призвела до того, що питання забезпечення збереженості документів з особового складу довго не вирішувалося, лише в 2003 р. в Законі України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у ст.34 було закріплено процедуру зберігання і передавання документів з особового складу при ліквідації підприємств.

У 2004 році створено районний трудовий архів Котовської районної ради, який розміщується за адресою вул. 50 років Жовтня, 105.

Сьогодні трудовий архів розміщений у приміщенні з належними умовами для роботи. На зберігання прийнято документи з особового складу від 73-х організацій різних форм власності, які припинили свою діяльність і ліквідовані. Кількість переданих книг на сьогодні становить 9161. Саме передача документів до архіву врятувала їх від втрат. Адже часто трапляється, що навіть під час функціонування підприємства документи зберігаються неналежним чином, що призводить до знищення.

Для покращення роботи з громадянами в приміщенні архіву розміщено інформаційний куток. До кожного відвідувача — індивідуальний підхід, ретельно вивчається суть звернення, надаються консультації. В разі потреби відвідувачі мають змогу попрацювати з документами в читальному залі.

На сайті районної ради подані відомості про місцезнаходження трудового архіву, контактний телефон, назви підприємств, установ та організацій, документи яких на збереженні в архіві тощо.

Сподіваємось на подальшу підтримку керівництва району, на взаєморозуміння відвідувачів, будемо робити все можливе для вдосконалення та покращення роботи трудового архіву.

До відома громадян:

В Котовському районному трудовому архіві знаходяться на зберіганні документи ліквідованих підприємств і господарств району:

Котовської міжрайонної оптово-роздрібної бази, птахорадгоспу ім.Котовського, малого спільного підприємства" РтК ст.Чубівка",ТОВ" Сільгосптехсервіз",КСП"Любомирка",лікувально-виробничих майстерень центральної районної лікарні,ТОВ"Наша ліга",КСП"Зоря",спільного міського торгівельно-роздрібного підприємства" Котовчанин",ПП"Ірина",ПМФГ"Землероб",АТП ОПС", ТОВ"Хлібороб",ПМФГ"Дружба",кооператива"Випробовувач" підприємства електричних мереж,ТОВ"Корал", СВК"Станіславський"ПМФГ"Земельна нива",ФГ""Палісіка", ПГ" Колондяк",ВАТ РТП,Котовського молочного заводу, ДП"Терра", виробничо-комерційної фірми" Одін ЛТД", СГ" Династія",ВАТ"Мардарівське ХПП",філії спільного українсько-італійського товариства" ІТце КО" фірми "Грант",

ТОВ"Південсільгоспбуд",КСП"Станіславське",СВК"Перемога", міжрайонного міжгосподарського підприємства по відгодівлі ВРХ,ТОВ"Агрофуд-К"ВАТ"Сільгоспхімія",Орендного підприємства Котовського агрошляхбуду"Агрошляхбуд", ПМП"ДеНа", ТОВ"Класик",

ПФГ"Глуговсь-кого",ПП"Промінь", ПМФГ"Влад",ПФГ"Статнік",

ПФГ"Шевченко",ТОВ"Вікторія",ДП"Прометей",ПА"Афганець",СП ТОВ"Шевченко",ДП"Інвентаризатор",ТОВ АФ"Темп",ПП"Аттіс",

Котовської районної дирекції"Кіновідеомережі", СФГ"ТіораВ.З." ,СВК"Надія";

СВК"Муроване"; СП"Еней"; «ДП Заготівельник Котовського СТ «Мрія».

При зверненні до трудового архіву відвідувачами подається: заява,паспорт,трудова книжка,свідоцтво про одруження (розлучення ) для жіночої статі.

Трудовий архів знаходиться за адресою:

Вул. 50 років Жовтня, 105

Прийомні дні : середа, п'ятниця (з 8.00 до 12.00).

Телефон для довідок: 2-06-39.

Головний спеціаліст

з питань трудового архіву Котовської районної ради   Оксана Нотевська

 

Read more

Вівторок, 03 Листопад 2015

Новини з податкової: Про зміни у порядку обліку платників податків і зборів та порядку реєстрації платників ПДВ

Про зміни у порядку обліку платників податків і зборів та порядку реєстрації платників ПДВ

Державною фіскальною службою України повідомлено про основні зміни у порядку обліку платників податків і зборів та порядку реєстрації платників ПДВ, які викладено у листі від 23.10.2015 № 39139/7/99-99-11-01-01-17 (далі – лист).

Нагадуємо, що 16.10.2015 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 31.08.2015 № 747 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.09.2015 за № 1113/27558 (далі – Наказ № 747).

Зокрема, відповідно до розділів ІІІ та VІ Порядку обліку платників податків і зборів взяття на облік платників податків та передача до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – ЄДР) даних про взяття їх на облік у контролюючих органах здійснюється у день отримання відомостей з ЄДР. Такими змінами забезпечено реєстрацію бізнесу протягом 24 годин та приведено Порядок обліку у відповідність до Закону України від 12 лютого 2015 року № 191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)».

Серед основних змін також визначено, що перелік документів, який подається відповідно до пункту 4.4 розділу IV Порядку обліку платників податків і зборів нерезидентом для взяття на облік в контролюючих органах, приведений у відповідність до положень статті 64 розділу II Податкового кодексу України (далі – Кодекс) зі змінами, внесеними Законом України від 17 липня 2015 року № 655-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо зменшення податкового тиску на платників податків».

Окремі зміни внесено щодо обліку та реєстрації договорів управління майном та договорів про спільну діяльність без створення юридичних осіб.

Наказом № 747 викладено у новій редакції додаток 13 до Положення про реєстрацію платників ПДВ, яким встановлюється форма витягу з реєстру платників ПДВ (форма № 2-ВР). Нова форма витягу структурована та у зв'язку з прийняттям Закону України від 16 липня 2015 року № 643-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість» витяг доповнено реквізитами додаткового рахунка в системі електронного адміністрування ПДВ сільськогосподарського підприємства, що обрав спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 розділу V Кодексу, призначеного для перерахування коштів на спеціальний рахунок.

Більше інформації про ці та інші зміни можна дізнатися з листа, який розміщено на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/listi/64563.html).

***

Фізичні особи-підприємці можуть самостійно обирати систему оподаткування

Відповідно до Господарського кодексу України підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

На сьогодні для фізичних осіб - підприємців існує дві системи оподаткування доходів (спрощена та загальна), одержуваних від здійснення підприємницької діяльності, кожна з яких регулюється окремими статтями Податкового кодексу України (далі – Кодекс) і має певні обмеження та переваги, а також різний порядок оподаткування таких доходів, ведення обліку доходів і витрат.

Фізичні особи - підприємці залежно від видів діяльності та сум отриманих доходів самостійно обирають системи оподаткування, мають право вільного вибору груп на спрощеній системі оподаткування та відповідно різний спосіб сплати податків.

Застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, також справляння єдиного податку регулюється главою 1 розділу XIV Кодексу, а загальна система оподаткування - ст.177 Кодексу.

Якщо фізична особа - підприємець не планує здійснювати підприємницьку діяльність, то у неї є право здійснити процедуру припинення підприємницької діяльності за власним рішенням відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

***

Котовська ОДПІ закликає платників податків скористатися електронними сервісами

Для спрощення ведення бізнесу ДФС України запроваджено низку електронних сервісів, які значно спрощують та скорочують процедури сплати податку, обліку, реєстрації, отримання інформації тощо.

Зокрема, платники для подання електронної звітності, перевірки розрахунків з бюджетом, мають можливість зареєструватися в створити електронний кабінет платника податків. Для перевірки потенційних бізнес партнерів створені сервіси: «Дані реєстру платників ПДВ», «Анулювання реєстрації платника ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Дані про взяття на облік платників податків».

Також, для отримання інформації щодо реєстрації конкретного РРО в органах ДФС та інформації щодо реєстрації книг обліку розрахункових операцій можна скористатись електронними сервісами «Інформація про РРО», «Інформація про КОРО»

Крім того, для зручності платників діють електронні сервіси в системі електронного адміністрування ПДВ, за допомогою яких можна отримати:

- витяг з системи електронного адміністрування ПДВ;

- витяг з системи електронного адміністрування ПДВ щодо суми збільшення , на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних;

- витяг в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ.

Тож заощадьте власний час та кошти, спланувавши свій робочий час за допомогою електронних сервісів, що функціонують на офіційному порталі ДФС України.

Нагадуємо, на веб-портал ДФС України можна зайти скориставшись посиланням http:// sfs.gov.ua.

***

В ЦОПі Котовської ОДПІ платники податків за 10 місяців отримали майже 13 тисяч адміністративних послуг

Протягом січня – жовтня цього року Центром обслуговування платників Котовької ОДПІ за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг звернулась понад 10 тисяча представників бізнесу та громадян, яким було надано 12,8 тисяч адміністративних послуг. Зокрема, у жовтні платники отримали майже 2 тисячі таких послуг.

Найбільшим попитом у відвідувачів ЦОПу користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За 10 місяців цього року було надано понад 2,4 тисячі таких карток. Адміністративна послуга з реєстрації платників єдиного податку, за даний період надавалась 456 платникам.

Також запитуваною з числа суб'єктів господарювання є послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій. З початку поточного року Центром обслуговування платників надано 200 таких послуг.

Четверту позицію за популярністю серед платників посіла така послуга, як видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДФС. За вказаний період працівники ЦОПу видали 89 таких довідок.

«Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій зазначено інформацію про суб'єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують та умови її отримання. Відтак, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін її видачі, способи отримання результату тощо.

Довідково: з графіком роботи ЦОПу та переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються в Центрі обслуговування платників Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області та Інформаційними картками можна ознайомитись на субсайті ГУ ДФС в Одеській області в розділі:«Адміністративні послуги»

***

***

В Котовській ОДПІ 840 платників отримали електронні ключі

З початку року безкоштовні електронні ключі цифрового підпису у відділі реєстрації при ГУ ДФС В Одеській області Центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС отримали 840 громадян.

Найбільше серед клієнтів відділу реєстрації при ГУ ДФС В Одеській області Центру сертифікації ключів представників малого бізнесу, які отримали майже 60% комплектів електронних цифрових підписів.

Звітність в електронному вигляді в 2015 році до Котовської ОДПІ надали більше 30 тисяч осіб, серед них переважають фізичні особи.

Нагадаємо, що електронний ключ цифрового підпису дає змогу здійснювати в онлайн-режимі податкові, митні процедури, подавати звітність до Пенсійного фонду та органів статистики. Крім того, ключ, який безкоштовно видають пункти реєстрації Акредитованого Центру сертифікації ключів, дозволяє укладати різні угоди в електронній формі, вести ділове та особисте листування у повній конфіденційності.

У Котовської ОДПІ безкоштовне надання послуг електронного цифрового підпису здійснює відділ реєстрації при ГУ ДФС в Одеській області Акредитованого центру сертифікації ключів за адресою: м. Котовськ вул. Калініна,126, каб.11 тел.21551

***

З 28 жовтня набирає чинності нова редакція статті 5 Закону України «Про звернення громадян»

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що з 28.10.2015 набирає чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення).

Отже громадянин може викласти своє звернення до Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області через:

- засоби телефонного зв'язку за телефонним номером: (04462) 30875;

- використання мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку на поштову скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , яка розміщена на офіційному веб-порталі ДФС в Одеській області у розділі Головна>Окремі сторінки>Структура >Котовська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС в Одеській області;

- поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області за адресою: 66300, м. Котовськ, вл.Калініна,126;

- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області.

Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.

Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Прес-служба Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Про зміни у порядку обліку платників податків і зборів та порядку реєстрації платників ПДВ

Про зміни у порядку обліку платників податків і зборів та порядку реєстрації платників ПДВ

Державною фіскальною службою України повідомлено про основні зміни у порядку обліку платників податків і зборів та порядку реєстрації платників ПДВ, які викладено у листі від 23.10.2015 № 39139/7/99-99-11-01-01-17 (далі – лист).

Нагадуємо, що 16.10.2015 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 31.08.2015 № 747 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.09.2015 за № 1113/27558 (далі – Наказ № 747).

Зокрема, відповідно до розділів ІІІ та VІ Порядку обліку платників податків і зборів взяття на облік платників податків та передача до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – ЄДР) даних про взяття їх на облік у контролюючих органах здійснюється у день отримання відомостей з ЄДР. Такими змінами забезпечено реєстрацію бізнесу протягом 24 годин та приведено Порядок обліку у відповідність до Закону України від 12 лютого 2015 року № 191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)».

Серед основних змін також визначено, що перелік документів, який подається відповідно до пункту 4.4 розділу IV Порядку обліку платників податків і зборів нерезидентом для взяття на облік в контролюючих органах, приведений у відповідність до положень статті 64 розділу II Податкового кодексу України (далі – Кодекс) зі змінами, внесеними Законом України від 17 липня 2015 року № 655-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо зменшення податкового тиску на платників податків».

Окремі зміни внесено щодо обліку та реєстрації договорів управління майном та договорів про спільну діяльність без створення юридичних осіб.

Наказом № 747 викладено у новій редакції додаток 13 до Положення про реєстрацію платників ПДВ, яким встановлюється форма витягу з реєстру платників ПДВ (форма № 2-ВР). Нова форма витягу структурована та у зв'язку з прийняттям Закону України від 16 липня 2015 року № 643-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість» витяг доповнено реквізитами додаткового рахунка в системі електронного адміністрування ПДВ сільськогосподарського підприємства, що обрав спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 розділу V Кодексу, призначеного для перерахування коштів на спеціальний рахунок.

Більше інформації про ці та інші зміни можна дізнатися з листа, який розміщено на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/listi/64563.html).

***

Фізичні особи-підприємці можуть самостійно обирати систему оподаткування

Відповідно до Господарського кодексу України підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

На сьогодні для фізичних осіб - підприємців існує дві системи оподаткування доходів (спрощена та загальна), одержуваних від здійснення підприємницької діяльності, кожна з яких регулюється окремими статтями Податкового кодексу України (далі – Кодекс) і має певні обмеження та переваги, а також різний порядок оподаткування таких доходів, ведення обліку доходів і витрат.

Фізичні особи - підприємці залежно від видів діяльності та сум отриманих доходів самостійно обирають системи оподаткування, мають право вільного вибору груп на спрощеній системі оподаткування та відповідно різний спосіб сплати податків.

Застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, також справляння єдиного податку регулюється главою 1 розділу XIV Кодексу, а загальна система оподаткування - ст.177 Кодексу.

Якщо фізична особа - підприємець не планує здійснювати підприємницьку діяльність, то у неї є право здійснити процедуру припинення підприємницької діяльності за власним рішенням відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

***

Котовська ОДПІ закликає платників податків скористатися електронними сервісами

Для спрощення ведення бізнесу такими платниками ДФС України запроваджено низку електронних сервісів, які значно спрощують та скорочують процедури сплати податку, обліку, реєстрації, отримання інформації тощо.

Зокрема, платники для подання електронної звітності, перевірки розрахунків з бюджетом, мають можливість зареєструватися в створити електронний кабінет платника податків. Для перевірки потенційних бізнес партнерів створені сервіси: «Дані реєстру платників ПДВ», «Анулювання реєстрації платника ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Дані про взяття на облік платників податків».

Також, для отримання інформації щодо реєстрації конкретного РРО в органах ДФС та інформації щодо реєстрації книг обліку розрахункових операцій можна скористатись електронними сервісами «Інформація про РРО», «Інформація про КОРО»

Крім того, для зручності платників діють електронні сервіси в системі електронного адміністрування ПДВ, за допомогою яких можна отримати:

- витяг з системи електронного адміністрування ПДВ;

- витяг з системи електронного адміністрування ПДВ щодо суми збільшення , на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних;

- витяг в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ.

Тож заощадьте власний час та кошти, спланувавши свій робочий час за допомогою електронних сервісів, що функціонують на офіційному порталі ДФС України.

Нагадуємо, на веб-портал ДФС України можна зайти скориставшись посиланням http:// sfs.gov.ua.

***

В ЦОПі Котовської ОДПІ платники податків за 10 місяців отримали майже 13 тисяч адміністративних послуг

Протягом січня – жовтня цього року Центром обслуговування платників Котовької ОДПІ за отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг звернулась понад 10 тисяча представників бізнесу та громадян, яким було надано 12,8 тисяч адміністративних послуг. Зокрема, у жовтні платники отримали майже 2 тисячі таких послуг.

Найбільшим попитом у відвідувачів ЦОПу користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За 10 місяців цього року було надано понад 2,4 тисячі таких карток. Адміністративна послуга з реєстрації платників єдиного податку, за даний період надавалась 456 платникам.

Також запитуваною з числа суб'єктів господарювання є послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій. З початку поточного року Центром обслуговування платників надано 200 таких послуг.

Четверту позицію за популярністю серед платників посіла така послуга, як видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДФС. За вказаний період працівники ЦОПу видали 89 таких довідок.

«Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій зазначено інформацію про суб'єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують та умови її отримання. Відтак, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін її видачі, способи отримання результату тощо.

Довідково: з графіком роботи ЦОПу та переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються в Центрі обслуговування платників Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області та Інформаційними картками можна ознайомитись на субсайті ГУ ДФС в Одеській області в розділі:«Адміністративні послуги»

***

***

В Котовській ОДПІ 840 платників отримали електронні ключі

З початку року безкоштовні електронні ключі цифрового підпису у відділі реєстрації при ГУ ДФС В Одеській області Центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС отримали 840 громадян.

Найбільше серед клієнтів відділу реєстрації при ГУ ДФС В Одеській області Центру сертифікації ключів представників малого бізнесу, які отримали майже 60% комплектів електронних цифрових підписів.

Звітність в електронному вигляді в 2015 році до Котовської ОДПІ надали більше 30 тисяч осіб, серед них переважають фізичні особи.

Нагадаємо, що електронний ключ цифрового підпису дає змогу здійснювати в онлайн-режимі податкові, митні процедури, подавати звітність до Пенсійного фонду та органів статистики. Крім того, ключ, який безкоштовно видають пункти реєстрації Акредитованого Центру сертифікації ключів, дозволяє укладати різні угоди в електронній формі, вести ділове та особисте листування у повній конфіденційності.

У Котовської ОДПІ безкоштовне надання послуг електронного цифрового підпису здійснює відділ реєстрації при ГУ ДФС в Одеській області Акредитованого центру сертифікації ключів за адресою: м. Котовськ вул. Калініна,126, каб.11 тел.21551

***

З 28 жовтня набирає чинності нова редакція статті 5 Закону України «Про звернення громадян»

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області повідомляє, що з 28.10.2015 набирає чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення).

Отже громадянин може викласти своє звернення до Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області через:

- засоби телефонного зв'язку за телефонним номером: (04462) 30875;

- використання мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку на поштову скриньку This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , яка розміщена на офіційному веб-порталі ДФС в Одеській області у розділі Головна>Окремі сторінки>Структура >Котовська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС в Одеській області;

- поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області за адресою: 66300, м. Котовськ, вл.Калініна,126;

- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області.

Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.

Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Прес-служба Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Календар новин

<< < Листопад 2015 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30