Квітень 2016

П'ятниця, 29 Квітень 2016

IНФОРМАЦIЯ Котовська районна рада про оголошення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності, яких буде залучено до проведення незалежної оцінки майна29.04.16

IНФОРМАЦIЯ

Котовської районної ради  про оголошення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності, яких буде залучено до проведення незалежної оцінки  майна.

 Назва об’єкта оцінки

Адреса

Власник

Будівля типографії

м. Котовськ, вул.Сільськогосподарська,1

 

Котовська районна рада

Ціль проведення незалежної оцінки: визначення вартості обєктів з метою укладання договору оренди.

       Для участі в конкурсі суб’єкт оціночної діяльності подає на розгляд Конкурсної комісії такі матеріали:

        - Заява про участь у конкурсі;

       Відомості про учасника конкурсу:

       а) для учасників, які є юридичними особами:

       - довідку органу статистики про включення до ЄДРПОУ;

       - довідку фінансової установи щодо наявності розрахункового рахунку;

       - перелік оцінювачів, які будуть залучені до виконання робіт з оцінки майна та підписання звітів про оцінку майна;

       - письмову згоду оцінювачів, яких додатково буде залучено суб’єктом оціночної діяльності до виконання робіт з оцінки майна.

        б) для учасників, які є фізичними особами:

        - свідоцтво про реєстрацію фізичної особи як суб'єкта підприємницькоїдіяльності;

        - довідку про взяття на облік платника податку;

        - довідку фінансової установи щодо наявності розрахункового рахунку.

 

Конкурсна пропозиція претендента подається у запечатаному конверті і має містити пропозицію щодо вартості виконання  послуг (робіт), калькуляції витрат на виконання робіт,   терміну виконання робіт, переліку документів, необхідних для виконання звіту з експертної оцінки.

Пропозиції щодо умов терміну виконання робіт необхідно зазначити в єдиній одиниці виміру - календарних днях.

Конкурсна комісія розглядатиме пропозиції учасників конкурсу з урахуванням оцінки:

- наданої калькуляції витрат на виконання послуг (робіт);

- терміну виконання

- умов оплати

- кваліфікації та досвіду роботи оцінювачів, які працюють у штаті учасника конкурсу.

Звіт з експертної оцінки виконується виключно оцінювачами, які працюють у штаті учасника конкурсу.

Документи приймаються Комісією протягом 5 робочих днів з дня публікації оголошення. Конкурсна документація надається у конвертах з написом "На конкурс суб’єктів оціночної діяльності", запечатаних печаткою учасника конкурсу з описом  документів, що містяться в конверті.

Конкурс відбудеться через 6 календарних днів після опублікування цього оголошення за адресою: м. Котовськ вул 50 років Жовтня 105, телефон для довідок: (04862) 2-12-11

 

29.04.2016р.

Read more

Понеділок, 25 Квітень 2016

ОРІЄНТОВНИЙ ПОРЯДОК ДЕННИЙ восьмої сесії Котовської районної ради

ОРІЄНТОВНИЙ ПОРЯДОК ДЕННИЙ

восьмої сесії Котовської районної ради

26 квітня 2016 року

1. Про затвердження Програми взаємодії органів місцевого самоврядування та виконавчої влади Котовського району на 2016 рік.

Доповідає: Полякова Тетяна Василівна – начальник відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Котовської районної державної адміністрації

2. Про внесення змін і доповнень до рішення Котовської районної ради від 23 грудня 2015 року № 35-VІI «Про районний бюджет Котовського району на 2016 рік».

Доповідає: Погоріла Ірина Анатоліївна – начальник фінансового управління Котовської районної державної адміністрації

3. Про надання дозволу на укладання договору-оренди адміністрацією Центру первинної медико-санітарної допомоги Котовського району.

Доповідає: Сітарчук Микола Іванович – головний лікар Комунальної установи «Центр первинної медико-санітарної допомоги Котовського району»

4. Про дострокове розірвання договору оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Котовського району.

Доповідає: Карауш Олександр Валерійович – заступник голови Котовської районної ради

5. Про списання гаражів районної ради за адресою: Одеська обл., м. Котовськ, вул. 50 років Жовтня, 105.

Доповідає: Карауш Олександр Валерійович – заступник голови Котовської районної ради

6. Про списання основних засобів непридатних для подальшого використання.

Доповідає: Карауш Олександр Валерійович – заступник голови Котовської районної ради

Read more

Середа, 20 Квітень 2016

Реорганізація державних податкових інспекцій Одещини не вплине на якість надання адміністративних послуг платникам податків

Реорганізація державних податкових інспекцій Одещини не вплине на якість надання адміністративних послуг платникам податків

За словами в.о. начальника Головного управління ДФС в Одеській області Глеба Мілютіна, процеси реорганізації, які сьогодні проходять державні податкові інспекції, направлені в першу чергу на оптимізацію функцій контролю сплати податків та зборів.

Надання якісних послуг та створення комфортних умов для виконання платниками податків своїх зобов'язань перед бюджетом залишається пріоритетним завданням Головного управління ДФС в Одеській області.

Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 4 листопада 2015 року № 892 «Деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби», 11 ДПІ (ОДПІ) Головного управління ДФС в Одеській області реорганізуються шляхом приєднання до відповідних територіальних органів ДФС.

Після реорганізації, в Одеській області діятиме 4 державні податкові інспекції у м. Одесі та 6 об'єднаних державних податкових інспекцій в районах Одеської області.

У складі об'єднаних державних податкових інспекцій Головного управління ДФС в Одеській області працюватимуть 22 відділення.

При цьому, як і раніше, платники податків зможуть отримати весь комплекс адміністративних послуг за місцем своєї реєстрації або ж проживання.

Тобто, органи державної фіскальної служби й надалі надаватимуть адміністративні послуги у кожному районному центрі (місті) Одеської області.

Центри обслуговування платників надають 17 видів адміністративних послуг, а також послуги з видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами.

З початку поточного року 22 Центрами обслуговування платників надано понад 35 000 адміністративних послуг.

Також, нагадуємо, що продовжує роботу «гаряча лінія» з питань роботи Центрів обслуговування платників (0482)300-264)

****

У травні звіти щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів подаються за новими формами

Котовська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області доводить до відома платників податків порядок та строки подання звітності з виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів.

У зв'язку з введенням в дію наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2016 року № 49 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2016 р. № 340/28470 « Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення «суб'єктами господарювання, які одержали ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами, незалежно від форм власності до органів ДФС за основним місцем обліку в електронній формі надається «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі »№ 1-РА та «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі » № 1-РТ.

Звіти в електронній формі подаються засобами електронного зв'язку з дотримання умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством , як передбачено для податкової звітності.

У разі, якщо суб'єкт господарювання має в своєму складі структурні одиниці, які не є юридичними особами, Звіт заповнюється в цілому щодо підприємства з урахуванням усіх структурних одиниць .

Інформація подається за кодами та видами алкогольних напоїв згідно з додатком до наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2016 року № 49 « Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення».

Звіт складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, подається до органів ДФС за основним місцем обліку суб'єкта господарювання.

Одиниці виміру, які застосовуються при складанні Звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів :

Сигарети з фільтром – млн. штук;

Сигарети без фільтру – млн.штук;

Сигари – млн. штук;

Інші тютюнові вироби – млн. штук або тонни.

Крім того, наказом передбачено надання Звітів про обсяги придбання та реалізації алкогольних або тютюнових виробів в оптовій мережі (№ 1-ОА, № 1-ОТ).

Документ набирає чинності з 21 квітня 2016 року. Перші Звіти згідно нових форм подаються за квітень 2016 року до 10 травня 2016 року до органів ДФС за основним місцем обліку суб'єкта господарювання. Форми звітності також затверджено наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 року № 49.

За неподання або несвоєчасне подання звітності передбачено відповідальність у вигляді штрафних санкцій.

****

До уваги платників єдиного податку третьої групи!

Котовська ОДПІ ще раз нагадує що змінами внесеними Положеннями Закону України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році" передбачено нововведення:

платниками єдиного податку третьої групи обсяг доходу за звітний період оподатковується за ставкою 5% . Звітність за перший квартал подається за старою формою затвердженою Наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 зі ставкою податку 4%, тому в ручному режимі суму податку змінюємо на 5%

***

Особи, які провадять незалежну професійну діяльність без використання найманої праці, сплачують єдиний внесок за календарний рік, до 1 травня наступного року

Платниками єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування є особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а саме наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, або особи, які провадять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності.

Вказані платники зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний рік, до 1 травня наступного року.

Зазначена норма передбачена п. 5 ст. 4, абз. 4 част 8 ст. 9 Закону України від 08.07.10 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»

***

Податкова соціальна пільга

Фахівці Котовської ОДПІ надають роз'яснення щодо застосування податкової соціальної пільги. Податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати).

Платник податку подає роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги (далі - заява про застосування пільги).

Податкова соціальна пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви платника податку про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право. Роботодавець відображає у податковій звітності всі випадки застосування або незастосування податкової соціальної пільги згідно з отриманими від платників податку заявами про застосування пільги, а також заявами про відмову від такої пільги.

Податкова соціальна пільга не може бути застосована до:

доходів платника податку, інших ніж заробітна плата;

заробітної плати, яку платник податку протягом звітного податкового місяця отримує одночасно з доходами у вигляді стипендії, грошового чи майнового (речового) забезпечення учнів, студентів, аспірантів, ординаторів, ад'юнктів, військовослужбовців, що виплачуються з бюджету;

доходу самозайнятої особи від провадження підприємницької діяльності, а також іншої незалежної професійної діяльності.

У 2016 році розмір загальної соціальної пільги 689 грн та розмір місячного доходу у вигляді зарплати, який дає право на податкову соціальну пільгу 1930 грн .

***

Власники земельного паю повинні подати декларацію до 3 травня 2016 року

Фахівці Котовської ОДПІ нагадують власникам земельних паїв про необхідність подати податкову декларацію про майновий стан та доходи.

В декларації зазначається сума доходів отриманих впродовж минулого року та сума податку на доходи фізичних осіб, військового збору, що підлягають сплаті самостійно. Працівники ЦОП Котовської ОДПІ за адресою: м.Котовськ вул..Калініна,126, надають консультаційні послуги та допомогу по заповненню звітності.

***

Громадяни, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов'язані задекларувати свої доходи

Громадяни України, які планують виїхати за кордон на постійне місце проживання, зобов'язані не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду, подати до органу державної фіскальної служби декларацію про майновий стан і доходи.

Протягом 30 календарних днів з дня отримання декларації орган державної фіскальної служби зобов'язаний визначити податкове зобов'язання платника податку та надіслати йому податкове повідомлення, а у разі відсутності податкових зобов'язань - видати довідку платнику податку.

Платник зобов'язаний сплатити визначену у податковому повідомленні суму податкового зобов'язання, включаючи пеню та штрафні санкції (у разі наявності).

Довідка дійсна протягом 60 календарних днів з дати видачі та подається до органів митного контролю під час перетину кордону і є підставою для проведення митних процедур.

Обов'язок щодо подання податкової декларації платниками податку - резидентами, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, визначено п. 179.3 ст. 179 Податкового кодексу України.

****

Платники податку на нерухомість можуть провести звірку своїх даних

Котовська податкова інспекція доводить до відома платників податку на нерухоме майно про можливість проведення звірки даних щодо свого майна.

Так, для проведення звірки громадянам потрібно особисто звернутися до податкової інспекції за місцем реєстрації маючи при собі оригінали документів про право власності на нерухомість.

Фізичні особи – платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки мають право звернутися з письмовою заявою для проведення звірки даних щодо:

• об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

• розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

• права на користування пільгою зі сплати податку;

• розміру ставки податку;

• нарахованої суми податку.

Телефон для довідок- (04862) 2-05-81- відділ адміністрування податку на доходи фізичних осіб Котовської ОДПІ.

Прес-служба Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Четвер, 14 Квітень 2016

Цікава пропозиція для юристів

Цікава пропозиція для юристів

Координаційний центр з надання правової допомоги Міністерства юстиції України оголошує конкурс з відбору кандидатів на посади начальників та/або заступників начальників бюро правової допомоги, що розпочнуть діяльність з 1 липня 2016 року в усіх регіонах України.

Якщо Ви маєте вищу юридичну освіту не нижче першого (бакалаврського) рівня, вільно володієте українською мовою та маєте бажання приєднатися до команди системи безоплатної правової допомоги в Україні – спробуйте свої сили!

Середній рівень місячної заробітної плати – від 3 500 грн.

У Одеській області бюро будуть утворені у: м. Ананьєві, м. Балті, м. Кодимі, смт. Красні Окнах, смт. Любашівці, смт. Миколаївці, смт. Саврані, смт. Ширяєвому, м. Березівці, м. Южному, м.Татарбунарах, смт. Сараті, смт. Тарутине, смт. Комінтернове, м. Білгород-Дністровську, м.Чорноморську (Іллічівську), м.Овідіополі, м.Біляївці, м. Теплодарі, смт. Великомихайлівці, смт. Іванівці, смт. Фрунзівці, м. Болграді, м. Кілії, м. Рені.

Дізнатися більше про вимоги до претендентів, строки проведення, умови участі в конкурсі та заповнити заявку на участь у ньому можна на веб-сайті: www.legalaid-jobs.in.ua

Заявки претендентів приймаються до 4 травня 2016 року.

Додаткова інформація за телефоном: (04862) 3-07-34; (04862) 3-06-56.

Запрошуємо Вас до участі у конкурсі

Read more

Вівторок, 12 Квітень 2016

Кампанія декларування громадянами доходів, отриманих у 2015 році триває!

Кампанія декларування громадянами доходів, отриманих у 2015 році триває!

Котовська ОДПІ нагадує, що до завершення кампанії декларування 2016 року залишилося менше одного місяця. Декларування доходів та сплата податків – конституційний обов'язок кожного громадянина та ознака цивілізованого суспільства. Міською податковою інспекцією забезпечено всі необхідні умови для того, щоб громадяни швидко та за відсутності черг виконали свій громадянський обов'язок і подали декларацію про доходи.

Громадяни мають можливість задекларувати свої доходи, отримані протягом 2015 року до 3 травня 2016 року.

Шановні громадяни! Для подання декларації завітайте до центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) за місцем проживання.

Також звертаємо увагу, що для комфортного звітування громадян ЦОП Котовської ОДПІ працює з подовженим режимом роботи та по суботах з 9.00 год. до 16.00 год.

Наголошуємо, що приміщення Центру оформлено інформаційними стендами, на яких розміщено необхідну для платника податків інформацію: зразки заповнення податкової звітності та заяв, реквізити розрахункових рахунків та інша корисна інформація. Крім того, з метою інформування платників про зміни в законодавстві в Центрі розповсюджується друкована продукція – листівки, брошури тощо.

Нагадуємо, що декларування доходів фізичними особами – платниками податків за результатами 2015 року здійснюється за новою формою декларації, в якій об'єднано звітність з податку на доходи фізичних осіб та військовому збору.

****

Як виправляти помилки в Додатках до декларації з ПДВ

Виправлення помилок, що виникли при його заповненні, здійснюється шляхом подання уточнюючого розрахунку разом з Розрахунком коригування з відміткою «уточнюючий», в якому числові показники відображаються на суму уточнення (збільшення або зменшення) з відповідним знаком та відповідають даним з колонки 6 уточнюючого розрахунку.

При цьому, у разі якщо така помилка не вплинула на числові показники податкової декларації з ПДВ, то виправлення помилок у Розрахунку коригування проводиться способом коригування.

Так, для виправлення запису невірно вказаного індивідуального податкового номера отримувача/постачальника в уточнюючому Розрахунку коригування:

1) повторюється помилковий запис індивідуального податкового номера, при цьому числові показники вказуються зі знаком «-» (тобто сторнуються);

2) вказується повністю (включаючи вартісні показники) вірний запис щодо операції з контрагентом за звітний (податковий) період, за який виправляються помилки;

3) підсумковий рядок «Усього (+ чи -)», який відповідає рядку податкової декларації з ПДВ, числові показники якого не коригуються, не заповнюється.

****

Змінилися вимоги до касового чеку

З 11.03.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.01.2016 №13 «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов'язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми №ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.02.2016 за №220/28350 (далі – Наказ №13).

Затверджене Наказом №13 Положення про форму та зміст розрахункових документів (далі – Положення №13) врегульовує відображення в розрахункових документах акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів, уточнює реквізити розрахункових документів, що друкуються реєстратором розрахункових операцій при проведенні розрахунків електронним платіжним засобом (платіжною карткою) із застосуванням платіжного терміналу, з'єднаного або поєднаного з реєстратором розрахункових операцій та визначає реквізити розрахункового документа при здійсненні операцій з приймання готівки для подальшого її переказу, у тому числі із застосуванням програмно-технічних комплексів самообслуговування.

У зв'язку з цим Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу (sfs.gov.ua) звернулася до:

- виробників та імпортерів касової техніки з проханням якнайшвидше впровадити у виробництво моделі та модифікації реєстраторів розрахункових операцій, що забезпечують друкування касових чеків з усіма передбаченими Положенням №13 обов'язковими реквізитами (як відображенням акцизного податку так і відповідних реквізитів при застосуванні платіжного терміналу у разі розрахунків електронним платіжним засобом (платіжною карткою));

- виробників/імпортерів касової техніки та центрів сервісного обслуговування щодо організації в найкоротший термін роботи з доопрацювання наявних у користувачів реєстраторів розрахункових операцій для друку всіх передбачених Положенням №13 реквізитів касових чеків. При цьому звертає увагу на норму пункту 5 Наказу №13 щодо вимог до форми і змісту фіскальних касових чеків у частині відображення інших податків, крім податку на додану вартість;

- користувачів реєстраторів розрахункових операцій з проханням щонайшвидше разом із центрами сервісного обслуговування та виробниками/імпортерами касової техніки доопрацювати наявний парк реєстраторів розрахункових операцій для забезпечення дотримання вимог чинного законодавства до форми та змісту розрахункових документів;

- суб'єктів господарювання, що застосовують при проведенні розрахункових операцій книги обліку розрахункових операцій та розрахункові книжки, щодо подання звітності про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) за квітень 2015 року і подальші періоди за оновленою формою №ЗВР-1, починаючи з травня 2016 року.

****

За три місяці деклараційної кампанії задекларовано більше 34 мільйонів гривень

З початку кампанії декларування мешканцями Котовська, Котовського та Красноокнянського районів подано 404 декларації про майновий стан та доходи, отримані протягом 2015 року. Загальна сума задекларованого доходу складає понад 34 млн.гривень. Місцевий бюджет додатково отримав майже 400,0 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб.

На сьогодні актуальним серед жителів міста та району є декларування спадщини,

Більшу частку задекларованого доходу складає дохід, отриманий від успадкування та дарування майна-230,0 тис.грн, майже 150,0 тис.грн. складає дохід, отриманий від операцій з продажу нерухомого майна, дохід від продажу рухомого майна складає 17,3 тис.гривень.

Котовська ОДПІ нагадує, що кампанія декларування триватиме до 3 травня 2016 року.

Для отримання податкової знижки платники податків мають право подати декларацію до 31 грудня 2016 року.

****

Платниками Котовської ОДПІ з початку року сплачено понад 58 мільйонів гривень податків та зборів

З початку поточного року від платників міста Котовська, Котовського та Красноокнянського районів до Зведеного бюджету направлено 58,7 млн.грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року це більше на 17,9 млн.грн. або на 43,9 відсотка. В тому числі до Державного бюджету за перший квартал 2016 року надійшло 16,9 млн.грн., що більше порівняно з відповідним періодом минулого року на 3,5 млн.грн або на 26,4 відсотка.

До місцевих бюджетів від платників податків надійшло 41,8 млн.грн., що більше порівняно з відповідним періодом 2015 року на 14,7 млн.грн. або на 54,0 відсотка

Найбільше платники сплатили податку на доходи фізичних осіб – 31,0 млн. грн., податку на додану вартість-4,2 млн.грн., податку на прибуток - 2,7 млн. грн., плати за землю – 11,9 млн.грн., єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників - 1,3 млн.грн., єдиного податку на підприємницьку діяльність - 2,4 млн.грн., військового збору – 1,9 млн.грн.

****

На соціальні гарантії - 24 мільйона гривень від котовчан

Саме така сума єдиного соціального внеску надійшла до зведеного бюджету від платників Котовської ОДПІ з початку 2016 року. Індикативний показник по даному податку виконано на 90,0 відс.

«Вчасно і в повному обсязі сплачений єдиний соціальний внесок – це основа соціального захисту громадян, які сьогодні як ніколи потребують державної підтримки. Сплата єдиного внеску гарантує конституційне право на соціальний захист. А це - гідне пенсійне забезпечення, захищені соціальні гарантії на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань та інші виплати», - зазначає начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Котовської ОДПІ Ірина Крадько.

За порушення норм законодавства щодо нарахування та сплати єдиного соціального внеску, до 228 суб'єктів господарювання застосовано штрафних санкцій на суму 131,0 тис.грн., в т.ч. за несплату або несвоєчасну сплату ЄСВ – 124,6 тис. гривень.

Нагадаємо, що з 1 січня цього року встановлено єдиний розмір внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на рівні 22 відсотки для всіх платників єдиного внеску, у т.ч. для тих, які мають право на добровільну сплату такого внеску.

Прес-служба Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

Вівторок, 05 Квітень 2016

Увага: «гаряча лінія» 08 квітня 2016 року

Увага: «гаряча лінія»

08 квітня 2016 року з 10.30 до 11.30 відбудеться сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія» з заступником начальника відділу податків і зборів з юридичних осіб Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Грабазей Наталією Вячеславівною на тему: «Податок на додану вартість». Телефон: (04862) 2-42-56

19 квітня 2016 року з 10.00 до 11.00 відбудеться сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія» з заступником начальника управління – начальником відділу адміністрування податку на доходи фізичних осіб управління податків і зборів з фізичних осіб Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Гладким Сергієм Анатолійовичем на тему: «Декларування 2016 ». Телефон: (04862) 2-05-81

****

Увага! Нова форма податкової накладної

З 1 квітня 2016 року набрали чинності нова форма податкової накладної та порядок її заповнення, затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» від 31.12.2015 №1307( далі – наказ №1307).

Звертаємо увагу, що згідно з пунктом 3 наказу №1307, усі податкові накладні підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі-ЄРПН) за формою, чинною на день такої реєстрації.

Отже, з 1 квітня 2016 року податкові накладні та/або розрахунки коригування підлягають реєстрації в ЄРПН за новою формою (затвердженою наказом №1307) незалежно від дати їх складання: до 01.04.2016 чи після 01.04.2016 (за умови дотримання інших вимог щодо реєстрації в ЄРПН).

Нові формати податкової накладної (J/F1201008) та розрахунку коригування (J/F1201208) розміщено на веб-порталі ДФС за ел. адресою:http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/

****

Електронні сервіси платникам податків

З початку 2016 року Автоматизованою системою «Єдине вікно подання електронної звітності» Державної фіскальної служби користуються 873 312 платників податків.

Одним з найпопулярніших електронних сервісів ДФС є надання виписки з Єдиного реєстру податкових накладних, як покупцю, так і продавцю. З початку 2016 року Інформаційним порталом ДФС опрацьовано майже 8,7 млн. таких запитів.

Не менш запитуваною є послуга з укладання договору з територіальними органами ДФС «Про визнання електронних документів» в електронній формі. З початку 2016 року було укладено понад 274 тис. таких договорів з платниками податків.

Також користувачів цікавить інформація з реєстру платників ПДВ щодо наявності платників у зазначеному реєстрі. Протягом поточного року було опрацьовано понад 5 тис. запитів з цієї теми.

Крім функцій приймання податкової звітності платників податків та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, Портал також забезпечує інші електронні сервіси для платників податків.

Так, з початку поточного року АС «Єдине вікно подання електронної звітності» ДФС опрацьовано 52 333 електронних повідомлення про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах.

З метою інформування платників податків щодо наявних податкових ризиків та заходів щодо їх усунення фіскальною службою розроблено автоматизоване програмне забезпечення по формуванню електронних повідомлень – «Податковий асистент».

Також для інформаційної підтримки та технічної допомоги суб'єктам господарювання функціонує call – центр ДФС, яким з початку 2016 року надано 37 491 консультацію з питань подання електронної податкової звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та реєстрації податкових накладних. З них, 20 958 консультацій надано у лютому 2016 року.

Крім того, для створення комфортних умов суб'єктам господарювання на офіційному веб-порталі ДФС функціонують нові електронні сервіси:

- «Оприлюднення інформації про реєстратори розрахункових операцій та інформації про книги обліку розрахункових операцій», за допомогою якого можна отримати інформацію про зареєстровані/скасовані РРО та книги обліку розрахункових операцій;

- «Надання Витягу з реєстру платників ПДВ», який надається в електронній формі платнику ПДВ за умови укладання ним з контролюючим органом договору про визнання електронних документів та подання запиту на отримання зазначеного витягу;

- «Інформування громадян про результати обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення». За допомогою цього сервісу громадяни, вказавши реєстраційний номер облікової картки платника податків, прізвище та ініціали, можуть отримати відповідну інформацію телефоном в Інформаційно-довідковому департаменті ДФС;

- «Дані реєстру волонтерів АТО». Цей сервіс надає можливість громадянам здійснити вибір та перевірити за номерами банківських рахунків інформацію про перебування волонтера у зазначеному реєстрі, що мінімізує випадки шахрайства під час здійснення благодійних заходів.

****

Доходи, одержані в іноземній валюті, підлягають декларуванню

Сума іноземних доходів включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку - отримувача, який зобов'язаний подати річну податкову декларацію та сплатити з одержаних доходів податок на доходи та військовий збір, - звертають увагу фахівці Котовської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області

Доходи, одержані в іноземній валюті перераховуються у гривні за валютним курсом Національного банку України, що діяв на момент нарахування (отримання) таких доходів.

За підсумками 2015 року сума іноземного доходу оподатковується податком на доходи за ставкою 15%. Військовий збір розраховується фізичними особами самостійно за ставкою 1,5% об'єкта оподаткування.

Якщо загальна сума отриманих у звітному місяці доходів перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року (у 2015 році 12180 грн.), ставка податку на доходи становить 20%.

У податковій декларації про майновий стан і доходи громадяни відображають суму отриманого доходу за звітний рік та визначають податкове зобов'язання з податку на доходи та військового збору.

Сума податку на доходи та військового збору, зазначена у податковій декларації за 2015 рік, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня 2016 року.

****

Продаєте легковий автомобіль-як оподаткувати

Порядок оподаткування операцій з продажу або обміну рухомого майна визначено статтею 173 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ)

Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року одного з об'єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля (мотоцикла, мопеда), не оподатковується.

Однак, у випадку, якщо фізична особа продає або обмінює протягом звітного (податкового) року два та більше об'єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, сума доходу підлягає оподаткуванню за ставкою 5%. Разом з тим, ПКУ встановлено, що дохід від операцій з продажу (обміну) об'єктів рухомого майна, що здійснюються фізичними особами - нерезидентами, оподатковується за ставкою 18%.

Дохід від продажу (обміну) легкового автомобіля, мотоцикла, мопеда визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни), але не нижче середньоринкової вартості відповідного транспортного засобу або не нижче його оціночної вартості, визначеної згідно із законом (за вибором платника податку).

Відповідно положень ПКУ при продажу (обміні) легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів відповідні договори посвідчуються нотаріусом за наявності документа про сплату до бюджету продавцем (сторонами договору міни) податку, обчисленого виходячи із зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни). Якщо при продажу (обміні) легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів проводиться їх оцінка відповідно до закону, нотаріус посвідчує відповідні договори за наявності документа про сплату до бюджету продавцем (сторонами договору міни) податку, обчисленого виходячи з такої оціночної вартості таких транспортних засобів, та документа про оцінку транспортних засобів.

Наголошуємо, що у разі нотаріального посвідчення договорів купівлі-продажу майна фізична особа (продавець) є відповідальною за нарахування й утримання податку на доходи фізичних осіб, відповідно самостійно визначає суму податку і сплачує його до бюджету через банківські установи за місцем нотаріального посвідчення такого договору.

Зауважуємо, що при нотаріальному посвідченні договорів продажу (обміну) майна, за якими був сплачений податок, обов'язок щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається. Зазначене передбачено п. 179.2 ПКУ.

****

Майже 3 мільйона гривень задекларували котовчани як громадяни-спадкоємці

За 3 місяці кампанії декларування доходів вже 25 громадян - спадкоємців повідомили про те, що отримали спадщину. Сума задекларованих доходів становить 2,9 млн.грн. або 67,0 % загальної суми доходу, задекларованого котовчанами в рамках щорічної кампанії декларування.

Нагадаємо: оподаткування доходу, отриманого платником податку в результаті прийняття ним у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав, регулюється ст.174 Податкового кодексу України.

Котовська ОДПІ звертає увагу, що відповідальними за сплату (перерахування) податку на доходи фізичних осіб до бюджету є спадкоємці, які отримали спадщину. Сума доходу у вигляді вартості успадкованого майна (коштів, майнових чи немайнових прав), що підлягає оподаткуванню, зазначається у річній податковій декларації, яку необхідно подати до податкового органу до 04 травня 2016 року.

Водночас, це правило не стосується спадкоємців-нерезидентів, які зобов'язані сплатити податок до нотаріального оформлення об'єктів спадщини. Також виняток становлять спадкоємці, які отримали у спадщину об'єкти, що оподатковуються за нульовою ставкою податку.

Прес-служба Котовської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

Read more

П'ятниця, 01 Квітень 2016

П О В І Д О М Л Е Н Н Я КОТОВСЬКОЇ ОДПІ ГУ ДФС в ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ !!!!!

П О В І Д О М Л Е Н Н Я

КОТОВСЬКОЇ ОДПІ ГУ ДФС в ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ

До початку роботи електронної системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, суб'єкти декларування зобов'язані подавати Декларації відповідно до ст. 12 Закону України від 07 квітня 2011 року №3206-VII «Про засади запобігання і протидії корупції» (далі - Закон №3206).

Частиною дев'ятою ст.12 Закону передбачено проведення перевірки достовірності відомостей, зазначених суб'єктами декларування у Декларації.

Така перевірка згідно з п. 5 Порядку здійснення перевірки достовірності відомостей, зазначених у декларації, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.03.2015 №333 (далі - Порядок), здійснюється як апаратом ДФС, так і територіальними органами (державними податковими інспекціями) за місцем проживання (податковою адресою) суб'єкта декларування.

При цьому безпосередньо апаратом ДФС здійснюються перевірки на підставі отриманих копій Декларацій виключно суб'єктів декларування, перелік яких визначено п.п. 1 п. 5 Порядку, інших суб'єктів декларування -територіальними органами ДФС за місцем проживання (податковою адресою) суб'єкта декларування.

Відповідно до ст.45 Податкового кодексу України податковою адресою платника податків - фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі.

Тому, враховуючи наведене, з метою зменшення бюджетних витрат, для здійснення перевірки достовірності зазначених у Декларації відомостей відповідний орган протягом десяти днів з дня одержання декларації необхідно надсилати її копію:

- до апарату ДФС - суб'єктів декларування, перелік яких визначено п.п. 1 п. 5 Порядку;

- до територіального органу ДФС за місцем проживання (податковою адресою) суб'єкта декларування інших суб'єктів декларування.

Read more

Календар новин

<< < Квітень 2016 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30